GjenopprettetMedlem
Den første sjamanen fant opp sex,har jeg hørt et sted,Tror det var Val Kilmer som Jim Morrison i filmen The Doors.
(he-hem).
En metode for å sette himmel og jord i bevegelse. (tjahmm).

Anonymous
"Lazy Gracey":
Og jeg vet om at det er mange mange sårede kvinner der ute. Jeg er en. Det har vært menns mest effektive måte å såre kvinner på, gjennom sex. Så nå stikker en liten kvinnesaksfa'n hodet opp her.
Ja det finns sårede kvinner, men jeg tror ikke de er majoriteten. Det er så tragisk for dem og for deg. For hver individ! Og unnskyld meg om jeg hörtes uforstående, men anledningen at jeg reagerte, er at jeg er så trött på att höre - generellt - att kvinner ikke vil ha sex. Jeg tror det er myte, som finns kvar fra puritansk tid. Mange kvinner våger heller ikke erkjenne at de faktisk nyter av sex. For meg er Torsteins beskrivelse av betingelser, en sannhet i min virkelighet. Om alle kvinner hade bra betingelser... Da!
Uselvisk kjærlighet...
For meg er det at ikke tenke på seg selve, uten på at en annen menneske ska ha det bra/det beste... då du forener deg på en uselvisk måte, tror jeg du oppdager noe annet enn din nyting og dine egne behov... (og behov kan også vaere et behov av å vaere hjelpere, pleiere...)
GjenopprettetMedlem
"ailo":
Hva skjer med Elskeren som når uselvisk kjærlighet?
a
Som jeg skrev i mitt innlegg tidligere, så kan man nyte sex for hva det er, i øyeblikket. . En vakker , sterk energi som deles mellom to mennesker. Den seksuelle energien er en sterkt skapende energi .
Elskeren som når uselvisk kjærlighet , er fortsatt Elskeren, men elsker i øyeblikket . Kraften og Mystikken . Leken og Gleden .
Krever ikke noe, forventer ikke noe .
Det handler om å ta imot like mye som å gi .
Å elske seg selv høyt , betyr ikke at en ikke elsker uselvisk.
Uselvisk kjærlighet ( unconditional love ) er å elske uten begrensninger ( dvs . inkludert seg selv) .
Det er hvertfall det jeg tenker ...

Anonymous
"ailo":
a
Han blir mer kreativ
og skaper noe mer enn tidligere
i sitt liv
han blir mer levende
mer i kontakt med det åndelige
mer hel?

SEO Crawler
"ailo":
Av en eller annen grunn leser jeg disse ordene som en slags "zen-kode"...kanskje fordi Elskeren skrives med stor E
Så jeg føler det som et slags regnestykke:
Han opphever seg selv. Forsvinner. Blir endel av Kjærligheten. Når friheten
Elskeren som når uselvisk kjærlighet - det ligger noe magisk i de ordene. Noe større enn en midlertidig fysisk nytelse (som imidlertid kan være av største positive betydning for kropp og sjel)
Elskeren som når uselvisk kjærlighet er Fremme. Uansett hva han gjør eller hvor han går er sjelen i en tilstand av ekstase. Det er det ultimate bilde på forening forbi jeg`et
Anonymous
Sitat Lie:
"Lazy Gracey":
Og jeg vet om at det er mange mange sårede kvinner der ute. Jeg er en. Det har vært menns mest effektive måte å såre kvinner på, gjennom sex. Så nå stikker en liten kvinnesaksfa'n hodet opp her.
"Ja det finns sårede kvinner, men jeg tror ikke de er majoriteten. Det er så tragisk for dem og for deg. For hver individ! Og unnskyld meg om jeg hörtes uforstående, men anledningen at jeg reagerte, er at jeg er så trött på att höre - generellt - att kvinner ikke vil ha sex. Jeg tror det er myte, som finns kvar fra puritansk tid. Mange kvinner våger heller ikke erkjenne at de faktisk nyter av sex. "
Det er ingen grunn til å unnskylde. No offense taken.

