Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Cherlig-Ham(Sjaman-ulv) har treti fem koner over hele Tuva .

Han vet ikke en gang hvorfor han har dem alle.

Jeg har sett ,at Cherlig-Ham helbreder tyske man ,manen har gitt ham mye euro .

Cherlig-Ham vet ikke en gang hva euro penger er og hvor mye  det er verdt .

Cherlig-Ham trenger ikke penger ,og minst av alt  trenger han  tretti fem koner .

Cherlig-Ham har sin egen skog,stepper,fjell i sin egen verden hvor han tilbringer meste parten av tiden .

Cherlig-Ham har aldrig gjort sjamanreiser gjennom tunnelen eller noe sånt,han har ikke behov for det rett og slett .

Hans alder umulig å gjette kansje han er 50 eller 30 år gammel ,egentlig det er totalt uviktig for cherlig-Ham.

Slik er Cherlig-Ham !
GjenopprettetMedlem
"dimi":

Det må vel vere reint dualistiske motiv/behov bak dette? :o
Smaken på eit sant helvete,  innimellom besøka i sine eigne skogar,stepper og fjell...?

Ja,kvifor er slike karar så populære hjå damene,eigentleg?
Er det status el. kulturelle årsaker som ligg bak,eller det det rett og slett den tidlause framtoningen deira?
Mojoen?
Ryktet?
GjenopprettetMedlem
Cherlig-ham vet verken om helvete eller paradis ,jesus eller budda.

Han er CHERLIG-HAM .

Innemellom besøkar sine koner for å gi dem noen euro eller rubler ,de vet bedre verdien på disse penga .

ps. mystika ! det som tiltrekker ,tenker jeg.
GjenopprettetMedlem
Herlig -Mann.
GjenopprettetMedlem
cher lig ham...

Cheer lig ham... festlig skinka...?  ;D :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Cherlig-Ham betyr også : vilt sjaman ,en sjaman som er uberegnelig.  :w00t:
AdsBot [Google]
Han har forhåpentligvis lært seg å levitere, når han har koner spredd for alle vinder  ;)
GjenopprettetMedlem
"Lilljee":

Han har forhåpentligvis lært seg å levitere, når han har koner spredd for alle vinder  ;)

Han fortalte meg om kunnskapene til bestefaren hans som var en skummelt ulvsjaman.
Bestefaren hans brukte aldri å ri på en hest eller kjøre i bil og hvis folk som har kommet  for å hente ham til en eller annen rituale,kamlanie.

Så sendte han alle som har kommet til ham tilbake .

" dere kan reise uten meg jeg kommer etter ",pleide han å si.

Og når folka har kommet dit der de trengte ulvesjamanen ,så satt han allrede der og ventet på dem.

Saken er ,at han kunne forvandle seg til en ulv og kunne dermed komme på egne bein dit han trengtes til.
Anonymous
ja hva skal man si om denne cherlig-ham, her må det bearbeides litt etter egne og andres ærfaringer,
håper det er greit dimi,

Når man er i våken meditiv tilstand.

jeg har ei venninde som forflytter seg fra sitt hjem, til plasser i det nuet,
hun hører folk prater, samtidig har hun blitt sett av de andre.

selvsagt måtte jo jeg prøve dette, så jeg bestemte meg for å sette meg i pasaskjersetet til min samboer
ikke særlig smart, han måtte opp med vindu stoppe bilen, han bled helt tappa for energi,
etter den ærfaring aldri mere jeg bevist prøver på dette,ikke så han meg heller så han trodde han var alvorlig syk,

derfor reiser jeg kun ut i naturen,

jeg har selv forflyttet meg til brygga på hytta, kjendt vinden i håret alle sansene var med, tok i vannet.

men denne cherlig-ham låner jeg hatten til Ceno å vipper litt å sier :
er det noen som har berørt cherlig-ham så de vet han er fysisk tilstede ? Viktig spørsmål fra meg,for å kunne
sette meg inn i dette tema.

