Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hi there all,
Here is a link about conciousness:
http://en.wikipedia.org/wiki/Consciousness
I belive in high conciousness which to me means high awareness of once soul.
Peace and love.
GjenopprettetMedlem
Mener du da alle underliggende ubevisste strømninger i en også?
Jeg har en sjel som vist nok har spesielt sterk kontakt med det ubevisste. Det har gitt meg mange utfordringer.
Men dette omhandler kanskje lav bevissthet det da?
GjenopprettetMedlem
No, since you are aware of the unknown in your soul you must be concious about it.
Peace and love.
GjenopprettetMedlem
Har lurt mye på det der.
Jeg kan kjenne en hel masse ting som skjer i det underliggende uten å der og da forstå absolutt alt om hva det er. Som menneske med en hjerne som funker både mot det underbevisste, dagsbevisste og det overbevisste så er jeg ikke i øyeblikket i full klarhet om alt som skjer. Det kan ikke den delen av hjernen som er i bevissthet få med seg alt om på en og samme gang. Men det er allikevel registrert og er dermed en del av meg.
Det jeg mener med å være i kontakt med det underbevisst her er at jeg allikevel kjenner strømningene fra det underbevisste. Så vil det utifra mengden utfordringer og komplekistet kunne ta litt tid før det klare bevisste igjen forstår hva det handler om. Derfor så mener jeg at jeg ikke er helt bevisst alt det jeg opplever fra det underbevisste....før jeg er det. Det kan ta litt tid.
Å allikevel ha en åpning i forhold til det underbevisste slik at det som også ligger der får bli med i hva som er og skjer, blir for meg å ta i mot mer helhetlig hva som ligger i livet.
If you know what I mean?
GjenopprettetMedlem
Your soul is speaking to me Whitewolf and I believe that you in your soul are aware of the unknown.
Peace and love to you.