Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Bing [Bot]
Alle sonevenner av meg som vil oppleve deeksha får 50 % rabatt på deeksha denne kvelden. Unity kl 18 til 20. Se nettsidene til Unity.
:wub:
GjenopprettetMedlem
heia, mener du Drømme-gruppe eller Oneness Blessing greia..

begge disse gruppene begynner kl 18 på Unity senteret

jim
Bing [Bot]
Deeksha kl 18.00!
Kurset "Drømmer " er på søndag 9. mars, jeg håper det er riktig ført opp på Unity-sidene. Skal sjekke det nå!
Det er fortsatt ledig plass på kurset søndag. Sonevenner får 20 % rabatt på søndag. Se http://www.unity.no/index.php?option=co ... Itemid=201
Dette er en workshop med masse kraft og kjærlighet.  :wub:
Toriltiril
Bing [Bot]
Deeksha- Oneness-blessing er to ord for den samme energien. En velsignelse! I programmet heter det Oneness-Blessing!
:)
GjenopprettetMedlem
Kva ER deeksha,og kvifor koster det?
Bing [Bot]
Deeksha- Oneness Blessing er en kraftfull healing energi fra India. Oneness University i India gir en prosess og innvielse i å overføre energien videre. Mikael som kommer på Unity 7. mars har gjennomført denne prosessen. I tillegg er han en inspirator og ildsjel som har stiftet avisen og nettverket TilliT, en avis med bare positive nyheter og et nettverk som hjelper mennesker i flere land å realisere sine drømmeprosjekt. Her er link til TilliTs siste nyhetsbrev:
http://www.tillit.info/index.php?page=4 ... 0&lang_id=
Det koster penger av to årsaker: Vi betaler leie på Unity, og vi bruker masse tid og energi på å bringe denne energien ut. For meg har denne energien åpnet helt for at jeg skal stå i min kraft og realisere mitt drømmeprosjekt: Å bidra til transformasjon i å åpne hjertene mot enhet og en positiv utvikling for alle mennesker, å bidra til at hver og en kan finne sin drøm og gjøre den virkelig. Om alle gode mennesker i verden bestemte seg for å reagere og handle ut i fra sitt hjerte er det en kjempekraft som kan forandre verden. POSITIVT!
Jeg ønsker å nå frem til mange!
:respect:
GjenopprettetMedlem
"tiril":

Deeksha- Oneness Blessing er en kraftfull healing energi fra India. Oneness University i India gir en prosess og innvielse i å overføre energien videre. Mikael som kommer på Unity 7. mars har gjennomført denne prosessen. I tillegg er han en inspirator og ildsjel som har stiftet avisen og nettverket TilliT, en avis med bare positive nyheter og et nettverk som hjelper mennesker i flere land å realisere sine drømmeprosjekt. Her er link til TilliTs siste nyhetsbrev:
http://www.tillit.info/index.php?page=4 ... 0&lang_id=
Det koster penger av to årsaker: Vi betaler leie på Unity, og vi bruker masse tid og energi på å bringe denne energien ut. For meg har denne energien åpnet helt for at jeg skal stå i min kraft og realisere mitt drømmeprosjekt: Å bidra til transformasjon i å åpne hjertene mot enhet og en positiv utvikling for alle mennesker, å bidra til at hver og en kan finne sin drøm og gjøre den virkelig. Om alle gode mennesker i verden bestemte seg for å reagere og handle ut i fra sitt hjerte er det en kjempekraft som kan forandre verden. POSITIVT!
Jeg ønsker å nå frem til mange!
:respect:

kan de heale NNy? en medlem av sonen altså.

Liker ikke de merkedsføringa av energier.Hva er dette for nå?:50%rabbat.Høres ut som butikk.

Om de leverer en bra vare,så si sin pris eller lever  den varen gratis.  :biggrin:
Bing [Bot]
Jeg skulle ønske vi levde i et varebytte samfunn. Det hjelper for meg å se på penger som energi, og det er et bytte av energier som skjer. Massasje koster penger, healing koster penger, sjamankurs koster penger og enn så lenge så er det slik. Når jeg vil gi 50 % rabatt på dette til sonefolk er det to årsaker til det: 1:Dette er en sterk energi og unik energi. 2: Alle her på sonen har evner og kjærlighet som verden trenger og jeg vil hjelpe den. Akkurat nå er dette min måte å gjøre det på. Jeg vil gjerne være med på å skape et bytte-nettverk, vi har det i Ås hvor jeg bor. Det er en kjempefin måte å organisere alt mulig fra kakebaking for selskap til healing og massasje på, en måte som gjør at alle kan dele. Akkurat nå har jeg ikke tid å skape byttenettverk her , men er gjerne med. For en tid siden foreslo jeg en delesirkel her på sonen. Og fikk ett svar! Om noen tar opp den tråden er jeg med, men har ikke tid til å lede det arbeidet nå. Jeg er ildsjel i flere hendelser akkurat nå, bl.a GUDINNEFESTIVAL på Ingierstrand 21 og 22 juni, der musikere, fortellere, kunstnere, praktiske hjelpere og jeg med flere fantastiske kvinner og menn bidrar GRATIS med MASSE POSITIV ENERGI for å glede og inspirere hverandre! Jeg er lei av å sitte i grupper og meditere eller diskutere så utrolig frem og tilbake om hva som er riktig spirituell utvikling f.eks. Jeg vil ha handling. Takk for ditt svar Dimi. Det betyr mye for meg at du svarer. Om healing: Mikael er en særdeles sterk healer og jeg  kan snakke med ham om NNy. Sjekker innom sonen ca i kl15 i dag, send meg gjerne en pm om du vil.
GjenopprettetMedlem
Takk for at jeg fikk være med og oppleve stemningen deres på søndagen!!!

det var helt herlig...  :wub:  :innocent2:  :wub:

hjertlig takk fra jimango
Bing [Bot]
Tusen takk til deg Jimango. Du er en stor og vakker sjel som rommer Gud! Takk til alle som våger å være seg selv og åpne sine hjerter.  :wub:  :respect:
GjenopprettetMedlem
:wub:  :innocent2:  :wub: