Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
GjenopprettetMedlem
"jimango":

Obs! Hvis du legger til en ekstra e-postadresse her, betyr det ikke at meldinger som sendes til adressen, vises i innboksen. Hvis du vil at dette skal skje, må du gå til din andre e-posttjeneste og konfigurere videresending av e-post.

Skjønte jeg ikke så mye av, hvilket epost program bruker du?

Vel etter x antall maskinkræsj, der det meste forsvant i "medisintåken" har jeg ent opp med å bruke hotmail 

Takket være slike som deg har jeg nå begynt å få "fotfeste" igjen  :respect: Og har forhåpentligvis snart fått på plass gode programmer i maskiner som fungerer...  :eusa_pray:
GjenopprettetMedlem
"cenobit":

Og har forhåpentligvis snart fått på plass gode programmer i maskiner som fungerer ...   :eusa_pray:

Har du virkelig konvertert?  http://www.apple.com/no/mac/   Om så er: GRATULERER!
GjenopprettetMedlem
Det er forsåvidt lenge siden jeg "konverterte", - brukte Macintosh i jobbsammenheng tidlig på 90tallet, men på grunn av Apple's prispolitikk ble det  :exclaim: i Windows 95 :razz:
GjenopprettetMedlem
Reklamepause!!!  :w00t:  :innocent2:

Vær med og støtt sjamansonen, få deg en eksklusiv epost-adresse.
Anonymous
Prøvde å få lest mere om dette, men kom ikke videre...
GjenopprettetMedlem
Ooops...

Har sendt ut nødrop til Keh. Forhåpentligvis blir det snart ordnet.

IL
GjenopprettetMedlem
Gøyalt da.. Jeg vil gjerne ha @sjaman.com til mail-adresse  :)
Har ikke råd akkurat nå. Men jeg kan vel benytte meg av dette noe seinere, om en måned ca  :) :)

lys og varme fra hans ove
GjenopprettetMedlem
Da har vår eminente vevmester fått fiksa linken, så det er bare å bestille seg epost-adresse  :w00t:
GjenopprettetMedlem
Har nå selv ordnet meg sjaman email adr.
så dette funket fint :eusa_dance:

Syns det er en fantastisk nettside som bare må støttes :respect:
GjenopprettetMedlem
Jepp! Da var det ordnet!  :eusa_dance: