Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
    I know in my heart!   

En setning som herjer meg flere ganger om dagen hver dag.....uten en fortsettelse!
GjenopprettetMedlem
Exellente! 
Follow your heart!  :wub:
GjenopprettetMedlem
I know in my heart;  that my heart know whats best for me  :wub:
GjenopprettetMedlem
Sann visdom! :wub:
GjenopprettetMedlem
godt  :wub:
AdsBot [Google]
When the fire in my soul
burns a longing for the goal
then I know in my heart
it is you

Jai Ma

In the still of the night
there's the darkness and the light
and I know in my heart
it is you

Jai Ma

When the truth is revealed
all the sorow will be healed
and I know in my heart
it is you

Jai Ma
GjenopprettetMedlem
Hei, Liljee!

Når Silva la ut denne setninga var det første jeg hørte i hodet denne sangen, men jeg huska verken tittel eller tekst. Vi har sunget den på Saivosamlinger et par ganger.

Takk!  :biggrin:

Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Er det en sang!  :w00t:

Denne setningen har rett og slett *plaget* meg i lengre tid. Jeg har hørt den om og om igjen. Og ventet på en fortsettelse. Men den kom aldri.

Så jeg tenkte jeg bare skrev den ned....å nå ser det ut til at Lilje løste den form meg. Den sangen kjenns riktig ut!  :o

Kanskje ennå et tegn på at jeg er nå klar for saivo?  :wub:
AdsBot [Google]
Jeg hørte sangen første gang på en konsert med Chandra Lacombe. Sangen heter Jai Ma.
http://www.chandralacombe.com/
Senere har den kommet i flere forbindelser, bl.a i en sanggruppe jeg er med i, Harmonic Echoes ledet av Tal Coleman.
Jeg tror sangen er av Brasiliansk opprinnelse, og har forbindelse med Santo Daime tradisjonen.

I går var jeg i et bursdagsselskap, og merket meg at min 5-åring kunne synge det meste av teksten  :o
så det er nok ikke bare inne i mitt hode den surrer ... tydeligvis kommer den ut også, titt og ofte  :biggrin:

Jeg vet ikke om Chandra har gitt den ut på cd, men vet at hans musikk kan kjøpes på www.wuante.com
eller på Den lille Arkana (youngstorget, Oslo) http://www.denlillearkana.com/index.html
GjenopprettetMedlem
Takk for Info Liljee!  :wub: