Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
http://www.youtube.com/watch?v=tW6pVFOp ... ed&search=
GjenopprettetMedlem
Ojj,dette må jeg ut å prøve en kveld.
Takk for video-snutten Rockinfakkinlevitation.

(Bare tenke luft, letthet,høyde,frihet,oppover og oppover,inni en cirkel av ild.
Tror jeg kan klare dette.) :eusa_pray:
Anonymous
Funkade för mig iaf  :eusa_pray:
Anonymous
Dette blir en utfordring i å gi slipp på jording å la seg bli løftet av krafta  :w00t: dette likte jeg,vilje-pust-hensikt  :eusa_pray: utrolig hva vi kan gjøre i energien,dette blir vel det samme som å gå på vannet ja takk begge deler  :eusa_clap: det er jo bare en utfordring jeg har løftet andre med krafta,men skal man løfte seg selv må jeg øve meg på å gå i transe først,  :lol:
hva tror dere skjer her ?
løfter han seg selv ?
blir løftet ?
er det noen med erfaringer her ?
spennende innlegg rokkingfakkingroll klem bast  8)
GjenopprettetMedlem
TAkk og ja det er veldig fascinerende !

-love
GjenopprettetMedlem
Kva so når ein har fått det til,denne fysiske levitasjon? gagnar det meg? deg? berre for "fun?"
Nei,takke meg til ei risikofri? astralreise ! :P
(men det var artig å sjå,så klart 8))
GjenopprettetMedlem
Så utrolig kult å se dette...

jeg hadde en klient i går til regresjon. Hun opplevde et liv som mann, han bodde i skogen, levde av jakt og fiske , hadde ikke kontakt med andre mennnesker. Plutselig sier hun; " ja, nå flyr jeg ..." , og jeg spurte om hun hadde en utenfor kroppen opplevelse...men nei , hun fløy faktisk fysisk over tretoppene. Jeg undret meg veldig , og har aldri hørt om det før. Jeg tenkte hun kanskje ønsket at hun kunne fly.
Så ser jeg dette nå , som om det var bestilt for at jeg skulle se at det faktisk går an   :w00t:
wierd

anyway

Thanx
:wub:
GjenopprettetMedlem
Hehe....  :biggrin:

Dette skjer med meg mellom hvert hopp på trampolinen....  ::)
Anonymous
har en liten mistanke til litt hjelp fra buskene bak sjamanen  :innocent2:
📎 levitering.jpg
Anonymous
Nå har jeg prøvd til ingen nytte og jeg som trodde jeg var høytsvevende.  :w00t:
Anonymous
hun fløy faktisk fysisk over tretoppene. Jeg undret meg veldig , og har aldri hørt om det før.

Aldrig hört om det förr? Ok. Det är ju en av de vanligaste upplevelserna av kraft som människan känner.

Men så är det ju :) man lär ngt nytt varje dag.

Mvh,
Thomas
flyger ofta
SEO Crawler
selvfølgelig er levitasjon mulig

ka svarten - e dokker en gjeng med materialista?

(ok, litt ufin tone der..men måtte fullføre setninga for kjenner jeg begynner å lette her....oooops...hallo der nede, juhuuuu??!)
GjenopprettetMedlem
Æ årske ikkje å svare, førr æ får sånn kink i nakken!  ::)
Anonymous
Fin bild laks  :biggrin:
Man blir nästan sulten...  :badgrin:
Anonymous
LIE!!

Helstekt charlatan... err, mente SCHAMAN är ju godisgott!!!
Anonymous
"Lie":

Fin bild laks  :biggrin:
Man blir nästan sulten...  :badgrin:

Under forkristningen av Norge ble runebommene til de samiske noaidene brent på bål,
håper ikke bildet mitt har noe med en ny versjon av dette å gjøre  :lol:
GjenopprettetMedlem
levitasjon og gå på vannet høres gøy ut begge to, i de asiatiske deler av verden har man jo det som kalles chi ( energien i kroppen som alle har.) og hvis noen har sett tegnefilmen naruto så trener de jo på å kontrollere chi'en slik at de kan gå på vannet eller løpe opp husvegger, kanskje det er slik de gjør det;);)
GjenopprettetMedlem
Klart levitasjon er mulig, det er vel egentlig bare et spørsmål om riktig sinnstilstand og bruk av energi (eller Chi som de kaller det i Østen).