Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
W3 [Sitesearch]
eg har høyrt om noaider som kan stjele biter av sjelen , såkalt etarnoaide .
er det noe i dette hær ?
hvordan kan eg se hvem som eventuelt er det ?
hva må en passe på ?
håper noen kan hjelpe meg med dette ?
blir litt paranoid av tanken !!!

Anonymous
Håper for alle sin del at dette utrykket er "plantet" inn i lokalsamfunnet av noen som ikke "visste" bedre - for å si det sånn. De som mente (er) at sjamanisme er djevelens verk osv., osv. osv. - Men dessverre finnes det jo eksempler rundt om i verden på "sjamaner" har misbrukt sin rolle ...
Yahoo Slurp [Bot]
"nnnnnzzz":
eg har høyrt om noaider som kan stjele biter av sjelen , såkalt etarnoaide .
er det noe i dette hær ?
hvordan kan eg se hvem som eventuelt er det ?
hva må en passe på ?
håper noen kan hjelpe meg med dette ?
blir litt paranoid av tanken !!! 
Hej nnnnnzzz
Nu er jeg godt nok en dansk shaman, og jeg må indrømme jeg henter sjælestykker
til folk, jeg tager det ikke fra dem..... :whatthef:
Men kun til mennesker der har brug for at få deres stykke tilbage.
Et menneske kan miste et stykke sjæl ved en meget meget traumatisk oplevelse... vi har det lige som dyr, der kommer i en fælde med en pote, den bider poten af, fordi den gør ondt og den vil have sin frihed. Vi gør det samme med vores sjæl, skære det stykke væk der gør for ondt og vi tror vi får friheden. Men man har så det problem, at der er et hul i sjælen. Mange fylder så hullet ud med alkohol (akoholiker) eller stoffer (nakomaner)..fordi de derved tror de bliver et HELT menneske... Men det bliver de først når de har fået deres sjælestykke tilbage.
Hilsen Shamanen

GjenopprettetMedlem
Eternoaidene kunne ligge helt stille i luften mens de fly har jeg fått høre... nope som tyder på at de ikke var mer en høyere utviklete sjamaner..
Kan noen komentere mer om Eternoaidene en dette?