Forum /
tilbake / La hjertet hvile i kraften. Og kraften hvile i hjertet
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
La hjertet hvile i kraften. Og kraften hvile i hjertet
Det var noe jeg har fått opp nå nylig. Hva legger du i det sitatet der?Spennende å høre andres utdypninger her sånn.

GjenopprettetMedlem
Her kjem ei kongla ut av intet!:
Altså: Du er ein membran for sterke krefter utanfor deg.
Vis du åpnar opp og let kreftene trenge inn i hjertet(meir enn i egoet fks.),får du kraften med deg på ein god måte...konstant ,utlikna trykk.
Ein liten spirituell osmose der du alltid er teposen!

Anonymous
Takk,for svar - Final Tribe.

Anonymous
Jeg får også opp ordet UTVIDELSE...romme mer kraft i hjertet ja......mye som skjer i det området mellom hjerte-chakra og solar plexus for min del....spennende greier.

GjenopprettetMedlem
"Dj David Spirit of Laughter":
Det var noe jeg har fått opp nå nylig. Hva legger du i det sitatet der?Spennende å høre andres utdypninger her sånn. 
Hei David.
Plant hjertets have, kjærlighetssenteret som er livets kraft for den gudommelige glede. Plant rosen hjertets have kun for kjærlighetens kraft. Når du har plantet dette kjærlighetssenteret så får ditt hjerte hvile. du skal får ro og hvile i kraften av kjærligheten. I kjærligheten til livet.
RITA
Anonymous
Sånna där "snu-på-tvärsen settningar" har en konstig tendens att alltid låta så djupa och viktiga

jag undrar vad det beror på?
Var i sinnet, och låt sinnet vara.
Se på havet, och låt havet se dig.
Sjung till universum och lyss till universums sång.
Jag är örnen - örnen är jag.
Det stilla andetaget ger stillhet till anden.
Var elden, för minns att elden var.
Skänk gåvor till naturen, så skänker naturen gåvor till dig.
Se ljuset i änden av tunneln, och tunneln i änden av ljuset.
Ha en hand i kraften, och kraft i handen.
...osv. Det ligger kanske ngt i den där dualismen, motsättningen, speglingen.
Spännande!
Mvh,
Thomas
GjenopprettetMedlem
Om du føler at hjertet ditt har fått et mørkt slør over seg, legg det i kraften til hvile, for kraften vil rense bort det mørke.
Om du føler kraften har fått det mørke sløret over seg, så la det hvile i hjertet, for hjertet vil rense kraften.
For meg er hjertet + kraften = Kjærlighet. Hvitt og svart. Yin og Yang.
Et verktøy for hverandre, til å løse opp hindringer og sperrer!
GjenopprettetMedlem
Sitat
Om du føler at hjertet ditt har fått et mørkt slør over seg, legg det i kraften til hvile, for kraften vil rense bort det mørke.
Om du føler kraften har fått det mørke sløret over seg, så la det hvile i hjertet, for hjertet vil rense kraften.
Den samme følelsen fikk jeg ut av det...Silva.
La hjertet våkne i kraften. Og la kraften våkne i hjertet.
Ta hjertet med i kraften. Og ta kraften med i hjertet.
Finn hjertet i kraften. Og finn kraften i hjertet.
Ved å bytte ut et ord, blir oppfattningen en helt annen....
AdsBot [Google]
"Dj David Spirit of Laughter":
En setning som taler til meg også. For meg så går fokuset til ordet
hvile.
Jeg trenger ikke pusche på noe som allerede er til stede. Hjertet eier jeg, kraften eier jeg.
I hvilen utvikler det seg, det er bare å la det skje.
GjenopprettetMedlem
Jeg tenker også som Liljee! Kraften ER i hjertet! Hvil i den! Du trenger ikke å lete! Vi har allerede tilgang til denne kraften.
Og som bjørnen så har vi også behov for perioder med dvale - noe skal kanskje integreres en periode, før man igjen kan søke utover.
Mvh Stridshjelp
Anonymous
Jeg er enig med Liljee. Vi eier det, og ved hvile og fokus på hjertet, åpnes kraften til kjærlighetshandlinger. Eller bare det å være i kjærlighet og medfølelse.
Anonymous
Jeg er tilbake fra Iboga-seremonier i Europa et sted og du verden - jeg har mye magisk å fortelle og dele med Sjamansonen. Og jeg er sikker på at jeg vil påvirke noen til å ønske å ta Iboga

At dette sitatet kom nå like før Iboga-seremoniene forstår jeg veldig veldig veldig veldig godt nå!
Iboga-planten skal jeg fortelle mer detaljert om ang Iboga-emnet et annet sted. Men kan si kort at det er for meg ingen tvil om at Iboga-planten tuner seg inn på en enorm PURE LIGHT ENERGY-kraftkilde.Det fikk jeg opp i min organiske supercomputer der jeg så litt av hvert som jeg vil fortelle om. Men den er så unik fordi den har forbindelser til noe av det mest kraftfulle maskuline Moder Jord-kraft som er på Jorden og Afrika er som kjent Jordas Vugge......og Iboga-planten er en av de mektigste allierte til den maskuline Moder Jord-kraften. Mens Ayahuasca har solide forbindelser til den kvinnelige Moder Jord-kraften. Jeg skal fortelle mer som sagt i den andre tråden om Iboga på Plantelærerseksjonen. MAGISK WEEKEND!

Og det tror jeg mange andre også har hatt her - for en spesiell weekend for mange ja.