Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
INSTALLERE KJÆRLIGHET

Installering av kjærlighet i den menneskelige datamaskin…..

Kunde: Jeg skulle gjerne hatt litt hjelp. Etter mye overveielse har jeg bestemt meg for å installere KJÆRLIGHET. Kan du guide meg gjennom prosessen?

Teknisk support: Ja, jeg kan hjelpe deg. Er du klar til å gå videre?

Kunde: Vel, jeg er ikke så veldig teknisk, men jeg tror jeg er klar til å installere det nå. Hva skal jeg gjøre?

Teknisk Support: Det første steget er å åpne ditt HJERTE. Har du lokalisert ditt HJERTE?

Kunde: Ja, jeg har det, men det er flere andre programmer som kjører akkurat nå. Er det i orden å installere mens di kjører?

Teknisk Support: Hvilke programmer kjører nå?

Kunde: La meg se…. Jerg har SÅRET-FORTID.EXE, LAV-SELVFØLELSE.EXE, NAG.EXE, og HARME.EXE som kjører nå.

Teknisk Support: Ikke noe problem. KJÆRLIGHET vil gradvis slette SÅRET-FORTID.EXE fra ditt nåværende operativsystem. Det kan bli værende i ditt permanente minne, men det vil ikke lenger forstyrre andre programmer. KJÆRLIGHET vil til slutt overskrive LAV-SELVFØLELSE.EXE med en egen modul kalt HØY-SELVFØLELSE.EXE. På den annen side, du må fullstendig fjerne NAG.EXE og HARME.EXE. Disse programmene hindrer KJÆRLIGHET fra å bli ordentlig installert. Kan du fjerne disse?

Kunde: Jeg vet ikke hvordan jeg skal fjerne dem. Kan du fortelle meg hvordan?

Teknisk Support: Med glede. Gå til Start menyen og sett i gang TILGIVELSE.EXE. Gjør dette så mange ganger som nødvendig inntil det fjerner programmene du ikke ønsker å ha.

Kunde: Ok, nå har KJÆRLIGHET begynt å installere seg selv automatisk. Er det normalt?

Teknisk Support: Ja. Du skulle motta en beskjed som sier at det vil være installert for livet i ditt HJERTE. Ser du beskjeden?

Kunde: Ja, jeg gjør det. Er det fullstendig installert?

Teknisk Support: Ja, men husk at du bare har basis programmet. Du må begynne å forbinde deg med andre HJERTER for å få tak i oppgraderingene.

Kunde: Oops! Jeg har allerede fått en feilmelding. Hva skal jeg gjøre?

Teknisk Support: Hva sier feilmeldingen?

Kunde: Det står ”FEIL 412 – PROGRAMMET KJØRER IKKE PÅ INTERNE KOMPONENTER.” Hva menes med det?

Teknisk Support: Du trenger ikke å bekymre deg, dette er et vanlig problem. Det betyr at KJÆRLIGHETS programmet er programmert til å kjøre på eksterne HJERTER, men det har ennå ikke blitt kjørt på ditt eget HJERTE. Dette er en av di kompliserte programmeringstingene, men i ikke-tekniske termer menes det at du må ”ELSKE” din egen maskin før du kan ”ELSKE” andre.

Kunde: Så hva skal jeg gjøre?

Teknisk Support: Kan du hente frem den mappen som heter ”SELVAKSEPT”?

Kunde: Ja, jeg har gjort det.

Teknisk Support: Glimrende. Du begynner å bli flink til dette. Nå, klikk på følgende filer og kopier dem til ”MITT HJERTE” mappen: TILGI-MEGSELV.DOC, INNSE-EGENVERDI.TXT og ANERKJENNBEGRENSNINGER.DOC. Systemet vil overskride enhver motstridende filer og begynne å fikse på enhver defekt programmering. I tillegg må du slette SELV-KRITIKK.EXE fra alle mapper, og så tømme papirkurven etterpå for å være helt sikker på at det er fullstendig fjernet og at det aldri kommer tilbake.

Kunde: Jeg har forstått det. Hei! Mitt HJERTE blir fylt opp med nye filer. SMIL.MP3 spilles nå på skjermen min og viser at FRED.EXE, og TILFREDSHETS.EXE kopierer seg selv over hele HJERTET mitt. Er det normalt?

Teknisk Support: Noen ganger. For andre tar det en stund, men til slutt vil alt bli nedlastet når tiden er riktig. Så, KJÆRLIGHET er installert og kjører. Du burde kunne håndtere det fra nå av. Ah, en ting til.

Kunde: Ja?

