Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hi there again guys,

I believe in the revival of shamanism.

This zone and everybody involved in shamanism are participating in the revival of shamanism.

To understand and be part of the nature, the spirits and the energies in the universe is to be part of the revival of shamanism.

This I believe is the right way to save Mother Earth.

Peace and love to you.
GjenopprettetMedlem
Dette ville jeg på godt Norsk kalle en vakker forvandling  :respect:

Grunnen til dette er at jeg er et tredelt vesen, kropp, sjel og ånd.
GjenopprettetMedlem
Hi cenobit,

I travel both physically and with my soul.

Peace and love to you.
GjenopprettetMedlem
Jeg tror sjamanismen hele tiden må tilpasse seg de strømninger som skjer. Så klart handler det om å takke å ære alle som har gått føre og vist en eller annen vei.....og man kan ikke endre noe før man vet hva som skal endres. Men fornyelse må hele tiden til. Livet er en dynamisk prosess. Og når for tiden går utviklingen skikkelig fort. I følge Mayakalendren så skal nå den 6 dag ha en intensitet som er 20 ganger sterkere enn den 5.dag som vi nå går ut av, og som varte i ca 12 år. Her må det skikkelig krutt til.

Jeg tror ikke lengre så mye på å jobbe i ensomhet. Jeg er hvertfall lei av det.....jobber stort sett nonstop fra "min hule". Jeg tror sjamaner må begynne å komme sammen i skikkelig fellesskap skal det begynne å svinge, skal det bli skikkelig revival av sjamanismen.

I alle gode sjamansamfunn så jobbet sjamanene sammen. På en reise for flere år siden ble jeg vist at porten mellom alle sjamaner i verden er åpen. Dette tror jeg er viktig å nyttegjøre. Vi må rett og slett forene oss til noe sterkere. Slik det er nå så blir det ikke trøkk nok  :P

Et ekte Saivvo må til.
GjenopprettetMedlem
"KviteUlv":

I følge Mayakalendren så skal nå den 6 dag ha en intensitet som er 20 ganger sterkere enn den 5.dag som vi nå går ut av, og som varte i ca 12 år.

Herregud for noe vrøvl. Hvor tar dere det fra??
GjenopprettetMedlem
Ja, det kan hende det er vrøvl Passopp...takk for den. Jeg kan ha latt meg forlede av noe jeg leste fra en annen "vrøvler". Grunnen for at jeg kan ha latt meg lure er vedlagt oversikt, som jeg finner veldig interessant. Den viser evolusjonen i forhold til en utviklingsperiode/syklus av bevissthet. Hver periode er 20 ganger kortere i tid enn den forrige og derfor lot jeg meg muligens huke på et vrøvlete agn? Det kan være noen som har blandet kortene og jeg er overhode ingen mayakalenderspesialist. Men denne oversikten har jeg sansen for og den viser uansett at ting går fort.........og når jeg tenker meg om så burde vi kanskje være såpass utvikla parallelt med det at det går hånd i hånd :) hvis en henger litt med. Men resten av innlegget mitt der over tror jeg er en god ting.

PERIODE:_____________ BEVISSTHET_______________ STARTDATO

Cellular ______________ big bang, materie____________16,4 milliarder
Individual_____________ livet oppstår ____________819 998 000
Family ______________ aper, gruppestruktur __________ 40 998 000
Tribal _______________ Homo sapiens _________________2 048 000
Cultural_______________ Språk_______________________100 500
National_______________ Skrift ______________________3115 F.Kr
Planetary______________ Industrialisering ________________1755
Galactic _______________ IT revolusjon___________________1999
Cosmic________________ Transformasjon________________11/2 2011