Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Anonymous
"Inger":

Derfor: Kvinner må få lov å være kvinner. Det må være (andre typer ledere) rom og respekt fra samfunnet til kvinner som har husmoryrket som sitt ansvar.

:eusa_clap: Selvfølgelig, ellers er det ikke frigjøring overhodet  :razz:
GjenopprettetMedlem
Man er lik,både i skinn og sinn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :eusa_clap:
Anonymous
"cenobit":

"WhiteOwl":

Uten medisinkvinnen hadde vi ikke hatt medisinmenn. Medisinmannen får sin kraft fra kvinnen. Slik har det alltid vært. Medisinmannen har samme plass som hunden. Han er bare kvinnens redskap. Det virker kanskje ikke slik lenger, men det er sant.
                                           - Agnes Plystrende Elg

- - - - - - - - - -

Kunne ikke dy meg  :lol:
Sitatet er hentet fra boka Medisinkvinnen av Lynn V.Andrews

Kunne ikke dy meg jeg heller - et aldri så lite "sidesprang"

Du ser hvordan enhver mann kan dirigere sitt store reservoar av seksualenergi til å hjelpe hans jagen etter velstand. Du forstår hvordan kvinner hjelper menn til å bli vellykkede, og hvordan du skal få fullt utbytte av den gamle sannheten.

Viktig å huske:
To forbausende kjensgjerninger og seksualkraft gir deg ny innsikt i denne store kilden til personlig makt. Seksualkraften kan være kilden til genier like store som Thomas Edison eller Andrew Jackson.
Seksualkraften står bak din begeistring, din skapende fantasi, ditt intense begjær, din utholdenhet og alle andre egenskaper som kan gjøre deg rik og lykkelig.
Du hjelper deg selv til å finne det opphøyde tankenivå som kan gi deg "innskytelser" av uvurderlig verdi. Du kan kommunisere med andre menneskers underbevisste lager av ideer.
Den store hemmeligheten til enhver begavet oppfinner begynner nå å arbeide for deg på to enkle, men forbausende nivåer. Du innser også at selv ikke "fornuften" kan hjelpe deg så mye som du blir hjulpet og veiledet av seksualkraften - som aldri skal nektes sin naturlige uttrykksform - men også brukes på en måte som mange oppdager for sent.

I kildene til enhver vital kraft ligger kildene til uendelig rikdom.

Sitert fra; think and grow rich

Ahh..noen som kjenner den råe seksualkraften akkurat NÅ? :w00t: Herlig å kjenne på dens frekvenser. Og skape det en vil - bygge opp noe nytt - nye kontakter - allianser - noe nytt i sitt innerste og bygge noe utover også. I got the POWER! :respect: :eusa_dance: