Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
For et par år siden bodde jeg og min kjære i en leilighet her i Lillehammer i en gammel bygård.
Problemet var at denne leiligheten tydeligvis ikke var  helt utflyttet. Det var veldig ”trangt” der.
Nesten hver morgen når jeg stod opp og gikk ut på kjøkkenet, stod stolene i hulter og bulter på kjøkkengulvet.
Hvis hunden min gikk å la seg på spesielt en plass i stua, var det akkurat som noen ”kløp” han eller noe, for han spratt hylende opp fra stedet.

En episode, gjorde at jeg ”skvatt” litt – kjente at det gikk kaldt gjennom meg.
Jeg stod og tente hvite lys, skulle meditere.
Da i øyekroken ser jeg at søppelbøtta som stod i døråpningen mellom kjøkkenet og stua,
bevege seg mot midt på gulvet. Jeg husker jeg tenkte: det e’kke mulig.
Gikk bort til den og skulle skyve den på plass, men fikk ikke rikket den.
Tenkte at i himmelens navn er det stein i denne søppelbøtta her da.  Jeg åpnet den og kikket,
men nei den var helt tom. Da sa jeg høyt at det var jeg som bodde der nå.

Jeg ringte en venninne som kom og hjalp meg til å få denne personen over på den andre siden. Etter dette var det rimelig rolig der.

RITA
GjenopprettetMedlem
Wow....temmelig skummelt spør du meg...Kan tru jeg hadde gått bort til søpplebøtta....Not.... :lol:

Tøff du Rita.... :w00t:
GjenopprettetMedlem
Joda, det hadde du nok Silva.
Skjer slikt så bare snakk høyt.

RITA
GjenopprettetMedlem
"RITA":

Joda, det hadde du nok Silva.
Skjer slikt så bare snakk høyt.

RITA

Njaaaa......Skeptisk..... :lol:
Bing [Bot]
Min datter flyttet hjemmefra i fjor til et gammelt kårhus på en gård. Der var det en gammel kårkone., en mor som ikke ville slippe taket og min datter brukte flere kvelder på å overtale den gamles ånd til å reise. Etter tre dagers intense samtaler; det vil si enetaler og energetiske svar,  i den gamles yndlingsrom ble det stille. Hun trengte hjelp til å komme over, forstå at hun ikke skulle bebo huset lenger. Tror at det ofte er mulig selv å få hjelp til å lose villfarne videre, men noen er nok mer gjenstridige enn andre. I hinsidige liv som i dette liv.  ???
GjenopprettetMedlem
Youre the voice
try and understand it
make a noise and make it clear å å å åå å å  åå å åå åå åå
wer`e not gonna sit in silence
we`re not gonna live with fear åå ååååå ååå ååååå ååå
                                      (fra ein sang som har sett seg i meg).
:respect: