GjenopprettetMedlem
Takk for relevant lesestoff,Passopp!
No kan det holde meg i ånde ei stund,vis eg kjem meg,fordi eg glei i dusjen i dag i eit ukonsentrert øyeblikk og no sit med ein kraftig kink eg i grunn ikkje fortjener...
GjenopprettetMedlem
Hu hei
Final: Jeg mener ikke noe vondt om guruveien, men munker og pilgrimer er ikke nødvendigvis guruer, de er pilgrimer og munker.
Ulvemor: Jeg har ikke sagt noe om fett. Jeg har prøvd å si noe om mennesker som lar seg dyrke og dyrker mennesker.
Disse menneskene har i mine øyne, og jeg presiserer at dette er mine fordommer kun, mine dommer over andre mennesker, mitt bilde på hvordan ting er, Mine ting, mitt problem, disse menneskene som lar seg hylle og settes på pidestall: Ofte blir de ikke fettfulle smilende, men korpulente og selvhevdende.
Jeg har ikke sagt noe om fett.
Og hvis du lurer på hva jeg mener om a4samfunnet, så har du faktisk sett hva jeg lever av og med.
GjenopprettetMedlem
Huhei igjen!nei,det var ikkje guruvegen eg prøvde berøre ,heller.
Å vere opplyst og det å vere virke td. som guru for dei tørste massene,det må vel vere forskjellen som Bluestorm var inne på?
Eller er det heilt ok. å vandre rundt opplyst og forsette det ein gjer,men på ein meir bevisst måte?
Når det gjeld fett,så renn det av når soli kjem fram.

GjenopprettetMedlem
"Final Tribe":
Eller er det heilt ok. å vandre rundt opplyst og forsette det ein gjer,men på ein meir bevisst måte?
Nå begynner vi å bli veldig enige.
GjenopprettetMedlem
Enighet er skummelt.
Ei tilsynelatande behageleg dunpute fylt av barberblad og rustne skalpellar...
GjenopprettetMedlem
"Hjortedanser":
Ulvemor: Jeg har ikke sagt noe om fett. Jeg har prøvd å si noe om mennesker som lar seg dyrke og dyrker mennesker.
Disse menneskene har i mine øyne, og jeg presiserer at dette er mine fordommer kun, mine dommer over andre mennesker, mitt bilde på hvordan ting er, Mine ting, mitt problem, disse menneskene som lar seg hylle og settes på pidestall: Ofte blir de ikke fettfulle smilende, men korpulente og selvhevdende.
Jeg har ikke sagt noe om fett.
Og hvis du lurer på hva jeg mener om a4samfunnet, så har du faktisk sett hva jeg lever av og med.
Neida Ole Hjortedanser

det var mer et poeng jeg ville frem til. Jeg rives også fremdeles litt for lett med når jeg kjenner ubalanser....mine egne og noen ganger andres...som regel klarer jeg knapt å skille dem. Så som opplyst gjør jeg meg ikke særlig godt
Men jeg vil gjerne slå et slag for de virkelig opplyste....både de feite og sjamanene. Jeg har møtt noen på min vei og det har berørt så sterkt at jeg kjenner det inn i evigheten. Takknemlig over at de finnes til og at de står der som soler for den litt formørkede verden vi tross alt ennå lever i. Og jeg tror på bedre og mer opplyste tider

...vi er jo godt på vei
Har sett litt på noen klipp av Eckhart Tolle i det siste. Han synes jeg er en utrolig fin og varm nisse....lun, klok og humoristisk. Jeg evner ikke selv å vite noe om hans evnt grad av opplysthet, men jammen stråler han lett inn i mitt hjerte.
http://www.youtube.com/watch?v=8OPQqJGiZ6kGjenopprettetMedlem
"Final Tribe":
Når det gjeld fett,så renn det av når soli kjem fram. 
Sier du det? Da har jeg fått forklaring på mageflesket, vi har ikke nok sol

Nei, spøk til side. Man kan da være sunn fordi om man har noen kg "for mye". Setter det i anførselstegn fordi det kan variere så mye fra person til person hva som kan defineres som for mye. Selv har jeg vært en person som har hatt veldig mye for mye, så jeg gjorde noe med saken. For 2 1/2 år siden gikk jeg ned over 40 kg, og sliter med å få av de siste 5-6. Så kanskje det er meningen jeg skal være slik? For første gang på mange år kan jeg se meg i speilet og se at det som lyser tilbake mot meg faktisk er vakkert. Menneskekroppen er vakker, men ikke hvis det ikke følges av det indre. Hva dette har med opplysthet å gjøre? Tja, kan ikke skryte av å ha oppnådd full grad av opplysthet, men man våkner da opp litt mer for hver dag.
En klem på veien fra Viljesterk