Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei, er en liten stund siden sist jeg var på denne siden, men når den er i tankene min er den alltid der med et smil.

Så nå skal jeg få deg til å smile! :w00t:

Smil litt da :wub:

Det er ikke så vanskelig som det høres ut. ;D

Bare smil, tenk på noe fint du har opplevd, om du vil plassere dette innlegge i ditt minne om fine ting, er det bare fint. :) 

Bare husk: når du smiler og har det bra, da har du det bra. Husk det. Det er fint å ha det bra, synes du ikke >:(  hehe.... :eusa_dance:

Smil litt for meg. Smil for deg.

Håper du har det finere nå, enn det du hadde da du først kom over dette innlegget, og hadde du det allerede ganske fint, ja da lar du bare dette innlegget forsterke den gode følelsen :)

Håper du husker å ha det bra oftere :wub:

Smil :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Smil er viktig! Viktig å gi bort smil og få smil!  :w00t: Å smile til noen du ser har det vanskelig, er også å gi healing. Det samme tilbake. Og her er det ikke bare snakk om å smile med munnen, øynene må også smile!

Takk for et fint innlegg.....jeg smiler så ofte jeg kan og smiler tilbake til deg og til hele sonen!  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Jeg smiler fra øre til nese,og opp igjen rundt navelen,for deg å sonebone.

Medi: :wub:
GjenopprettetMedlem
takk for alle snille smil. :wub:

takk for sjamansonen :respect:

jeg elsker

deg! :biggrin: sender dere kjærlighet mine kjente og ukjente venner :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Artig tråd dette her...    :eusa_clap:  :eusa_clap:  :eusa_clap:

8)  smiler så ofte jeg kan  ;)
GjenopprettetMedlem
LYKKEN ER IKKE EN STASJON MAN HAR ANKOMMET TIL, MEN EN REISEMÅTE  :icon_lol: :icon_lol:
GjenopprettetMedlem
lykken er smertens opphør :biggrin:

lykkelig er å ikke være overlykkelig

mange venter på den store lykken, og glemmer nyte de små....

(noen fine utrykk om lykke :D har dere noen flere fine utrykk?) :wub: