Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Etter hva jeg har forstått, så er verden i forandring. Jorden skal opp ett nivå, å det må også vi mennesker!
Da lurer jeg på. Hva vil skje med de som ikke kommer seg opp på dette nye nivået? Hva vil de merke av forandringer og hvordan vil de oppleve det, få konsekvenser?
Anonymous
Jeg tenker muligens på en litt enkel måte, men siden vi alle kommer fra dette Ene og vi hører sammen, så må alle sammen løftes opp på dette nivået.
GjenopprettetMedlem
Det er mulig at jeg er litt på "viddene" her også, men senest i dag var det i media om religionskriger.
Jeg tenker blant annet at dette vil eskalere og at vi her snakker om tid før at for eksempel de mest innbitte religionsforkjemperne gir slipp på sitt.
GjenopprettetMedlem
Ok. Har tenkt mye på dette. Etter som jeg anser internett for verdens største biblotek, så kommer jeg jo over utrolig mye info og ditto. Å jeg kommer mange ganger tilbake til dette.
Dette med oppvåkning og ubalanser hos de som ikke våkner.
Syns bare det er interesant. Vil vite hva som skjer. Ikke det at jeg tror det vil skje i nærmeste fremtid, det har jeg ingen forutsetninger for å si. Men jeg har en del folk rundt meg, som jeg bryr meg stort om, å selfølgelig menneskeheten, som ikke er på det planet ennå. Hvor langt de er kommet inni seg selv, er det jo ingen som vet, om de ikke sier/deler noe. Men sånn satt på spissen, så vil jeg bare vite hva som kan skje.
Jeg har frem til nå valgt å se på det som Føniks, men det er ikke noe jeg greier å slå meg til ro med :P
GjenopprettetMedlem
Hvilke forandring som kommer er opp til oss.
Anonymous
Det tror jeg og. Dette er nok ikke en forandring som kommer dalende ifra himmelen men snarere tvert imot en bevisst kollektiv forandring i menneskers sinn og hjerter
GjenopprettetMedlem
Jeg tror ikke det blir som i de kristne dommedagsprofetier. Jeg tror at de som ikke oppgraderes akkurat nå, har flere liv på seg. Det er en pågående prosess.
GjenopprettetMedlem
Ja, utviklinga er i gang.
Slik jeg ser det så er fremtiden ett ubeskrevet blad.
Det er opp til oss alle hva vi vil fylle den med, hvordan den blir skapt.
Jeg tror ikke det vil gå av seg selv.
Den må fylles med bevissthet og positivitet,
endringer vil skje, men det er vårt valg å bestemme rettningen.
Varme tanker
GjenopprettetMedlem
slik jeg ser det, er det i gang. Lysets krigere blir flere og flere. Keep shining.
Fred og kjærlighet.

Månestråle.
GjenopprettetMedlem
Jeg synes også å se at der er en økende bevissthet blandt mange flere mennesker enn før. At de som ikke vil se og være med på utviklingen yter mer motstand jo sterkere denne bevisstheten blir er jo egentlig helt naturlig....ikke noe å bry seg så mye om, synes jeg. Man trenger ikke å la seg stoppe av slikt. Fra mange hold sies at den kritiske masse er passert for lengst....resten blir et tidsspørsmål som er opp til oss alle.
Jeg tror at det som skjer i bevisste lag er en helt naturlig ting....når ting kommer til et vist nivå så ønsker det å ekspandere til noe høyere....som om der oppstår et bedre resultat av alt som har vært. En gang må jo de kollektive bitene også slutte ringer og høste av erfaringer som har vært.
UlveMor
Anonymous
Faren min har sitti vettskremt og tett forpakka forann TV'n i årevis i den samme sofaen.
På fredag fikk jeg vite at Mamma har forelska seg i en annen mann, fattern tar skikkelig ansvar nå og skal ikke se så mye på tv, ikke være sofagris, ikke jobbe så mye osv. Dette er et tegn på oppvåkning. Jeg er glad for at dette skjedde selv om kanskje ikke mamma og pappa kommer til å være gift mer, uansett så er det å være gift bare et konsept og en overfladisk ide, en nydelig ting hvis man fyller dette konseptet men ektefølt kjærlighet men null verdt om det bare blir kråketegn på trehud. Det kan se ut til at folk skvetter opp rundt omkring og godt er det. Jeg håper for min og andres del at også jeg kan våkne mer og mer som tiden går.
Koko
GjenopprettetMedlem
Du våkner

Anonymous
Noen ganger trenger man en skikkelig kilevink for å få øynene opp og våkne. Det er ikke trist en gang...det er nødvendig!