Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Mitt favorittmotto:

"INGEN VET NOK TIL Å VÆRE PESSIMIST".  :P
GjenopprettetMedlem
jeg er ingen!! :respect:
GjenopprettetMedlem
Hmmm.. Da ble det en helt annen mening...teleterkji..  :w00t:
GjenopprettetMedlem
Et flott visdomsord å leve etter,
får bestandig høre at jeg er en ukuelig evig opptismist,
men hvorfor ikke,
jeg har det da f.... så bra :w00t:
GjenopprettetMedlem
Du har det bra
Jeg har det bra
vi er inne i noe bra
Abracadabra
11 er barna
11 er porten
11:11 ,skal jeg fortelle??
Anonymous
Fortell om 11.11 porten, teleterkji. :icon_cool: :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Noe skjer 11:11
porter åpner seg mellom verdnene,noe sånt.
I flere år har uret tatt meg i å betrakte det akkurat 11:11
Jeg fikk denne infoen
mange år før av en venn.
:I
GjenopprettetMedlem
i numerologien er 11, 22, 33 osv mestertall.

Så det er sikkert noe å lese om 11-tallet der, uten at jeg selv har så mye peiling.

Tenk på hvordan det vil være 11.11. 2011, kl. 11.11! Magisk!

Mvh Stridshjelp
Anonymous
Har hørt noe om det i forbindelse med året 2012, at året 2011, "mestertall-året", blir noe spesielt. Kom bare på det, intressant.
11 er også tallet til Rettferdighet, i tarotkortene, symboliserer balanse mellom motpoler.
GjenopprettetMedlem
11 er demonenes tall
ifølge Aleister Crowley.
Som jo var demonolog
og astrolog
og fjellklatrer
og dikter
og forfører av hele
folkesl...
Med "sin" lov:Kjærlighet er loven,kjærlighet under viljen.                                             

Gjør hva      du        vil                    er hele loven.

Anonymous
11.12 - Djevelens fødselsdag... :icon_twisted:
GjenopprettetMedlem
    [ftp=ftp://[/ftp][/email]][ftp]][/ftp]][ftp][/ftp][/img]" rel="nofollow noopener">[Flash-innhold – åpne lenke]                                       

GjenopprettetMedlem
Hva med  9:11 ???

Det har jeg lurt mye på. Det er slik at hver dag (omtrent) jeg er på jobben så ser jeg på klokken på telefon/pC akkurat på det tidspunket - uten at det er planlagt.

:exclaim: Elin
GjenopprettetMedlem
Når jeg har hadt åndelig kontakt om natta,våkner jeg BESTANDIG kl:04.59,det slår aldrig feil,det har ikke vært 1 minut før eller etter, rart.Skal det skje noe på det klokkeslettet?
Drømmene er reiser med forskjelige kraftdyr og jeg ser meg selv i forskjelige tidsepoker.Mye styggt og mye bra har skjed opp gjennom tidene.Det værste var å se meg selv hengt på grunn av at jeg drev med"trolldom".Har fått løst opp i akurat den biten,men det jeg undres pver er klokkeslettet. :exclaim:
Anonymous
Det KAN forklares med vår egen indre rytme, våre ubevisste kroppsrutiner og psykiske vaner.
GjenopprettetMedlem
Har ikke til vane å stå opp da,det begynte da drømmene begynte :eusa_pray:
Anonymous
Har lest et sted at vi er mest åpne og kreative i 3-4 tida på natta, det kan være noe i det?
GjenopprettetMedlem
Kanskje sterke hendelser fra fortiden(eller fremtiden),på akkurat det tidspunktet.
Som tatovert i sjelen.
Hm?
:)