Han er var klart en sterk shaman denne cerlig-ham  :respect:

om han var der i fysisk form sier jeg er det egentlig noe vi ikke kan, Ja dette bled litt av ei utfordring dimi  :biggrin:
du må være forsiktig med sånne førtellinger  ;)
for plusselig er bast på besøk i tuva, jeg er litt uberegnelig jeg å, kan risikere å dette rett oppi bålet  :lol:

så må jeg gå litt inn imeg selv igjen, jeg har jo danset med en på resturang som var råflott, over to og en halv
meter høy, som kom som en vind å dro som en vind,og han snakket jeg med å satte kløra i  :lol:  han var tilstede
men hvor kom han fra,og hvor dro han for det var kun jeg som fikk oppleve denna herligheta.  :eusa_dance:

jeg er klar over at jeg har delt noen av disse ærfaringer fra før, nå gir jeg ballen videre til dere ?
er det noen som tørr å dele, eller samler dere på ærfaringer for å skrive bøker ?

Dette er shamansonen der drømmer blir til virklighet  :wub:

Har du noen persjonelige opplevelser du har lyst til å dele dimi ?

er det noen som har noen tanker rundt denne perjonen cherlig-ham med 35 koner
egentlig hører det ut som han ikke er fra vår dimensjon, men det er ikke hva som kommer ut ifra din fortelling dimi.
klem bast    :wub:
GjenopprettetMedlem
Jeg vet ,at det deles med erfaringer i hytt og pinne her på sonen,men sjamaner deler ikke sine erfaringer egentlig, fordi da deler de ut sin kraft .

Kraften skal sjamnen beholde for seg selv.
Anonymous
ja der kan du se 

jeg viste det det

er derfor jeg ikke er shaman

forde at jeg deler noen av mine erfaringer

i nuet og fra tidligere i dette liv

noen alternetiver som kan tenkes : Hun må jo værra spenna gal den kjørringa der

eller   
                                    :Takk å pris det har ikke tørna for meg jeg er normal

eller bare                                                    ???

skulle jeg fortelle om hva mine forfedre opplevde kunne jeg jo ikke bekrefte at sånn var det
eller kansje kunne jeg, fillern det er jeg ikke sikker på, der gikk jeg i min egen felle.

Du skjønner denne bestefaren fenget meg, selvsagt slo tanken meg det hadde vert no det
å kunne forflytte hele seg fra a til å da hadde jeg ivertfall spart på forrurensning av universet.

så kommer den biten at noen kan og andre ikke

å jeg sier ikke nei takk til ting jeg synes er intresange eller positive

når det kommer til at alt er energi kommer vi å til at alt er mulig

det var veldig intresangt innlegg dimi

Det er altig koselig og spennende å lese

Veldig glad for at du deler :)
klem bast
GjenopprettetMedlem
Hvis du kunne gi fra seg sitt koselig hjem ,kjærester ,barn,god mat,eller noe annet som er verdig full for deg ,så kunne du kansje fått den gaven (å bli en ulv) i bytte ,merk deg kansje du kunne fått selv om du gir fra seg alt.

Andre ting er , at man kan fornærme på åssen det skjer ,den fovandlingen, men kunn det og ikke mer.

Hvis du vil forstå mer(og det kan bli veldig skummelt) ,så vips ,før du aner det,så er du en ulv.

Og glem glosifiseringen av det eller jeg kan og andre ikke kan . Det for du ikke verken lov til eller lyst ,til å gjøre ut av det en show.

Den evnen forblir kunn din hemmelighet og dessverre ingen andre forvite om ,at du kan det.

Kan du gå med på det?

tredje ting er ,at sjaman antagelig har ikke bedt om den evnen ,men blitt tvunget til det.
Ingen sorg eller selvmeldinhet fra hans side kommer tenker jeg,kunn dette : det som skal gjøres skal gjøres i vishet ,at det gjøres .
Anonymous
Hei dimi
det er mange måter å miste på men å gi fra seg det man er glad i er ikke min vei, heller ikke å bli shaman ulv.
men det å forflytte hele seg, eller kansje bestefaren bare manifisterte seg, for det er jo en måte å være tilstede på
klarer desverre ikke se på at det å dele erfaringer er et show
selvsagt går jeg med på dine meninger at sånn er det for deg og mange andre  :)

Å bli i et med ulven står også for meg som kjærlighet - tillit - vekst men ulven er jo også så mye mye mer.

en shaman burde vist på forhond hva han gikk til, men det er dessverre ingen bruksanvisning,
på hva som kommer til å skje, men en del har med hva vi fyller vårt sind med.

ingen sorg eller medlidenhet, det som skal gjøres skal gjøres i vishet,  :respect:
GjenopprettetMedlem
Fint og intr. innlegg Dimi.
Forstår det slik at der du kommer fra vandrer myte og virkelighet hand i hand. En spennende verden.