Men det er fint å få avklart våre reaksjoner.
Hehe, er det så stor forskjell på Sverige og Norge? Den myten trodde jeg var død for lenge siden.

Vi lever da i 2007!
Tragisk og tragisk, livet påfører oss alle sår, av en eller annen art. Det har ikke hindret meg i oppleve nytelsen, gleden og ekstasen. Jeg vet det finnes drøssevis av gode menn, og jeg har fått møte noen av dem.
Forøvrig er det vel i emning en ny forståelse av hva sex er, mye mer enn en forplantningsakt og kroppslig nytelse i øyeblikket. Det er livgivende og fornyende energi som overskrider egoistiske behov, en forlengelse av den uselviske kjærligheten, som gutta også så fint er inne på her. Den høyeste åndelige forening.

Det er godt.
Anonymous
ja det påstås i en undersjøkelse blandt idrettsmenn å kvinner at di yter mer i den gren i er i
etter å hatt heftig sex før de ska ut i kamp eller hva det de gjør.
ja har troffet noen på min vei ,
av å til har en ikke tid til å komm i seng
dyrisk vilt som om det er magneter mellom en
glemte å spørre om navn på et par
he he
tulla litt nå. eller
GjenopprettetMedlem
Hør, hør til Torstein. Klar ferdig gå..................... Om jeg var der
Vi har kvinne og mann i oss. Det gleder mitt hjerte så my jeg har å lære. Takk
GjenopprettetMedlem
Vel, jeg er en kvinne og jeg tenkte "Hvaaaaaaa, bare 11 grunner til å sex????"
Sex er en tema jeg elsker å snakke om. Jeg tror at jeg kunne snakket i dagesvis uten om å komme inn på det samme så mange ganger. Og jeg elsker å ta det opp også når jeg snakker med folk og til min forbauselse så er det forsatt mye gamle oppfatninger og skyldspørsmål som henger igjen. Og mange av de jeg har pratet med sliter med sitt sexliv. Så her kunne vi hatt en "Dr. Ruth" spalte og holdt den gående en stund tror jeg.
Det er stor forskjell på menn og kvinner om oppfatninger og utførelser av sex. Men jeg sier bare som franskmennene "lenge leve forskjellen".
Men må vi dra med oss så mye skyld, skam og tabu inn i sexlivet?
Bare si Nei! - kast bort behovet for kontroll og prestasjon - gå for :
Enkelhet, letthet, lekenhet og nytelse. Og det er fult lov å le i senga
Klem fra Elleville Elin
GjenopprettetMedlem
Noen kvinner har dårlige opplevelser, noen menn har også det og ser man nærmere på disse opplevelsene så er de sikkert ikke så grunnleggende ulike.
- følte meg misbrukt
- følte meg såret
- følte at jeg måtte prestere
- osv... Jo, bare sjekk din egen liste og tenk etter...
Med mindre du heller vil fokusere på minst like mange grunner for å ha sex.
For - Noen kvinner har gode opplevelser, noen menn har også det og ser man nærmere på disse opplevelsene så er de sikkert ikke så grunnleggende ulike.
-
-
-
-
Yepp...
Og så var det kjærligheten da, og i kombinasjon med sex... Åh dån... Fytterakker'n rå urkjønnskraft AAAAOOOUUUUUUUOOOOUUUOAUUU
Jeg kan bare ikke for det, men jeg fordrar ikke å bare prate om det - Det må liksom oppleves, en erfaringsvei om dere forstår...
Hmmm... tenke taste tenke taste tenke taste skal jeg ringe en venn... nynne nynne nå nynne nynner jeg og tar deg...
Var det noen som sa; In your dreams

GjenopprettetMedlem
"cenobit":
Jeg kan bare ikke for det, men jeg fordrar ikke å bare prate om det - Det må liksom oppleves, en erfaringsvei om dere forstår...
Ahhh...den likte jeg Cenobit. Definitivt en erfaringsvei

