Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Anonymous
Jeg tror helt sikkert at det er mange steder på Jorden, som har forbindelser til Atlantis på flere plan. Og jeg har stor tro på at blant annet Azorene,kanariøyene(har jo sett de fjellområdene som ligner på Sedona der sånn) og England(Druide-land) har fysiske etterlevninger av Atlantis o.l. Her er det en som driver med reiser til diverse kraftsteder i verden og han er veldig inne i kanalisering og regresjonsterapi:

http://www.totalhelsenorge.no/reiser/2008/azorene/

Jeg skal til Sedona,Arizona - et sted som har endel hellige spiralenergier i fjellene hvor det er forbindelser til Atlantis,Lemuria,gamle indianerforfedre,forbindelser til andre fjell som Himalaya og Mt Shasta i USA blant annet, til pyramidene i Egypt,forbindelser til andre dimensjoner(stjerneportaler og andre energiforbindelser) - og er et sted hvor det ofte har vært sett utenomjordiske fartøy,fordi det er et sted som tiltrekker flere mennesker og ikke minst også sjeler fra andre dimensjoner som ønsker å hjelpe til her på Jorden med flere ting. Fjellene i Sedona har vært under vann i fortiden.

Pyramidene i Egypt har også forbindelser til Atlantis. Og det er også andre såkalte "sacred" kraftsteder hvor det er både forbindelser til det ene og det andre.

http://www.totalhelsenorge.no/reiser/2007/egypt/
Tidlig om morgenen besøker vi det kjente Luxor-tempelet bygd av Amenhotep III og Ramsen II midt i Luxor by, og der skal vi ha en spesiell morgenmeditasjon. Luxor tempelet har en spesiell åndelig link til Atlantis og Atlantis-energiene, så dette blir spennende. Mange har også her i Luxor tempelet en meget sterk sjelsmessig tilknytning. Energiene fra storhetstiden er her fremdeles, la oss sammen finne dem!

Hele Melchizedek-ordenen og lignende under det gamle Egypt-tiden baserte seg jo på endel læring og erfaring fra Atlantis-tiden. Og flere fra det gamle Atlantis overførte via krystaller informasjon på det eteriske og astralplanet rundt omkring her på Jorden inkludert eteriske steder/byer som Shambala,Hall of Amenti og andre steder som har tilknytning til kraftsteder. Thoth,som er en av de oppstegne mestrene fra det gamle Egypt - var også en viktig skikkelse under Atlantis. Så han var med å overførte kunnskap og erfaringer fra Atlantis til det gamle Egypt. Han er i dag en av de spirituelle lærerene til Order of Melchizedek o.l.

Så for å gjenerfare eterisk og esoterisk kunnskap fra det gamle Atlantis så er det å studere Melchizedek-ordenen en av de tingene man kan gjøre om man følger seg tiltrukket til det. Det som er flott er at kunnskapen og informasjonen ligger og venter på oss rundt omkring på astralplanet og det eteriske planet. Og det handler for oss å gjenaktivere visse ting i vår bevissthet. Atlantis påførte oss endel lidelser og smerter i vår bevissthet - så slike traumer pleier å være hvisket bort i ens bevissthet eller rimelig godt gjemt. Men flere våkner opp av de traumatiske erfaringene fra Atlantis sin undergang.

Å skape forbindelser til eteriske og astralbyer i 4 dimensjonen er iallefall veldig vanlig i Melchizedek-ambassadørutdannelsen. Og som sagt mye kunnskap,energier og informasjon om vår bevissthet og mye annet angående det å være et fullkomment menneske venter på dem som tiltrekkes mot slik multidimensjonell utdanning. Og da vil også de tiltrekke lærere som engler,erkeengler,oppstegne mestre og guider fra andre steder i vår galakse som Pleiadene,Sirius og Andromeda - som også har vært delaktig i Atlantis og det gamle Egypt. For å få personlige bevis så må man gjenerfare endel forbindelser man hadde(jeg tror de fleste hadde det på en eller annen måte) og det handler også om å hente tilbake kunnskap og læring via eteriske og astral-planet.

Men med traumer så ligger det endel frykt og angst for å gjenaktivere og hente tilbake slik informasjon. Det ligger dypt i vår underbevissthet som store sår siden det var så traumatisk det som skjedde da endel krystaller(som er på en måte jordas indre og fysiske hjertechakra) ble fullstendig ødelagt. Og forbindelser til spesielle lavere chakraer til vår kropp ble midlertidig ødelagt.
GjenopprettetMedlem
By the way....
Kikke litt over en halvtime på den filmen til denne Tsarion......da orka jeg ikke mer altså og gikk over til å kikke litt på sidene hans. Han virker for meg å ha et pessimistisk og trist menneskesyn....jeg vil ikke høre mer på han. Jeg tror neste han til og med gjør det han beskylder så mange andre for.....bedrive sitt for å tjene penger.....

Utrolig mange ulike teorier om både Atlantis og alt mulig annet der ute nå :razz: .... den som leter finner sies det. Jeg håper de finner sannheten.... :eusa_pray:

:wub:
psbot [Picsearch]
Kansje man skal slutte å lete etter noe der ute
å heller lete inni seg sjøl

det e jo der svarene ligger
GjenopprettetMedlem
Ja, og Atlantis bor kanskje til og med inni oss...hvis vi vil. Og kanskje grunnen for og svaret på hvorfor det gikk gæernt der også bor inni oss? Jeg fant et svar på det inni meg og det sier at det som ligger uoppgjort fra den gang er akkurat det samme som vi som større fellesskap sliter med i dag. Det som er uoppgjort vil vel alltid være med oss.....helt til det er forstått og oppgjort?
Anonymous
"ædni":

Kansje man skal slutte å lete etter noe der ute
å heller lete inni seg sjøl

det e jo der svarene ligger

Ja, vi har jo tilgang til et helt Univers(og Multivers) i vårt indre via vår bevissthet. Det er jo det esoteriske skoler fra det gamle Egypt, som blant annet Order of Melchizedek lærer oss om - å ha tilgang til flere dimensjoner i vår bevissthet. Og "lete" etter eksistensen av Atlantis er å gjenaktivere noe fra ens tidligere liv blant annet og informasjon via Akashic Records - om man klarer å skape tilgang og forbindelser til slik "bibliotek".
GjenopprettetMedlem
"UlveMor":

Ja, og Atlantis bor kanskje til og med inni oss...hvis vi vil. Og kanskje grunnen for og svaret på hvorfor det gikk gæernt der også bor inni oss? Jeg fant et svar på det inni meg og det sier at det som ligger uoppgjort fra den gang er akkurat det samme som vi som større fellesskap sliter med i dag. Det som er uoppgjort vil vel alltid være med oss.....helt til det er forstått og oppgjort?

Jeg er så enig så enig. Kanskje Atlantis aldri har vært et geografisk landområde, men er en sinnstilstand? ;D
Kanskje et eksperiment på et ikkefysisk plan, som menneskene helst burde huske før vi gjentar det samme her og nå.
Ja det er ikke tull. Jeg tenker fritt, og tror ingenting om denne saken.
Anonymous
De fleste med ok eller bra forbindelser til Høyere Selvet sitt erfarer fragmenter og minner fra Atlantis,fordi under Atlantis så var menneskeenheten generelt på det høyeste bevissthetsnivået gj.snittlig i historien. Og når man går igjennom innvielse via eteriske planet fra pyramidene i Egypt - Kongekammeret - ang å bli 100 % ett med Høyere Selvet så får man også tilgang til all informasjon og erfaringsmateriale fra Atlantis. For å oppnå høyere bevissthetsnivåer og komme "nærmere" Mor/Far Gud-kraften så kan man ikke unngå å bli 100 % ett med Høyere Selvet og erfare innvielse via pyramidene i Egypt(det kan man erfare hvor som helst - fordi det er snakk om eteriske planet - 4 dimensjonen denne innvielsen foregår og man kan erfare dette hvor som helst - en må ikke være i Egypt). Og da er det naturlig og automatisk at man får full tilgang til sitt eget erfaringsmaterialet og all informasjon ellers om Atlantis.

Ang verifisering av mitt Høyere Selv så er fragmentene jeg erfarer og har minner av nøkkelord som krystaller(kjempemye og endel kjempestore - og det var enormt avanserte datamaskiner som gikk utenfor 3dimensjon tid og rom),delfiner(har også i sitt eteriske legemet minner fra Atlantis og vårt Høyere Selv - blåkopi av det),undervannsbyer,Bermuda Triangelet(mørke krefter her som var i sving i Atlantis via dette stedet som blir kalt for Bermuda Triangelet - det ble skapt en syntetisk Merkabah som var med nesten å utslette hele planeten. Mars har erfart noe lignende laaaaangt tilbake i fortiden - endel millioner av år tilbake og endel oppstegne mestre,engler og andre lysvesener/mestre klarte å avverge såvidt. Så Jorden holdt nesten på å erfare samme skjebne som Mars for millioner av år tilbake. Vi hadde ikke vært her nå om en erfarte det samme som Mars.

Montauk prosjektet og Philadelphia-prosjektet handlet også om syntetisk Merkabah-energier - og flere mennesker "døde" - de bare forsvant. Disse prosjektene ble gitt av mørke krefter det også til det amerikanske forsvaret og den teknologien/kunnskapen ble også misbrukt. Når Jorden skal inn i 4 dimensjonen fra 2012 så vil det være Merkabah(ser ut som en David-Stjerne - som er med å hever frekvenser på alle plan på Jorden - hellig geometri som sagt).
Å bli ett med Høyere Selvet til det fulle handler også om å integrere de mørke kreftene fra Bermuda Triangelet,som ble skapt like før Atlantis sitt fall.

Store mestre som Thoth og andre reiste like før Atlantis sitt fall rundt omkring i verden som til Peru,Egypt,Bolivia,England,Hellas,USA mm for å dele viten,kunnskapen og visdommen fra Atlantis. Inkaene,Mayaene,Druidene,det gamle Egypt,det gamle Hellas mm har flere likheter som blant annet presteskap - som orginalt sett kommer fra Order of Melchizedek. Mye lik lære i disse stedene. Derfor er jeg veldig tiltrukket til disse stedene og har vært i Machu Picchu og andre inka-steder. Og skal besøke det igjen. Og skal besøke Egypt,Hellas,Mexico og England(Glastonbury,Avebury) i årene som kommer for å hente tilbake gammel visdom og kunnskap som orginalt sett kommer fra Atlantis. En av flere grunner til at noen fornekter Atlantis i sin bevissthet er fordi det er så traumatisk for alle mennesker. Endel minner ble slettet i ens bevissthet fra den tiden for de som var inkarnert i den tiden og det gjelder for stort sett alle mennesker som lever her og nå på vår planet. Og traumer som har blokkert endel veier til sitt Høyere Selv. Vi slikker våres sår fra endel epoker og spesielt Atlantis, som er synonymt med blokkeringer av vårt Høyere Selv, som flere gjenaktiverer forbindelser i dag ved å løse opp negative ego-mønstre blant annet.