Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Bing [Bot]
Kjære gamle og nye sonevenner!
Det er med stor glede jeg inviterer alle som ønsker det til Gudinnefestivalen 2008 på Ingierstrand! Vi har egen side på MySpace:  www.myspace.com/gudinnefestival
Der kan du se både program og plakat! Programmet er foreløpig. Det er rom for flere happenings og sirkler eller workshops. Vil du spå i Gudinnekort? Gi healing? Lede en trommesirkel? Alle som opptrer og bidrar gjør det gratis, dersom du ønsker å lede en workshop i å lage rangle f.eks så kan deltakere betale for materialer. Si fra til meg så snart som mulig! Alle gudinner og alle menn som kan ta imot gudinnen i seg! Jeg vet at det er mange av dere her på sonen! 
SOLhilsen fra
Tiriltoril
Bing [Bot]
:)
Dette er en festival med fri entre. Og frie mennesker.  :respect:  Og rusfri.
:) :) :)
Bing [Bot]
:wub:
:respect: :respect: :respect:
Moder Jord!
GjenopprettetMedlem
Moder Jord. :wub:
📎 FA509~Eyes-of-the-Goddess-Sumatran-Tigress-Posters.jpg
Bing [Bot]
og teleterkji! I  :wub: teleterkji!  Moder Jord  :wub:  teleterkji!
GjenopprettetMedlem
Så flott! Jeg skal ta en tur innom siden,-kanskje jeg til og med får tatt en tur innover? :wub:
GjenopprettetMedlem
Gratulerer med virkeliggjøring av drømmen din!!

Jeg liker konseptet basert på gratis medarbeid og deltagelse.
Bing [Bot]
Takk Sonja!
Jeg håper du er en av gudinnene som kommer!  :wub:
GjenopprettetMedlem
Flott innsats!  :eusa_dance: ( Har sendt deg en PM...)
GjenopprettetMedlem
oi oi så fint dette høres ut! :respect:

Gudinnen i meg fryder seg og kjenner at hun vil være med. Count med in...jeg trenger å la Gudinnen få utfolde seg.

Fløyter, trommer og rasler må med.....og jeg vil kle meg litt mer som Ofela har vært inne på......det er sikkert og vist! Å bruse litt med fjærene er fint  :biggrin:
Bing [Bot]
Herlig!
Alle gudinnehjerter gleder seg!  :biggrin:
Jeg undrer meg på om noen vil hjelpe til m,ed to ting:1: Henge opp plakater i Oslo, møtes på Oslo S og få plakater på fredag? 2: Være med på å ta imot folk som kommer, gi de program ved inngangen?
Dette blir et vakkert eventyr!
:respect:
Bing [Bot]
Hei!
Legger inn en liten smakebit fra programmet her:Foreløpig Program: 
Lørdag 21.06 kl 14 til 18:  La deg inspirere av Gudinnen!
Åpningsseremoni!  Autumn Whispers.  Fortellinger om: Frøya, Artemis, Inanna. Forestilling om Afrodite ved Unni Fribu.  Poesiverksted!  Teater/Fortellerverksted!  Musikk ved Silly Trilly.  Gudinnesirkel! Konsert med Autumn Whispers!  Frigjørende dans!  Trommesirkel!  Fakkelseremoni, bålseremoni.  Fra kl 18: Åpen scene.  Deeksha.  Dans til trommene , bål ved sjøen.
Søndag 22.06 kl 12 til 18:  Møt gudinnen i deg!
Velkommen.  Chi Gong/Yoga.  Ledet meditasjon.  Aruna: Forestilling om Gudinner, deretter to timer workshop ledet av Arunas lærere hvor du kan møte en eller flere gudinner!  Rollebytte med gudinner.  Maleverksted.  Malerier fyllt av gudinnekraft.  Gudinnekort.  Deeksha.  Sang. Musikk og danseinnslag, sirkler.  Gudinneinnvielse!  Hvem er dagens gudinne?  Vi vil forsøke å avrunde med en forening av gudinner fra gamle myter og dagens gudinne.  Åpent spørsmål til ledere i selvutvikling som arbeider med Gudinnekraft!  Musikk: Autumn Whispers. Avslutningsseremoni.      Fra kl 18: Nettverksbygging.

Anbefaler i særdeleshet:1:Festivalmusikerne våre, Autumn Whispers, herlige magiske klanger. 2: Lørdag:Flotte fortellinger om fantastiske gudinner fortalt av proffe fortellere! 3: Søndag:Aruna gir en to timers workshoop der du kan møte gudinnen !
Bing [Bot]
Hei!
I går var vi tre gudinner i arrangementskomiteen på Ingierstrand. Jeg lover dere, det stedet har en herlig energi og Moder Jord gleder seg!
:respect:
Bing [Bot]
hei!
Det finnes en campingplass ca 2 km fra Ingierstrand, om noen trenger det. Her er link:  http://www.oslofjordcamping.no/
:biggrin:
GjenopprettetMedlem
Hei dere  :) Hjelper Tiril med å spre det vakre budskap om Gudinnefestivalen og legger inn siste programoversikt

Håper å se mange av dere der til felles hyllest av Gudinnene og Sommersolverv - årets sterkeste døgn!

GUDINNE FESTIVALEN 21. - 22. JUNI 2008
INGJERSTRAND

Lørdag 21.06 kl 14 til 18:  La deg inspirere av Gudinnen!

Åpningsseremoni!   :wub:

Fortellinger om: Frøya, Artemis, Inanna
Forestilling om Afrodite v/Unni Fribu 
Poesiverksted! 
Teater og Fortellerverksted! 
Konsert med Silly Trilly
  Gudinnesirkel!
Konsert med Autumn Whispers! 
Frigjørende dans! 
Fra kl 18: Åpen scene. 
Feiring av sommersolverv med trommesirkel – fakkelseremoni - bålseremoni   
Med mulighet for å oppleve bl.a deeksha og danse til trommene rundt bålet!

Søndag 22.06 kl 12 til 18:  Møt gudinnen i deg!
Velkommen!  :eusa_dance:
Chi Gong/Yoga
Ledet meditasjon
Aruna: Forestilling om Gudinner, deretter to timer workshop ledet av Arunas lærere hvor du kan møte en eller flere gudinner!  Rollebytte med gudinner. 
Maleverksted -  Malerier fyllt av gudinnekraft
Gudinnekort – Deeksha – Sang - Musikk – Danseinnslag - Sirkler 
Gudinneinnvielse!   
Hvem er dagens gudinne?
Vi ønsker å avrunde med en forening av gudinner fra gamle myter og dagens gudinne 
Åpne spørsmål til ledere i selvutvikling som arbeider med Gudinnekraft   
Avslutningsseremoni med musikk av  Autumn Whispers     

Fra kl 18: Nettverksbygging

:wub: :innocent2: :wub:
Velkommen!!!
GjenopprettetMedlem
"tiril":

Takk Sonja!
Jeg håper du er en av gudinnene som kommer!  :wub:

Takk igjen - det er hyggelig å lese; men lokale og stedsbundne guddommelige vesener på Blåstein har andre planer for meg.
Jeg ønsker deg og dine medskapere strålende dager!