<t>hei! Jeg hadde en opplevelse da jeg ver ut på byen i T.heim. Da møtte jeg noen samer som jeg snakket med. begge samene ver over 40 år. vi snakket og lo. Jeg selv har samisk opprinnelse. Alle vi var godt fulle. Mens vi sto å prartet så tok den ene av dem hånden min å hvisket og blåste i den. Jeg stusset over det å tenkte: "han der må være skikkelig full!:P"
og dagen etter, da jeg våknet og var fin i formen, så tenkte jeg ikke så mye over kvelden, bortsjett fra at de var så hyggelige å snakke med. Da jeg la mig i sengen min for å lese en bok, for jeg var ikke spessiellt trøtt. Å men jeg leste i boken min , så jeg plutselig noe/noen som var inne på rommet mitt. Jeg kunne ikke tro mine egne øyne. Inne på mitt rom så var det minst 6 personer. Jeg kunne se tydelig deres ansiktstrekk og detaljer. Men de hadde ikke naturalistiske farge. det var som om det var en prosjektor som sennte en film inne på rommet mitt i grønn/gule farger. Det var helt sykt! Og jeg var helt våken. Hadde ikke tatt noe halisynogene stoffer og hadde aldrig prøvd det heller. så det kunne ikke være back flash.
de personene jeg så hadde jeg aldrig sett i hele mitt liv! noen av de sto der å snakket med hverandre og noen ganger snudde de seg mot meg å sa noe å smilte. Men jeg kunne ikke høre hva de sa. Og dette varte i over 10 min! Jeg prøvde å klipe meg selv i armen slik de gjør på film:p men jeg var lys våken.
Jeg har sett ånder mange ganger før å opplevd slike ting før å fått "beskjeder" som jeg har hørt eller sett i hode mitt. men dette var noe helt annet. Og jeg har ikke schizofreni for det er jeg sjekket for.
Men det "værste" av det var at etter noen måneder etter dette skjedde så mødte jeg disse personene for første gang! Jeg tenkte at det var noe kjennt med de personene, så gikk det kaldt nedover ryggen min! Det var jo de jeg så den kvelden inne på rommet mitt. Og en av de personene ble etter en stund kjæresten min og som fortsjatt er kjæresten min.
Kan dette ha noen sammen heng med at jeg møtte en sjaman som hvisket og blåste inni hånden min å gjøre? Dette har vært et stort mysterium for meg. Er det noen der ute som hvet hva det kan være? :eusa_pray:</t>