GjenopprettetMedlem
Vær så god Ailo
Det er en ære å få servere deg følgende meny:
Forrett -
Struggle - Hvis du slåss i kjærlighet, med kjærlighetsvåpenet, vil du vinne alle kampene!
Hovedrett -
Be quiet - det finnes ingen over, under eller ved siden - det er nok å være - i stillhet
Dessert -
Athena - bekrefter/forsterker forretten med følgende ord:
Det er trygt for deg å stå i din kraft - når den springer ut fra hjertechakra - ren kjærlighetsenergi!
Vel bekomme - håper det smaker!
moskus
GjenopprettetMedlem
Kelner.. jeg vil gjerne bestille Som forrett ønsker jeg innledende visdomsord, hovedrett medisinhjulet. Desserten ønsker jeg skal være en overraskelse Og jeg tørster, etter visdom og kunnskap
GjenopprettetMedlem
<t>Vær så god Viljesterk:
Forrett: Ulvehyl - Praktiser din EGEN visdom
Hovedrett: Medisinhjul
MY way - gå inn fra øst, gjerne i følge med Kondoren- hils på STEINFOLKET
I sør møter du Slangen - hils på PLANTEFOLKET
I vest møter du PANTEREN - i DYRERIKET
I nord ha du med deg KOLIBRIEN - blandt MENNESKENE
Så går du inn i sentrum - DER MØTER DU DEG SELV
Dessert: Multekrem
Velbekomme
moskus :respect:</t>
GjenopprettetMedlem
Tusen takk for et velsmakende måltid
GjenopprettetMedlem
<t>Jeg bestiller visdomsord til å varme opp med.
Deretter kan jeg ta en kombinert innvielse og renselse som hovedrett, gjerne sterkt krydret. Til dessert vil jeg ha en svalende forfriskning..</t>
GjenopprettetMedlem
Vær så god Ofelia!
Forretten er servert av Archangel Gabrielle, som ber deg ha fokus på kommunikasjon og kunst.
Jeg tenker på at det er en kunst å kommunisere slik at budskapet når fram!
Hovedretten består av renselse og innvielse av steinen Sodalitt.
Sodalitt er steinen spesielt innrettet på kommunikasjon. Du kan rense den på følgende måter:
1 i måneskinn
2 i vann
3 med røkelse
4 i din egen kraft
Etter renselsesprosessen, kan du innvie steinen på følgende måte:
1 hold den i venstre hånd, innled kommunikasjon med den -
2 innvielse skjer ved bønn
3 før steinen der du kjenner at du trenger den energien den har - f.eks. på halschakraet - sentret for kommunikasjon
4 du trenger en åpen kommunikasjon med steinen, dvs. du kan be om å få tilført energi som du trenger, eller du kan be om at steinen frigjør deg for energi som du vil kvitte deg med.
5 når du er klar, takker du steinen for det den har tilført/fratatt deg - kommunikasjon
Dessert
Dusj i et fossefall - under stjernehimmelen
Vel bekomme :beer:
moskus
GjenopprettetMedlem
Takk for maten ^-^
Jeg har drukket archangelica-te i hele dag og tenkt på at jeg må satse mer på kunsten og kommunikasjonen. Å kommunisere via kunst, men også kommunikasjonens kunst :beer:
Dessert
Dusj i et fossefall - under stjernehimmelen
Dette ble foreslått for meg senest i går
GjenopprettetMedlem
<t>Eh...rusler forbi og kjenner spennande dufter frå kjøkkenet...
Burde vel hatt eit klyster som innleiande forrett, men bestiller heller ein innleiande samtale.
Til hovudrett ynskjer eg kanskje ei lita sjelehenting,men ikkje ei FOR drug, for det tåler eg ikkje.
Og til dessert vil eg gjerne bli heftig begeistra?</t>
GjenopprettetMedlem
<t>takk for sist - og takk for inspirasjonen!
Jeg vil gjerne ha Dagens,
og om kokken har en spesialitet tar jeg gjerne den til dessert.</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Vær så god Gro - Dagens rett serveres!
Forrett: Høstfarger
Hovedrett: Vannøyet -
samle vannet i Hara-chakraet - la det stilne - finn vannøyet, hva ser du?
Kombinasjon Vannøyet og det 3. øye - gå innover i ditt indre landskap, ta gjerne et dypt dukk ved å stupe inn i vannøyet.
Dessert: Runer - sydd i høstens farger
Vel bekomme! Håper det smaker!
:eusa_dance: moskus</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Kan man ønske seg en treretters aftenmat?
I så tilfelle vil jeg gjerne ønske meg en varm krystall til forrett.
Hovedretten håper jeg kan toppes av litt englestøv :innocent2:
Og til dessert vil jeg gjerne ha noe jeg kan drømme om til natta :icon_cool:</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Vær så god Final Tribe
Forrett - innledende samtale handler om sjelehenting. Hva tenker du det dreier seg om? Kan virkelig sjelen forlate deg?
Hovedrett - Sjelehenting - dreier seg om å ta tilbake tapte sjelefragmenter som f.eks. forlater kroppen ved sjokk. De kan f.eks. ligge utenfor kroppen i de forskjellige aura-lagene - eller gli lenger ut i universet.
