GjenopprettetMedlem
Leste noen fine og givende ord av Albert Einstein som jeg fikk lyst til å formidle videre,dele med dere, som en del av mitt bidrag til healing av Moder Jord.
"Et menneske er en del av en helhet som vi kaller universet,en del som er avgrenset i tid og rom.
Han opplever seg selv,tankene og følelsene sine som adskilt fra de andre...et slags synsbedrag i bevisstheten hans.
Denne illusjonen er et slags fengsel for oss. Den begrenser oss til våre personlige ønsker og gjør at vi bare knytter oss til noen få mennesker som står oss nærmest.
Oppgaven må være å befri oss fra dette fengslet ved å utvide medfølelsen til å favne alle levende skapninger og hele naturen i dens skjønnhet."
Albert Einstein
GjenopprettetMedlem
Til Jazzkatta: Beklager hvis jeg missforstod deg, å overbevise har nok flere aspekter i seg

Å være kjærlighet i alle dens former er nok overbevisende nok i seg selv.
Ellers - Når går neste fellestromming da? Jeg hiver meg på.
UlveMor

Anonymous
"whitecougar":
Jeg fikk en visjon under healingen idag. En visjon om at vi fikk til en "healing for moder jord dag" i oslo utenfor stortinget. Der var det samlet prester, munker, sjamaner, healere og andre. Sammen laget vi ett healingrituale for moder jord. Det var sommer og det var mange, mange mennesker til stede. Alle de som var til stede bidro på sin måte til å skape en hel dag med healing for moder jord. ''
Er dette noe vi kan få til? Er ikke selv en ledertype og ønsker ikke å være det. Er mer en ideskaper og igangsetter. Er det noen der ute som føler at de kan og vil bidra til at denne visjonen blir virkelighet? Jeg skal høre med de jeg kjenner rundt omkring i Norges land.
bare for å komme med et annet blikk på saken, siden visjoner kan tolkes på uendelige måter:
jeg tenker mer abstrakt, og fikk i dette tilfellet intrykket av noe slikt som at verdens relgioner må samles, og at alle må be for vår jord, og kansje også at det er på høy tid at de statlig etablerte relgionene skifter fokus. dette er jo noe som skjer så smått for tiden, både i norsk kirke og i vatikane, kansje andre steder og jeg ikke har fått med meg. men for all del, en felles healing dag utenfor stortinget hadde tjent til samme mål antar jeg
Anonymous
Tack för dikten
och Tack allesammans för torsdagskvällen...
Jag tände en eld i regnet med blöta pinnar och den blossade upp och brann och brann och brann...
Jag såg stora fåglar kretsa på himlen och band av guld som vävdes runt jorden...
Jag såg varelser av ljus som var med oss och djur och liv som myllrade omkring...
Jag såg också människans nöd..
Nog behövs det läkedom
Och jag tror också att tillit till självaste livet självt behövs..
- Vi kan göra det vi kan -
Barnets öga är läkedomens centrum
att vila i sitt innersta
Spegeln blir blank och klar
I min spegel ser jag att det stormar
både i mitt innersta
och på öppet hav
"White as Snow"
GjenopprettetMedlem
"White as Snow":
Barnets öga är läkedomens centrum
att vila i sitt innersta
Spegeln blir blank och klar
I min spegel ser jag att det stormar
både i mitt innersta
och på öppet hav
"White as Snow"
Et nydelig ordspill....
Jeg tror det viktigste er at vi tror!
Tror på hvem vi er og tenker riktige tanker, for hva vi mener!
Med andre ord, leve..
Leve som gode mennesker, positiv, hyggelig, respektere alt som lever. Uansett, hva/hvem du er!
På den måten skaper vi kraften, som vi alle søker....men ikke vil se!
Vær mot andre som du vil at andre skal være mot deg, smil til verden, så smiler verden til deg.
Det er faktisk sant, hvis du tror!

GjenopprettetMedlem
vi er der,alle involverte jobber med saken.
men du kan ikke se oss.
vi går i ett med landskapet.
moder jord dør ikke,hun gjennomgår forandringer som vi ikke er åndelige nok til å forstå.
stol på universet,det støtter livet.
det er vår egen manglende innsikt som produserer tanker og ideer.
tenk på alt tullet som går for god fisk i denne mangfoldige verden.
moder jord er selv sjamangudinne nr.1
i have seen her and she is beautiful!!!!!!!!
GjenopprettetMedlem

Francis [Bot]

GjenopprettetMedlem
Måske er det os selv vi først og fremmest skal heale. At leve som kriger og tage ansvar for dit eget liv og bruge de evner du er blevet givet er for mig den største healing du kan give moder jord. Moder jord er inde i en omvæltningsperiode, ingen tvivl om det, Men hun har også en evne til at tilpasse sig, lige som dyrene har det. Vi ser jo omvæltningerne overalt omkring os. Jeg tror at den største ubalance der påvirker moder jord er den samlede menneskemasse der konstant lever i stres og ikke mindst frygt. Vi har som shamaner et ansvar for at bevare den indre balance og det er den balance der skaber den største healing på jorden.
Anonymous
Hei

Kan vi gjøre dette flere ganger? å heale Moder Jord. Skal vi finne en kveld og sette oss ned som forrige gang, foreks torsdag.
Hva sier dere til det

GjenopprettetMedlem
det var så jævlig sant det du der sa.
vi projiserer vår egen manglende innsikt ut i sfærene.
det er mennesker som ikke lenger er på bølgelengde med naturen.
det er denne ubalanse i dem selv de tror angår hele verden.
er man i en litt annerledes sinnstilstand da ser vi hvor sunn og livskraftig naturen er.
da oppdager man gjerne sin ubalanse og manglende innsikt også i samme brølet.