Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Istedenfor å gi informasjon som jeg mener er rent og er på rett vei her på forumet - så kan jeg heller tiltrekke meg personer via pm som vil at jeg skal verifisere spirituell informasjon siden min bevissthet og sjel er besatt av det. Jeg skal forklare litt mer hva som har skjedd ifjor i et sted i Europa.

Jeg har vært med på 3 Iboga-seremonier og jeg merket krystallklart at jeg jobbet endel med å bli en veldig ren kanal siden Ibogaen(afrikansk sjamanplante) jobber med veldig rene lysenergifrekvenser i Universet av multidimensjonal art. Og jeg fikk en verifiseringskode i den 3 seremonien - den var så ren og lett energi - som om det var Windows jeg åpnet fra en annen dimensjon - og det kom ut endel bokstaver og tall der kunne jeg se. Og har forstått via min indre veileder at jeg har åpnet opp for verifiseringskode - filter som gjør at jeg kan "lese" om spirituell informasjon er ren eller ikke. Om den kanalen er ren eller ikke ang informasjon. Det gjelder former for kanalisering og mye annet ang det åndelige. Jeg har fått tilgang til dette pga min bevissthet - sjel er vant med å erfare veldig høye bevissthetsnivåer ikke bare her på Jorden. Også andre steder i vår galakse og Univers.

Ang Samisk sjamanisme så trenger en ikke akkurat å spørre meg siden dette stedet er det mange eksperter. Og det jeg verifiserer av bøkene Sjamansonen og Inn i Naturen er veldig bra - rent og autentisk. Jeg liker veldig godt de bøkene der. Men endel informasjon om Jordas historie,sammenhenger innenfor høyere bevissthetsnivåer,utenomjordiske mm kan jeg verifisere ganske solid nå. Og spesielt etter september 2007. Jeg har gått en lang skole ang å verifisere informasjon og har også gått meg vill - men det var jo bare en del av treningen. Min spirituelle kropp er ganske bra utviklet - den vet veldig mye - men mitt hjerte og det å integrere alle deler av meg selv - emosjonskropp og fysisk kropp har jeg mye mye å gå på. Så når det vil sitte bra så kan jeg også lettere jobbe individuelt med mennesker ang kanalisere info om dem og former for healing. Det får ta sin tid.

Uansett så ber min indre veileder meg om å lage en tråd som dette hvor folk som ønsker å få mer klarhet i informasjon som de har vært borti i bøker,internett og fra andre klarsynte eller hva man skal kalle dem for. Så kan en sende meg pm om det - om en vil det.

Jeg kan ta et par eksempler her på Sonen. Noen snakket om at Ra var en Gud i gamle Egypt. Det jeg verifiserer av ren informasjon er at det er lysmestre - og det er også snakk om erkeengler og ikke minst en kollektiv gruppe - så det er egentlig sammensatt. Felles for alle "Ra"-skikkelser i historien er at de har påvirket menneskets kollektive bevissthet i de områdene de har vært på. Det er en "Ra"-skikkelse som er en av vokterene av en solskive i gull på det eteriske planet et sted i Lake Titicaca-sjøen mellom Peru/Bolivia hvor "gudeskikkelsen" bak Inkaenes spirituelle lære - Viracocha - hadde med seg en solskive i gull fra Lemuria-perioden på Jorden. Ørnen og Kondoren av Jonette Crowley er på rett vei ang den informasjonen der om man skal gå mer i dybden.

Min sjel har vært vant med høyere former for bevissthet i det gamle Egypt,Hellas,England(Druide-kulturen),storhetstidene til Inkaene og Mayaene;Lemuria og Atlantis som var noe av det høyeste utviklete sjeler som har eksistert her på vår planet og andre steder i vår galakse og Universet. Derfor denne besettelsen(en veldig positiv form da..hehe) av å verifisere informasjon.

Så det er bare å sende meg pm for dem som ønsker verifisering av informasjon om den har noe for seg eller ikke. Er ikke dette en grei ordning?Da slipper jeg å velte informasjon her  - men heller på pm til dem som er mer interessert.  8)  :wub:
Anonymous
Det har jeg i besittelse av - testet ut skikkelig og kjent smaken på det - 7 innvielsen i Order Of Melchizedek er det samme som HIGH PRIEST i Maya-kulturen,Inka-kulturen,Druide-kulturen i England, i det gamle Egypt og i det gamle Hellas. Jeg har programmeringscden som er med å får deg til å jobbe for å møte ansikt til ansikt alle dine negative ego-sider og at du kan jobbe for å være 100 % ett med Høyere Selv. Jeg tilbyr den gratis. Du kan erfare den selv - det er en programmeringscd hvor man tør og våger å møte alle sine frykter og negative ego-sider - og smake på det - og jobbe videre med det. Jorden skal inn i samme type innvielse i 2012. Du kan få smaken av den - jeg har den programmeringen. Det er bare å spørre om å få en kopi av den om du føler deg tiltrukket til det. Jeg har smakt på det å være HIGH PRIEST i Order of Melchizedek. Det er det samme som endel prester i disse gamle sivilisasjonene jeg har nevnt har erfart og gått igjennom.......Det er 352 innvielser for å bli 100 % ett med Mor/Far Gud. Jorden erfarer snart 6 og 7 innvielse. Og jeg vet hvordan man kan programmere til å erfare endel innvielser - også på høyere nivå enn 7 innvielse......send meg en pm så sender jeg deg en programmeringscd.
Jeg er HIGH PRIEST av en fryktet orden - her på Jorden..fryktet av mange sjamaner og åndelige guruer og det ene og det andre. De frykter det fordi det......de er ikke ferdig å løse opp i alle sine negative ego-mønstre. Jeg har mitt å jobbe med - Universet gav meg koden - jeg har smakt på den før i mange epoker her på Jorden i de stedene jeg har nevnt og det er bare å smake på det.  8)
GjenopprettetMedlem
Dermed stenger jeg denne tråden, da du igjen misjonerer.

IL