Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Som mange sikkert har fått med seg er det duket for en ny magisk helg på Mesnabakken 10.-12. august.
Kursholdere denne gangen er Marie og Elin. De har begge gått Saivo sjamanskole, Marie holder på med en utdanning innen kunstterapi og Elin har hatt flere kurs innen sjamanisme og seid. Begge har erfaring med healing og sjamanistisk arbeid og er kreative og dyktige. (blir mye ros her, men det fortjener de

)
Jeg lager denne tråden nå, slik at dere som er interessert kan komme med spørsmål eller andre ting. Her kan man f.eks høre om det er fler som skal samme vei, slik at man kan reise sammen.

Bing [Bot]
Jeg vil gjerne være med men vet ikke ennå om jeg kan. Er det mulig ev. å melde seg på i siste liten??
GjenopprettetMedlem
Det er påmeldingsfrist den 1. august. Ta kontakt med Elin eller Marie hvis det blir vanskelig å holde seg til den datoen.
GjenopprettetMedlem
Hei, Tiril
Ja, det er muligheter å melde seg på i siste liten. - Alle er velkomne
Bare ring om det er noe du lurer på.
Mvh Elin
Anonymous
Detta jävla oppdyttinga!

För en morsom trend.
Att "dytte opp" ett ämne som ändå ligger i topp ser jag ingen anledning till

men det var ju så sant..... ni är ju norrmän!

Bing [Bot]
Jeg regner med at jeg kan være med, reiser på ferie i dag og kommer tilbake den 7. august. Sjekker mail og sonen da for å se om det blir noe av.
Solhilsen til dere som arrangerer magisk helg.

GjenopprettetMedlem
Denne tråden omtaler ikke innholdet på kurset. Da må dere se på tråden "Hendelser"
om det er noe mer dere lurer på så bare ring.
Tiden for påmeldig er nå, det plass til flere.
Velkommen, og jeg gleder meg.

Elin
Anonymous
Jeg hadde likt å møte deg, twisted, og å få være sammen med dere andre igjen,
men er forhindret
og skal derfor være kreativ på andre områder denne helgen.
GjenopprettetMedlem
Denne helgen den 10-12 august er utsatt.
Marie og jeg føler at vi har satt sammen ett fantstiske opplegg som vi har stor tro på, så vi kommer til å sette opp dette kurset litt senere. Vi vil komme tilbake med nærmere informasjon.
Klem fra Elin
Anonymous
Så det hjälpte inte med all uppdytting?