Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
hei..

Pratet med en på msn min om å evt få kontakt med en som har forlat vår verden.

Jeg msitet min barndoms kamerat på skjærtorsdag, sikkert mange som hørte om dette i media.
Dette var en gutt jeg har kjent siden jeg var seks år, og nå er han borte for meg..
Helt sånn plutselig..

Jeg har så mye jeg vil si han og han hadde  pratet med faren sin og broren sin rett før han døde og sagt hvor mye han savnet meg osv.. Vi var ikke sammen, men to venner som var (ER) utrolig glad i hverandre..

Veit ikke hva jeg skal gjøre, forventer å møte han igjen når det er min tur å forlate denne verden.
Jeg blir skuffet om jeg ikke møter han da, for det er eneste som får meg til å se frem til at det er min tur.

Jeg har veldig tro på slike ting, å kontakte folk, at de kommer igjen osv..! Så om jeg finner riktig person som kan hjelpe meg, så håper jeg at jeg kan si et par ting til denne vennen min :(

Send meg en melding om noen som vet hva jeg kan gjøre, .. :(
GjenopprettetMedlem
Ingen forlater helt vår verden
selv om det virker fysiskt tomt etterpå.
De bortrykkede får et nytt liv i vår sjel
og derifra kan man gjenoppta kommunikasjonen på en åndelig måte
Et bilde av vedkommende og et lys tent foran bildet kan styrke denne måten å sende og motta kjærlighet.
Krystaller lagt oppå bildet har og sin virkning.
Jeg har selv mistet noen gode venner,og prøver å holde kontakten levende.
GjenopprettetMedlem
Tusen takk for svar, hvovrdan gikk det?!
GjenopprettetMedlem
Jeg har fått et bedre forhold til døden.
Min overbevisning er at de døde lever med oss,og budskapet jeg får er at jeg burde leve et liv som gir meg lyskraft til å sende i alle retninger,når det trengs.
Jeg vil så gjerne at de døde skal like meg.
:idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea: :idea:
GjenopprettetMedlem
hmm sier noe der ja..!!

men erbare det at jeg trenger å si ting til'n.. men veit ikke hvordan :(