Når man innser at drømmen, trommereisen osv. er like virkelig som det fysiske, at det ikke finnes noe skille -da er alt mulig.

Jeg tror ikke at man trenger "å gi fra seg alt" rent fysisk for å bli ulv, det er nok å gjøre det i sinnet, å slippe egoet.
Det er jo et like stort offer.. og bare en av sidene ved sjamanvirkeligheten.

Det er sant at noen tvinges inn i sjamanrollen.
De herjes med og såres fra de er små mens frø av spørsmål såes i dem slik at de altid, altid leter etter svar.
Etterhvert gror sårene, de erstattes av innsikter som kompletteres av alle svarene de fant mens spørsmålene jaget dem omkring i tankeverdenen.
GjenopprettetMedlem

Jeg har sett ,at Cherlig-Ham helbreder tyske man ,manen har gitt ham mye euro .

Cherlig-Ham vet ikke en gang hva euro penger er og hvor mye  det er verdt .

Cherlig-Ham trenger ikke penger ,og minst av alt  trenger han  tretti fem koner .

Cherlig-Ham har sin egen skog,stepper,fjell i sin egen verden hvor han tilbringer meste parten av tiden .

Cherlig-Ham har aldrig gjort sjamanreiser gjennom tunnelen eller noe sånt,han har ikke behov for det rett og slett .

Hans alder umulig å gjette kansje han er 50 eller 30 år gammel ,egentlig det er totalt uviktig for cherlig-Ham.

Slik er Cherlig-Ham !

Takk for at du deler, dimi. For oss som samler på erfaringer, og prøver å komme til bunns i denne gamle kunnskapen, så er dette verdifull informasjon. Måtte du få en fin sjaman- dag i dag, og alle dager.
Mvh Br
GjenopprettetMedlem
Hei.

Vi har vært på veien i fra grensen til mongolia da vi så en flok med ulver. De har spred seg og forsvant i Taigaen.

Vi hadde Cherlig-Ham i bilen og vi kom på å teste ham ,vi badd ham å starte med kamlanie.

Han gikk ut av bilen og begynnte å tromme, etter en kort stund så vi de ulvene ,de har samlet seg i halv sirkel og var cirka 100 meter  fra oss.

Cherlig-ham begynnte å ule og det gjorde ulvene også. Det var en underlig og vakkert syn .

Når vi kjørte fra stedet gjenn ,så følgte de ulvene bilen en stund.

I går har vi kjøpt mobil tlf til Cherlig-Ham ,han har aldrig hatt en mobil tlf før . En av oss ville teste ham om han kan bruke den og ringte på hans mobil .
Mobilen ringte ,men Cherlig-Ham brydde ikke seg om det i det hele tatt.  :o 
GjenopprettetMedlem
Cherlig-Ham visste nok at det var dere som ringte til han.
Cherlig-Ham vet å kan alt han.

Takk for fin fortelling.

:icon_cool:
GjenopprettetMedlem
her er noen bilder av Cherlig-Ham .

Gis ut fra hans tillatelse.
📎 DSC00075.JPG
📎 DSC00076.JPG
📎 DSC00084.JPG
GjenopprettetMedlem
Ble slått over krafta i den tromma, det lyser jo av den  :wub: Når det gjelder mannen så fikk jeg ikke se krafta med det samme, det var som om det var en liten test :innocent2: Men plutselig bygger det seg opp et lys rundt han, og en søyle med lys som går fra toppen/siden av hodet og fortsetter oppover  :wub: Ja da, det er mye rart som kan sees ut fra bilder, nå kikket jeg bare snarest på det mens jentungen på 6 år satt i fanget mitt og kommenterte. Hun synes han er vakker  :wub:
GjenopprettetMedlem
Takk for bildene!
GjenopprettetMedlem
Denne Cherlig- Ham,har han ein spesialitet innanfor sitt felt?
Noko han er ekstra god på?
GjenopprettetMedlem
takk for at du deler dise bildene med oss Dimi. Sånn som det der vil jeg og bli, når jeg blir stor...
Mvh Br
GjenopprettetMedlem
Tack for att du visar bilderna!  :respect:
AdsBot [Google]
Spennende å se. Takk for det.