Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har en venn som skriver så mye vakkert. Hun har lenge vært en enorm inspirasjon for meg. Dette hun her har skrevet har jeg lyst til å dele.....

All created life has energy.
This energy vibrates.
The difference in vibrations
causes life to manifest as different forms:
trees, animals, stones, rivers.
A special and unique sacred vibration created humans.
All vibration is sacredly conceived,
and is associated with the divine in all cultures.
All sound, vision, touch, thought, feelings, are vibrations.
Telepathy is merely a matter of experiencing a wider spectrum
of vibrational activity, which includes thoughts.
Empathy is a matter of experiencing these holistically.
If someone experiences this from birth,
there is no way to understand
that "others" are not also reading them.

yes, pure intent... essence of truth... the ocean's heart is no less pure, touched by moon or sun or storm... but the taste of bad intentions, even wrapped in silver or silk or shiny ribbons, revolts the tongue and screeches in the ear. i love hearts that sing in pureness, no matter if the one is sad or anxious or happy. to know intent is to know truth; like a facet in the crystal that is Spirit.

it is to answer the question of responding to what the outside says on a person or what the inside says... many see us and do not see us for real on the inside and judge from the outside... we see inside mostly; but to respond to that confuses some, no, most, maybe all. gentle pull of the tide; full moon tugging at my heart; i hear you on the inside calling,calling... but quietly still to the seeing world. i hear you crying in your heart inside,and outside beating on the windowpanes like a storm. who do i answer? whoever listens...

The Earth hums, thrums, drums - and I try to match my heartbeat to her like two butterflies on the same path with a synchronicity unknowable to common eyes and ears. Where is the matching? In some space between Spirit - inhale and exhale - in some harmony incomprehensible to human cognition - do not think it - be still, and know it -be still, and hear - between one heartbeat and the next - be still, and feel it - between the touch and the touching - it is there - the understanding of the rhythmic weave of the wings of two butterflies with a common destination: Home
GjenopprettetMedlem
Hmmm... Dette er tre utdrag fra en lengre tekstsamling som finnes her:
http://www.psyber-inn.com/Vision_Aerie.html
For de som vil lese mer av samme kaliber...
Det står på forsida bl.a.:
All written material is copyright protected
Da er det kanskje lurt å oppgi kilden...
Maser jeg for mye om dette med kilder?
GjenopprettetMedlem
Nei Passopp, du imponerer med dine kilder. Jeg er vertfall gla for å få vite hvor ting kommer fra, så stå på.....for min del..... :wub:
GjenopprettetMedlem
Men uansett.....Ulvemor, det var vakkert å lese....bruk det som inspirasjon, så lenge du får nytte av det, spiller det ingen rolle hvor det kommer fra... :wub:
GjenopprettetMedlem
:lol: Auuuu  :w00t:

Takker Passopp! Må si jeg beundres stort over din evne til å finne frem. Fakta er alltid fint å få med seg  :respect:

Som du sier Silva.....dette forringer ikke ordene....mens jeg har en liten høne å plukke......
GjenopprettetMedlem
... med meg?? Da vil jeg helst ha en frittgående!
GjenopprettetMedlem
:lol: Ja...frittgående er best...så lenge de vet hvor kilden er  ;)
GjenopprettetMedlem
:lol: :lol: Pass deg nå passopp
Så du ikke ender opp som burhøns
ett eller anna sted, hihi..... :innocent2:
Anonymous
:w00t:  :lol:
Du passer til ditt navn Passopp, og jeg har gledet meg over å klikke på linker du har lagt ut.
kanskje du kunne være så søt og finne ut noen gode bøker til meg, eller anbefale?. Gjerne en bok som handler om samisk sjamanisme, en god historie. Det må ikke være for mye søtsuppe og "da han møtte henne" i den stilen der.
Bare hvis du har lyst. Da kunne du hvis du gjorde det, legge det under tips.
GjenopprettetMedlem
"Silva":

:lol: :lol: Pass deg nå passopp
Så du ikke ender opp som burhøns
ett eller anna sted, hihi..... :innocent2:

Det spørs om han ikke blir en snushane  :w00t: 

Uansett stå på Passopp, dine kilder er utømmelig  :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
La elva leve! :respect: