Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
<t>Hei alle dere her inne.

Jeg har registrert meg som bruker her for å stille et spørsmål. Jeg har endel problemer i mitt liv og har hatt en drøm som jeg håper leder meg mot løsningen på disse problemene. Jeg leter etter det jeg tror er en kattekvinne eller en kvinne med katter. Denne kvinnen tror jeg er den som skal hjelpe meg med å få løst mine problemer. Jeg søkte på nett og fant at det på dette forumet står noe om en kattekvinne som er savnet. Derfor ville jeg vite mer og registrerte meg.

Jeg vet at det nok høres litt "teit" ut å registrere seg på et forum på bakgrunn av en drøm. Men.. jeg må vite dette. Fins det i sjamanhistorier noe om kattekvinner eller kvinner med katter?

Bakgrunnshistorien er at jeg har en sykehistorie som har holdt meg utenfor samfunnet de siste 14 år. Jeg har gått inn og ut av legekontor og timer hos psykologer/psykiatere uten å klare å komme meg videre. Men så hadde jeg denne drømmen for en stund siden som jeg ikke klarer å glemme. Jeg klarer som regel ikke å huske drømmer i det hele tatt, men denne er så klar som om det hadde hendt.

Jeg drømte at jeg var på et fremmed sted. Jeg visste at jeg aldri hadde vært der før, men allikevel så visste jeg akkurat hvilken vei jeg måtte gå. Så kom jeg til et sted der det var masse katter. Og en kvinne. Når jeg gikk mot kvinnen så gikk kattene hennes i veien for meg og freste mot meg. Jeg var ikke redd men jeg stanset og satte meg ned fordi det var så tydelig at kattene ikke ville slippe meg forbi, og jeg ville ikke trenge meg forbi dem. Uten at hun sa noe så reiste denne kvinnen seg og kom til meg, Hun gikk bak ryggen min og fjernet en klo som hadde satt seg fast der. Hun kastet den bort, og da freste kattene mot denne kloen. Det var ingen katteklo, men noe veldig stort. Så kom kattene hennes til meg og la seg i fanget mitt og var kjærlige. Så våknet jeg.

Jeg har ingen forhold til katter. Vi hadde katt en liten stund da jeg var liten, men det er over 30 år siden.</t>