Ettersom du ba om "varsomhet", anbefaler kokken chakrameditasjon som hovedrett. Årsaken til det er at chakrameditasjon kan gi deg en bevissthet på hvilken sjelebit "som mangler". Du begynner med Rotchkraet - pust inn det hvite lyset gjennom kronechakraet og dra det ned til hulrommet ved rotchakraet. Fortsett å puste vanlig inn og ut - du blir i ett med pusten - legg merke til om det er noe som dukker opp i bevisstheten - følelser, tanker, fornemmelser etc. - deretter gir du slipp på det som kom. Så fortsetter du om i Hara-chakraet, puster inn gjennom navlen og ut gjennom korsryggen - bli pusten, vær årvåken på hva som kommer til deg, gi slipp osv. osv. oppover via Solar Plexus, Hjerte, Hals, 3. øye til krone-chakraet. Dette kan ta litt tid, men er nyttig for å kunne nærme deg sjokkene som har gitt deg sjeletap. Så lokker du chakraene og sender det hvite lyset oppover fra rotchakraet til kronechakraet og ut.
Dessert: tenk over om du trenger å melde deg på sjokk-terapi-kurset som IngeLise Lund(?) skal holde i månedskifte oktober/november.
:icon_confused: vel bekomme moskus</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Aftens?
Vær så god - Grey Eagle
Smak på Citrin - gyllen, varm - legg den på Solar Plexus
deretter englestøv fra Rosetta: Din gave er å arbeide med barn/ungdom - vær deres forbilde og læremester - enten det er som lærer, veileder, innen idrett/musikk - eller som foreldre.
Og så avsluttes serveringen med en drømmefanger - den slipper bare de gode drømmene gjennom til deg i kveld/natt.
Vel bekomme!
moskus</t>
GjenopprettetMedlem
Kjære servitør
Dette kunne ikke vært mer perfekt :respect:
Citrinen var allerede på plass, drømmefangere lager jeg, og jeg jobber med ungdommene mine hver dag
Tusen takk for et utmerket måltid :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
Kjære
servitør
jeg sitter her å bader i gull
og ønsker meg selv og alle kjærlighet og glede :wub: :wub: :wub:
og takker for desserten som er oss servert
klem bast, med den svarte katt :eusa_dance: :eusa_dance: :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
<t>Aha!
jeg syr i høstfarger om dagen - nå ser jeg jo det er Birkana jeg syr...
(pollenallergi utløser den også, Birkanakjolen... tji-hi )
og Vannet ble øye i går, speilblankt og krystallklart etter en stund..
Jeg takker Servitøren for treffsikkert måltid!</t>
GjenopprettetMedlem
"moskus":
Vær så god Final Tribe
Forrett - innledende samtale handler om sjelehenting. Hva tenker du det dreier seg om? Kan virkelig sjelen forlate deg?
Dessert: tenk over om du trenger å melde deg på sjokk-terapi-kurset som IngeLise Lund(?) skal holde i månedskifte oktober/november.
:icon_confused: vel bekomme moskus
Mange takk til den forvirra kokken!?
Bitar av sjela har nok forsvunne ut i dei ytterlegliggande lag, men mykje er heldigvis på plass no.
Jo, trur nok at fragment av mitt heilhetlege "eg" har forlete meg .
Eg veit at ein del av 5-6 åringen eg var, er borte.
Eg jagar framleis på den eg var, akkurat då, for det er ei viktig tid, reint utviklingsmessig.
Ellers står det eigentleg bra til.
Chackra-meditasjonen skal eg fordøye.
Sjokkterapikurset du serverer meg, må eg nok utsetje, men det kunne vore artig å vore der, siden eg er nyskjerrig på det meste.
GjenopprettetMedlem
<t>Sorry Final Tribe - kokken er ikke forvirret, men det er vanskelig å komponere retter, når en skal "trå forsiktig", jeg er vant med å snakke rett fra levra. Selvfølgelig må du selv bestemme om du skal delta på kurs m.m., anbefalingen av sjokkterapi-kurset ble servert fordi der får du en del verktøy som du kan bruke for å nærme deg sjokkene dine sammen med terapeut som vet hva det dreier seg om, spesielt med tanke på sjeletap, som ofte skyldes sjokk.
Good Luck! :icon_redface: moskus</t>
GjenopprettetMedlem
Er det berre innan alternativbransjen at kunden aldri har rett? :eusa_pray:
Som sagt, må vente litt med sjokkterapien.
Er den på en måte lik fks.denne?
http://www.se-terapi.no/index.php?site=default/584/594
Det er alltid ei tid og ein stad for å bearbeide sine sjokk. Der er ikkje eg akkurat no. :wub:
Men takk for måltidet!
GjenopprettetMedlem
Koselig å få servere deg Final Tribe!
Som alltid vet den som har skoen på, best hvor den trykker. Og så er det en annen viktig ting - at du har alltid et valg, når du blir servert - jatakk eller neitakk - og det er ditt valg, samt ditt ansvar å ta dine valg - konsekvensene må du også ta på din kappe.
Klem mosus