GjenopprettetMedlem
Uæææh

,endeleg ferdig med det tørre,pliktmessige kontorarbeidet og stirringen på kopimaskina..... og rett over på desse 11 grunnane for å ha sex :eusa_liar:
Må berre komme med ein kommentar om at astma og sex slettes ikkje alltid går så knirkefritt i hop.(been there)
Når eg tenker litt rundt Elskaren som når uselvisk kjærlighet,så tenker eg på eit par,evt. ei sammenklistra masse av personar som i intim omgang fysisk (og gjerne spirituellt )opphevar si eige grense mellom å vere mottakar og givar.
Eg tenker meg eit Ying&Yang-symbol eller you name it ,som snurrer fort rundt til alt blir grått.
Flyt.
Det skjer ikkje ofte .
Ærleg talt.
Og so merker ein jo at intimitet definitivt er mest elektrisk mellom to "likemenn" i psykisk/spirituell forstand.
GjenopprettetMedlem
Ahh - takk, final tribe ikkje for å være fæl med dæ for æ elska faktisk kommentarene dine

men cenobandeno i støtet..
"Final Tribe":
Må berre komme med ein kommentar om at astma og sex slettes ikkje alltid går så knirkefritt i hop.(been there)
Øh - Ja jeg forstår... jeg ble vist litt forvirret her... Hadde begge sex og en astma, eller var det bare en av dere som hadde knirkefri sex, mens den andre hadde begge deler altså knirk og astma uten sex....
"Final Tribe":
Når eg tenker litt rundt Elskaren som når uselvisk kjærlighet,så tenker eg på eit par,evt. ei sammenklistra masse av personar som i intim omgang fysisk (og gjerne spirituellt )opphevar si eige grense mellom å vere mottakar og givar.
Eg tenker meg eit Ying&Yang-symbol eller you name it ,som snurrer fort rundt til alt blir grått.
Flyt.
Det skjer ikkje ofte .
Ærleg talt.
Hmmm Yepp! Final Tribe, jeg må nok innrømme at det du beskriver her antagelig ikke har hendt for ofte på disse kanter heller - Ikke en gang i mine drømmer
(før nå)
Kan dette sammenlignes med et heftig knull til toner av fex Niko Valkepaa der man liksom på forhånd stiller inn takt og tone på "stigende/økende" og i tillegg bare flyter inn og ut av hverandre uten muskulært støtende avtrykk,...
Ohhh - Pokker! Jeg fatter ikke helt dette... Å tilegne seg slike kunnskaper er muligens en utfordring i praksis også
Elskovskunst kan på mange måter sammenliknes med malerkunst, unikt i det skapende øyeblikket og likevel ender det i beste fall opp i ettertid som et av mange bilder på en hvilkensomhelst vegg. Og da først ser man at rammene ikke stemmer
Anonymous
haha! alle liker jo sex!

GjenopprettetMedlem
haha! :biggrin: Dette svarer eg ikkje på Cenobitten! du
sa sjøl at ein ikkje skal snakke for mykje om det?
Du har øydelagt kvelden,og no vert det berre Fjordland i mikroen :moreevil:
Min erfaring er som med det eg innbiller meg blir stoor kunst, at det til slutt berre blir søl.

So no veit du
det!
Sex bør i såfall vere som eit stk. Monetmaleri,glidande overgangar i romantisk slør....
Eller som med pointillismen,
små ,lette ,tette,men bestemte støt mot lerretet.........................................................i all evighet

Anonymous
"cenobit":
der man liksom på forhånd stiller inn takt og tone på "stigende/økende" og i tillegg bare flyter inn og ut av hverandre uten muskulært støtende avtrykk,...

Neeeeeei!!!

Jeg må

fo å sterke meg her...
Don't talk - do the walk

Anonymous
Cenobit min venn, du svinger høyt. Jeg takker for ditt fabelaktige dikt,

tar deg i hånden, og svinger deg langsomt ned.
(
Det er vel min forbannede plikt?)
La oss ta en kaffe, i ro og fred.
mvh
crazy lazy lady
Anonymous
"Lazy Gracey":
La oss ta en kaffe, i ro og fred. 
Kommer ikke dokker til å bli temmelig gira og hyper av den kaffedrikkinga da