Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej alle  :icon_biggrin:

Her følger fjerde invielse og henvisningen til "mine ord til min følelser" kan man læse på http://sjaman.com/index.php?option=com_smf&Itemid=77&?topic=374.0

Hvis det her skal ske ofte, overlever jeg ikke, og jeg ved ikke om jeg har lyst til det.
Igen en oplevelse, men denne gang ikke af de gode.

Jeg står og snakker med Kristus og nogle andre, da jeg mærker en kniv i ryggen lige ind i min lunge. Det gør afsindigt ondt, og jeg falder ned på knæ.
Kristus kikker på det, med der er ikke rigtigt noget at se, men smerten vil ikke fortage sig. Og vi bliver enige om at ofre et lam. Vi går hen til offerrummet, hvor jeg får et lam, der skal ofres. Men for første gang, ser jeg mig selv stå med lammet, som står jeg udenfor. Og i det kniven skal i hjertet på lammet, befinder jeg mig i et rundt sort rum. Jeg kan  bestemt ikke lide at være her og kalder på hjælp, og alle guds hjælpere står i rundkreds i rummet og rækker deres hænder ud mod mig. De kan ikke nå mig, og jeg kan ikke nå dem.

I rummet står et stenalter. og pludselig ligger jeg nøgen på alteret. Bundet af usynlige bånd. Og jeg ved hvem, der er sammen med mig.. The beast. Medens han køre en finger op af kroppen på mig siger han: ”Nøgen, ny og sårbar” og jeg ved at det er ”mine ord til mine følelser”. Han køre stadig fingeren i små cirkler op af kroppen på mig, og jeg begynder at kunne lide det. Jeg må tænke på nogle af de sætninger, jeg har skrevet: ”Jeg føler mig som mørket, jeg føler mig som lyset”. Intet sker og stadig bliver fingrene på min krop mere intense og jeg føler behag, men jeg ved, at får jeg orgasme med ham er jeg evig fortabt. Blodet suser rundt i min krop, jeg kan ikke tænke, jeg må prøve: ”Jeg føler mig så svag, jeg føler mig som klippen”. Og han siger: Kan gud give dig dette? Jeg tror jeg råber, men det kun en hvisken: Ja, det kan han.

SLAM, jeg mærker et brændende mærke fra venstre lår til op på højre skulder, som en pisk der har ramt mig. – men hellere smerten end nydelsen, og han kan mærke det på mig, så igen kærtegner han mig på benene og armene, brystet, og maven, som tusind finger på en gang, og hvilken nydelse. Jeg kan ikke tænke og jeg kan kun nyde. Jeg kan mærke hvordan kroppen spændes som en bue. Jeg tænker på styrken og prøver at kalde på gud. Og en sætning kommer til mig: ”Jeg føler jeg er splittet, jeg føler jeg er hel”. Stadig intet, jeg ved nu at det kun drejer sig om ganske lidt tid før han har mig totalt. Orgasmen er på vej.. Så et sidste forsøg: ” Og her jeg er - af egen fri vilje” ” - Så jeg vil flyve op til dig”.

Det var befrielsen, og et hvidt lysbrag kommer imellem ham og mig. Båndene bliver brudt, han er væk, men skyldfølelsen over at kunne lide det, kan jeg næsten ikke bære. Alle hjælperne kommer og dækker mig til og føre mig til offerrummet, hvor kniven i det samme rammer hjertet på lammet og en hvid due flyver op. Det ville nok have været smukt, hvis ikke skammen og skyldfølelsen stadig er i mig. Jeg tror jeg har lært hvad ydmyghed er, på den hårde måde.

Jeg vågner i min seng og må ud på badeværelset og kaste op. Jeg har det som nogen har revet mig op indvendig i underliv og mave. Jeg kravler tilbage til mit soveværelse. Og prøver at få lidt fred hos Gud, som lader mig hvile i hans skød. Efter et par timer, må jeg op og skrive dette, og jeg har det stadig ikke så godt. Men her sidder jeg alene og føler at alt dette er for hårdt for mig, uden nogen at snakke med om det, uden at jeg ved hvad der foregår, det er for meget. Den sidste uge har været smuk og vidunderlig og det er det værd, men uden søvn, for det får jeg ikke meget af. Er det svært at se meningen med alt dette. Dette var en åndelig voldtægt.

Efter at have skrevet dette, bliver jeg meget træt. Jeg går i seng, og får at vide, at en orgasme, er en god ting, hvis den ikke er fremkaldt af andres behov, men kun sine egne. Så jeg udløser en orgasme på mig selv, for min skyld. Det hjælper lidt. Jeg falder i søvn, mens der er en der våger over mig, en dejlig fornemmelse, efter det der er sket. Jeg vågner igen med et sæt, og bliver så træt. Jeg får at vide at en åndelig orgasme er lige så dejlig hvis, det er for min egnen skyld. Så jeg går ind til stenalteret, og lader de usynlig bånd binde mig. Og uden at rører ved mig selv, få jeg den største orgasme nogensinde i mit liv. Det kunne jeg kun gøre fordi det var mit ønske og egen fri vilje til det. Gud spørger om jeg var inde og få en orgasme, og jeg svarede ja. Det var modigt, siger han.

NU har jeg det godt igen, og ved at jeg selvfølgelig vil overleve og ønsket om at overleve, er blevet forstærket i mig.

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Anonymous
Hei shamanen :D
det var en veldig sterk opplevelse du har hatt.
jeg må innrømme at jeg ble satt ut av denne historien.
så flott at det gikk bra til slutt, stå på shamanen :wub:
Anonymous
Kjære Shamanen   :innocent2:

Dette virket sterkt...  Stakk veldig i meg denne opplevelsen din.

Et bilde poppet opp da jeg leste avsnittet som begynte med SLAM - og det var stjernebildet "orion" ?  -spør meg ikke hvorfor, for det vet jeg ikke...

Veldig interessant å lese om dine innvielser. Godt det gikk bra til slutt da   :eusa_pray:

Klem fra mæ, Rasha  :wub:
Yahoo Slurp [Bot]
Hej rasha  :icon_biggrin:

Det var sjovt du spurgte til "orion"  for det var en vigtig del i min udvikling. Det har jeg ikke fortalt til en eneste. Så jeg blev overrasket over du skrev det.  :w00t:

De fleste bliver forbløffet over at læse hvad der skete mig i denne oplevelse, men det er da dejligt at jeg kan sidde idag og skrive dette indlæg  :eusa_pray:

GjenopprettetMedlem
Hei Shamanen :D

Det var jammen litt av en utfordring du fikk der. STERKT å klare å motstå! Tusen takk for at du ville dele denne opplevelsen med oss, voldtkekt er aldri enkelt å fortelle noen om, selv om den er åndelig.

Stay strong :wub:
Klem fra alabast :D
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Alabast  :icon_biggrin:

Det er så sandt, at det er svært at dele med andre, og så enda på internettet...Det har også taget lang tid at overtale mig selv til at gøre det. Men det er vigtig også at fortælle om de oplevelser der ikke er så behagelige, så andre kan se at det ikke altid er rosenrødt det hele.

GjenopprettetMedlem
sant det,og takk at du delte din opplevelse med oss :icon_lol: