Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Klokka er midnatt og jeg har lyst å skrive kveldens tanker.
Folk forandres, i den forstand hvilken retning dem vil gå. Ikveld fikk jeg bare en bekreftelse som gjentok seg at jeg som person har gått videre..
Jeg har noen bak meg som sender ut en kraft til meg, som på kroppen kjennes ut som at man tar et steg nærmere seg selv for hver situasjon som man møter. En dyp kjærlighet for hva man tilater sinn kropp og sjel.
Kanskje man har vokst såpass og fått en dypere vilje til å ikke utføre ting man før var vant til. Imine unge år har jeg opplevd stort mye til å forstå at livet er anderledes for meg enn for mine årskull. Jeg har en indre intensjon som jeg må lytte oftere til for å søke både roen og tryggheten for å kunne komme et steg nærmere min oppgave.
Det er mange uroligheter der ute blant ungdommer. Mengden som styrer intensjonen og ikke ens indre hjerte som leder. Mye som ofte får vonde utslag og det tar år å reparere fordi man har et lukket sinn. Et godt ord er å lytte til sitt sinn og sin innvendig stemme. Folk trenger bakkekontakt, gjennom å tro på seg selv. God handlekraft og viljestyrke til å nå de dem ønsker. Det å tiltrekke seg gode ting i livet er å ha respekt for sin egen harmoni i hverdagen.
Gode venner skaper også de rammene for å nå langt. Venner som støtter og står på sidelinjen uten å tappe deg for krefter som skaper misunnelse og vrede.
Vel..Gjør alt med kjærlighet til deg selv og andre, og respekter hverandre høyt.
Gå som en sommerfuglen ut i verden, aldri som en ulv med onde hensikter.
GjenopprettetMedlem
Fint å høre når du forteller om kraften Sarah.

Hilsen en  Ulv med Sommerfuglevinger.
:wub: