Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Her forleden så jeg filmen Adaptation med Nicolas Cage og Meryl Streep. I denne kom det frem en sjeldent god livsfilosofi omkring kjærligheten. Det dumme er at jeg ikke husker den nøyaktige ordlyden.
Tvillingbroren sa noe slikt som dette om kjærligheten i forbindelse med at hans kjærlighet til en jente ikke ble gjengjeldt:
Det er ikke hvor mye andre elsker meg som teller. Det er det at jeg elsker som betyr noe. Jeg elsker og kjærligheten er min.
Håper noen kan bidra med nøyaktig ordlyd

GjenopprettetMedlem
Og så lurer jeg på om noen vet hva det grønne stoffet urbefolkningen tok i filmen var for noe? Jeg oppfattet det som en Orkide-plantelærer som skulle vekke undring for livet.. lidenskap for ulike tema.. Filmen er anbefalingsverdig.
GjenopprettetMedlem
Fine ord om kjærligheten Dis.Takk før tipps ohm goe film.
GjenopprettetMedlem
Slik jeg er blitt kjent med deg gjennom dine myldrende dikt og tekster så tror jeg du vil like akkurat denne filmen teleterkji.
En annen film jeg kan anbefale er: Saving Grace. Den er ikke så dyp og full av livsvisdom som Adaptations er det, men moro likevel.
Du er en knupp teleterkji

GjenopprettetMedlem
Ah...jeg husker det filmøyeblikket, men jeg fikk heller ikke med meg ordlyden nøyaktig. Slik jeg husker det : " Du er hva du elsker, ikke hva som elsker deg"
GjenopprettetMedlem
Ja det høres riktigere ut enn min versjon sommersky:
DU ER HVA DU ELSKER, IKKE HVA SOM ELSKER DEG