Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Sensis [Crawler]
SJELENS KATEDRAL
Vær stille mitt hjerte
Vær stille min munn
I taushet taler sjelen
I stille stund.
Hentet fra Marcellos kapell Svarga, skrevet over Rosenkorset.
Han har etterlatt seg boken:
Betraktninger over en dag.
Siste opplag kom i 1980.
Mer fra ham:
"Jeg vil" utvikler dagsbevisstheten.
"Jeg kan" ansporer underbevisstheten.
Ailo
GjenopprettetMedlem
Marcellos visdom er stor - v i trenger den mer enn noensinne ...
kariw
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Ailo
Jeg bliver ærbødig, over sådanne ord
Hilsen Shamanen

GjenopprettetMedlem
Det er en pussig skrue det der. Det er så mange som har en tråd som leder til eller fra Marcello.
Er han egentlig ferdig med sine hyss?
GjenopprettetMedlem
Hei
Ville vel ikke kalt ham "pussig skrue", men...
Har du vært på Svarga noen gang, CraftWolf? Kanskje ikke...ellers hadde ditt siste spørsmål vært overflødig

Har vært der en gang selv. Nærværet, og kraften i energiene...WOW!!!! Må bare oppleves. Hadde ett par meget spesielle opplevelser der, i likhet med mange andre.

En tur dit anbefales på det sterkeste
Hilsen alabast
GjenopprettetMedlem
ja,han marcello kunne mangt.
Ska se om æ finne boka.
GjenopprettetMedlem
Hei alle.
Kan opplyse for alle som hadde tenkt seg en tur til Svarga, stedet er stengt for besøkende. Folk hadde kommet der for å holde kurs uten å spørre først engang. Stedet har blitt passet på av de som eier det, og de har aldri fått noen økonomisk (eller på annen måte) støtte fra stat eller kommune, alt vedlikehold, vask osv har de stått for selv.
Og nå er det stengt for publikum

Kjempetrist.
Hilsen alabast
Anonymous
så trist da.
Holdt de virkelig kurs der uten å spørre først.
Er ikke så lenge siden jeg leste en bok om Marcello Haugen, virkelig interesant. Mye visdom der ja.
GjenopprettetMedlem
alabast
Jeg tenkte vel mest på Marcellos hyss når jeg kom til å kalle han en pussig skrue. Vel, han har blitt 127, og jeg tror ikke han har slutta med hyss ennå. Men selfølgelig bringer Marcello et vakkert budskap. Jeg har hørt ferske historier om folk som har blitt ført til kapellet på Svarga, og mottatt det vakre budskapet, og kan ikke begripe at det kan ha skjedd uten Marcellos hjelp.
"ailo":
SJELENS KATEDRAL
Vær stille mitt hjerte
Vær stille min munn
I taushet taler sjelen
I stille stund.
Ailo
Det var leit å høre at det hadde "tatt av" på Svarga, og at det har blitt lukket for publikum. Det virker som det har oppstått en uro, og det bekymer meg. Men tiden vil vise. Jeg har ikke vært på Svarga, men det bekymrer meg ikke at det ikke er noen mulighet for å komme dit når jeg føler tiden er moden for et besøk.