Teknisk Support: KJÆRLIGHET er gratis programvare. Gi det og dets ulike moduler til alle du treffe. De vil så igjen dele det med andre mennesker og de vil returnere noen tilsvarende moduler tilbake til deg.

Kunde: Jeg vil! Takk for hjelpen!
GjenopprettetMedlem
--
GjenopprettetMedlem
Tusen takk! Super!
GjenopprettetMedlem
i love you Laura!  :wub:
Sensis [Crawler]
Applaus. Dette er mer enn humor. Emnet bør flyttes. Eller hva syns dere?

ailo
GjenopprettetMedlem
Den var helt fabelaktig!  :eusa_clap: Til visdomsord, kanskje..?
GjenopprettetMedlem
Kunde; Min maskin fusker litt. Tror den har fått et virus, som kommer og går...
Tror det viruset heter; "Den negative tankeormen."
Finns det noe bra virusprogram mot det?
Det er det eneste som forstyrrer denne nye installasjonen.
GjenopprettetMedlem
:w00t: Dette er noe av det beste jeg har lest på leeeeeenge.........dette burde absolutt flyttes til visdomsord eller noe!  :w00t:
GjenopprettetMedlem
:w00t: hi, hi, kjempebra Jomfru Laura - bør definitivt flyttes, det er jo visdom i hvert ord.

RITA :wub:
Anonymous
Ämne flyttat till Visdomsord.
GjenopprettetMedlem
Denne er bare herlig!  :eusa_clap:
Instal quickly, please!
GjenopprettetMedlem
Oi, sitter pass igjen i datastolen og vet ikke helt hva jeg skal si.

"Godt skrevet" virker så tamt plutselig.

Jeg prøver meg alikavel:

Supert ordvalg!

Fantastisk kreativitet!

Flott måte å dele linjene!

Kjempegod bruk av varierende ord!

Genial kombinasjon av følelser og sjelens kvaler, blandet med det tekniske

Vakkert skrevet, man ser at du har lagt noe av deg selv i dette

Utrolig lettleselig

Meget fint tvers gjennom

:biggrin: :biggrin: :biggrin:
Anonymous
Jeg synes også dette er en god tekst. Og mye visdom å hente i den.
Men jeg tror ikke Jomfru Laura mente å si at av hun hadde skrevet teksten selv. Tvertimot, hun la den ut som vits. :biggrin:

I engelsk versjon er teksten mer kjent, og finnes på flere web-sider. Så langt jeg kan søke er forfatteren ukjent. Muligens ville Passopp klare å oppspore  forfatteren?

Hvem som har oversatt den til norsk vites heller ikke. Kanskje det er Jomfru Laura?  Jeg vet ikke, men ser at teksten også ligger ute på to andre norske web-sider fra før.
AdsBot [Google]
Dette er en fantastisk fin morsom vis tekst!

må legge enn en fin  vis sang til denne
http://www.youtube.com/watch?v=j-NhN-LGVnI
Anonymous
Den er virkelig Finvismorsom, teksten, Jomfru Laura

og den finvise visen hadde jeg helt glemt...

takk for den, finvise Liljee
GjenopprettetMedlem
Jeg er mer en skjermen som vises,
jeg er mer en boksen som knurrer
jeg er mer en programvaren som surrer,
jeg er mer en tastene som hamrer og kjæles med.
Jeg er mer en mine tanker, som kan plage meg som et virus
jeg er mer en min kropp, som kan hoste og harke som dårlig hardware.
Jeg er mer enn mine følelser som kan blinke som glorete neonskilt.
Jeg er strøm,
jeg er energi.
Hverken mer eller mindre.
Ett godt råd ved dataproblem.........
.........Start alltid med å sjekke om kontakten står i før man beggynner å plages, banne, og fortvilet er nødt til å ringe Helpdesk.
Ikke datakyndig????
Trykk på svenskeknappen!!!!
Deter aldri for sent å starte på nytt
Det er aldri for sent å starte å leve

Varme tanker
GjenopprettetMedlem
Hjælp!!
Jeg har ikke skrevet denne kjærlighetsinstalleringen selv. Dette var noe jeg fant i en gruppe på Nettby. Jeg syntes denne passet veldig inne på sonen her, og jeg beklager virkelig at jeg ikke skrev noe om "opphavet" til ordene. Men, nå er det oppklart vaffal, og håper jeg blir tilgitt!!  :innocent2:
Huff, nå ble jeg nesten med meg her....  jaja...

Stooor sommerklæm fra hu Jomfruelige Laura oppi Trøndelagen