Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Et dikt som jeg liker veldig godt...

Jeg er fra Dypet
fra Malmens Hjem!
Jeg fikk min ilddåp
og førtes frem!
Jeg har i Klangen
et Guddomsbud!
Jeg toner Høytid
i Rummet ud!

Det guddomsbud som vokste ut av Marcellos tanker, er et bud om å finne vår oppgave på jorden og leve den ut i tiden. Vi må gjøre det vi kan mens vi er her.

Hentet fra Mystica Eterna.
GjenopprettetMedlem
Fint dikt!
Ikke rart han skrev om "Malmens hjem" siden han vokste opp på Kongsberg,sølvbyen :eusa_dance: Og der hadde han jo sin egen hule også.
GjenopprettetMedlem
Spesiell kar han der Marcello :)

Anbefaler boka Mystica Eterna, den er fin... for alle skulle jeg tro :
Anonymous
Et gjensyn med hans ord er alltid hyggelig.
GjenopprettetMedlem
Fint å bli minnet om Marcello! Jeg har hørt mye om hans liv og virke fra Lillehammer.

Og så til Livsoppgaven vi alle har og kan finne fram til, langs vår egen vei.

Jeg har brukt et laaaaannnnngggggt liv og de siste 2 åra har jeg bevisst vært på leiting etter min livsoppgave...... og jeg har funnet den:  å legge mitt puslespill som består av mange tusen fragmenter, noen har jeg mistet underveis - og de må letes fram og settes på plass, - for jeg skal bli HEL.......for deretter å kunne hjelpe de som ber meg om det, slik at de finner sine biter og kan bli hele dem også.

Livskunstneren har vært med meg på denne prosessen, og jeg har skrevet en bok - Livsoppgaven -.......
så da er det jo bare resten av livet igjen - å leve livsoppgaven....

Lykke til alle dere som er på leit..

Moskus
GjenopprettetMedlem
Takk for det Moskus - en stor oppgave og bli HEL...Livslang oppgave og vel så det muligens  :w00t:
GjenopprettetMedlem
Flott dikt:)

Der er rart det der med livsoppgave,og det kan være så mangt.
i mitt møte med klienter eller medmennesker er det for mange forskrekkende hvis de ikke har en stor livsoppgave.
Noen skal kanskje i dette livet "bare" være en god mor,noen skal lære tolleranse,medfølelse...etc.etc.
Det er ikke alltid oppgavene er så enorme,men veien kan være like lang og vanskelig for det.
Min oppfatning er at i det øyeblikket vi har lært oss å håndtere alle de følelsesmessige aspektene ved livet..Gi og motta kjærlighet,toleranse
være fri for egoisme og sjalusi...etc etc...trenger vi ikke lenger og inkarneres...

White Eagle:)