Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
"Hvis du har noe negativt i deg,
så putt noe positivt inn. Begge kan
ikke være på samme sted samtidig.
Rens det hele ut"
Bear HeartGjenopprettetMedlem
Apropo Bearheart.
Hans nevø, Buffalo Spirit (Jerry Dunson) Holder til i Danmark og er i Norge å holder workshops og kurs med jevne mellomrom. Han kan også ringes på danskt nummer 50 51 09 15. (Husker ikke landsnummeret). Han holder også til på ett sted på Jylland der han holder gratis svettehytteseremonier.Sjekk ut denne.
www.little-creek.dk
mail@little-creek.dk
Little-Creek´s nummer er 87 69 30 13
Dørupvej 13
Adslev
8362 Hørning
Danmark.
GjenopprettetMedlem

Hjertlig takk Whitecougar, dette skal jeg sjekke nærmere.
GjenopprettetMedlem
"Wolf":
"Hvis du har noe negativt i deg,
så putt noe positivt inn. Begge kan
ikke være på samme sted samtidig.
Rens det hele ut"
Bear Heart
Jeg tenker at man kan bytte ut det negative med det positive, dette er noe vi alle kan gjøre ved bevist "programmering" av vårt underbevisste sinn.
Et sted man kan begynne med er det man selv sier.
Eksempel; Dette er vanskelig, kan byttes ut med dette er ikke lett (prøv så og si det med et smil)
Jeg
vet at dette virker, let blant dine formuleringer og se hva du med fordel kan bytte ut

GjenopprettetMedlem
Helt enig Cenobit. Dette handler mye om innstilling, og det er faktisk enklere enn man skulle tro å foreta slik omprogramering.
Det handler om å være bevisst og ha som mål at man ønsker en positiv tilværelse for seg sjøl og for andre

GjenopprettetMedlem
Takk wolf
Jeg tenker at det er med dette som med de fleste ting, det er en prosess.
I starten av en slik prosess er man "ubevist udyktig" (man er ikke klar over at man ikke vet/kan)
det neste skrittet er bevistgjøring, "bevist udyktig" (man er klar over at man ikke vet/kan)
I det tredje steget jobber man aktivt med den kunnskapen man tilegner seg og blir "bevist dyktig" (man vet/kan og gjør det bevist)
Til slutt sitter det i ryggraden "ubevist dyktig" (man tenker ikke over det, bare gjør det fordi at man har lært i ordets rette forstand - varig endret adferd)
Lykke til

Francis [Bot]
Flott visdom fra bearheart!