Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Apropos valg.....

Velg å handle som om det er umulig å ikke lykkes!
GjenopprettetMedlem
.....eller velg å handle som om det faktisk er mulig og lykkes  :wub:
SEO Crawler
eller

velg det umulige når du ikke lykkes i å handle  :eusa_liar:  :w00t:
GjenopprettetMedlem
:respect:  :beer:
GjenopprettetMedlem
Ehh... Mulig det....

Eller...

velg å gjøre det mulige umulig.....

-mulighetene for at det umulige blir mulig er mindre mulig enn å gjøre det mulige umulig...  :razz:  ::)  :o  :beer:
Anonymous
Det går også an å velge å våge å mislykkes.. :eusa_liar:
GjenopprettetMedlem
Det har du virkelig rett i, Perle... men intensjonen kan jo ikke være å misslykkes.... eller...
( går fort troll i ord )
GjenopprettetMedlem
"Sjelevenn":

Apropos valg.....

Velg å handle som om det er umulig å ikke lykkes!

...er vel et resultat av:...

"Perle":

Det går også an å velge å våge å mislykkes.. :eusa_liar:

eller?...
GjenopprettetMedlem
Ey fekk opp tarot kortet    t h e  f o o l        nou.

kanhende er det slik at om ein berre er blind nok for alt det leie som kan hende,så kan ein gå som i lufta,høg på sine eigne magiske overbevisningar.
og gjera det som mannen i gata berre ville rista på houdet av.
Litt sånn som Genaro i    castanedas bøker.
En kraftfull troldmann.mja. :beer: :respect:
Anonymous
Nei selvfølgelig ikke sjelevenn. Men av og til kan det være viktig å våge noe/gjøre noe selv om du vet det kan gå gæernt. En vet jo aldri før en har prøvd. Dette er jo bare måter å vri ordene på, så små nyanseforskjeller kommer frem. Intensjon er heller  ikke avgjørende for utfallet.
Men altså - våge som om..det er vel alt vi kan gjøre.
Dessuten...tilsynelatende tap kan vise seg å være seire. Og omvendt. Så hva er å mislykkes egentlig?

Ja her kom det mange tanker - jeg har litt erfaring med å tape..  :shock:
GjenopprettetMedlem
Å gå i luften ja...  tenk å få lov til det  :w00t:
GjenopprettetMedlem
Nei... ingen misslykkes...... Feile kan man gjøre...
men ikke uten lærdom som man tar med seg i neste forsøk.....

Eller som .... Var de Einstein han het..?  :icon_redface: Han som oppfant lyspæra...
Han gjorde 1000 forsøk... på hvordan man ikke skulle gjøre...  tilslutt klarte han det!
Kunne godt si han misslyktes 1000 ganger.... men han så det ikke sånn....
Ehh... fikk jeg fram budskapet mon tro...?
Anonymous
Ja, og kanskje vi trenger 1000 liv  ::) for å finne lyset i oss selv. Bare for å sette det på spissen.. :eusa_pray:
GjenopprettetMedlem
Du er nå morsom da, Perlevenn!  :biggrin:

Du er en stooor perleformet lyspære som skinner som tusen fullmåner... NÅ
GjenopprettetMedlem
Einstein (http://no.wikipedia.org/wiki/Albert_Einstein) gjorde mye bra med viteskapen, men han oppfant ikker lyspera  :P

Det har vært flere med på å finne fram til lyspæra (http://no.wikipedia.org/wiki/Lyspære)

Einstein var heller ikke noen flink mattematiker egentlig, og trengte hjelp til å jobbe med en del av teoriene sine... så vidt jeg er blit fortalt..
Men han hadde en formidabel evne til å snakke for seg å se situasjoner fra flere synsvinkler...

Han motbeviste jo sine egne personlilge forestillinger, som han valgte å fortsette å tro på..
GjenopprettetMedlem
Visste at jeg dumma meg ut... O.k. what ever.... ::) Nå gikk det opp et lys for meg....
GjenopprettetMedlem
8) ikke no problem, regnet med det..  :P

jeg la inn noe mer info om Einstein etterpå i mitt tidligere svar for resten.. hvis det er av interesse
GjenopprettetMedlem
Vi trenger bare å gå dypt nok inn i vårt eget mørke,så finner vi at lyset allerede er tent der inne.
Men det er endel gufne energier i oss som ikke ønsker at vi skal oppdage dette med det første.
De vil gjerne holde oss litt diffusne sånn angående innsikt i det indre univers.Gjerne gjennom tusen liv.
Kraftfull medisin er det som jager unna sånne psykiske slagg-lag,og lar en se føle og bli til det åndelige lyset en stund,lære av det,huske det i sitt indre
når mørket måtte falle på igjen.
Så har man denne erindringen,kraften i den er nok til å nød-tenne dette lyset i vanskelige tider.
:respect:

nå høres jeg nok ut som en fordømt allviter,ja,men altså,jeg er ennu på vei. :biggrin:
                                                                                                                                                           go kveld til alle øyne der ute.
Anonymous
:idea: :idea: :idea:
      :idea: :idea:

Thank you, sjelevenn!  :surprised: En vet aldri selv hvordan en lyser, så det er bare å trø tel. hehe... :)

Vakre ord, teleterkji. En fin påminnelse. :wub:
GjenopprettetMedlem
Oj... Perle ... nå har du innlegg nr. 999!

Apropos 1000 lys.... la det bli innlegg nr. 1000!  :w00t:  :eusa_clap:  :eusa_dance:  :w00t:  :P  :beer: 

Eller var det tusen måner..... Gratulerer på forhånd!  :wub:
Anonymous
HOJ- 1000 INNLEGG!

Og 1000 lys tennes for det 1000de liv som endelig tenner lyset med 1000 wolts styrke i dypet av min sjel!

Hoj for et fyrverkeri! :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:
:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
:idea: :idea: :idea: :idea:
:idea:
GjenopprettetMedlem
Ja gratulerer  :w00t: :w00t:
GjenopprettetMedlem
Ååååå du hærlige Felevenn, for en deilig "kattejamming" dette ble  :eusa_clap: Sammen kan man tenne alle indre lys og gjøre det umulige mulig  :respect:
GjenopprettetMedlem
:eusa_clap:  :eusa_dance:  :eusa_clap:  :eusa_dance:  :eusa_clap:  :eusa_dance:  :eusa_clap:  :eusa_dance:  :eusa_clap:  :eusa_dance:  :eusa_clap:  :eusa_dance:  :eusa_clap:  :eusa_dance:  :eusa_clap:  :eusa_dance:  :eusa_clap:  :eusa_dance:  :eusa_clap:  :eusa_dance:  :eusa_clap:  :eusa_dance:  :eusa_clap:  :eusa_dance:  :eusa_clap:  :eusa_dance:  :eusa_clap:  :eusa_dance:  :eusa_clap:  :eusa_dance:  :eusa_clap:  :eusa_dance:  :eusa_clap:  :eusa_dance:  :eusa_clap:  :eusa_dance:  :eusa_clap:  :eusa_dance:  :eusa_clap:  :eusa_dance:  :eusa_clap:  :eusa_dance:  :eusa_clap:  :eusa_dance:  :eusa_clap:  :eusa_dance:
= lik 1000!

GRATULERER
GjenopprettetMedlem
:wub: Gratulerer :wub: Perlevenn :wub: