Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei!Skal på kurs i selvutvikling og healing med whitcougar i Bodø den 19og 20 august.Gleder meg,men hva har jeg i vente?Er det noen som har tatt kurs i dette tidligere,så er jeg glad for å få høre om det.
Hilsen Big Eagel :eusa_pray:
Anonymous
Jeg har vært på kurs hos ham tidligere. Det var veldig individuelt hva slags erfaringer vi hadde. Noen reiser var som å drømme i våken tilstand og andre reiser var mer fysiske. Jeg vil anbefale deg å passe på at du spiser og drikker, noe du sikkert får beskjed om også der. Fordi man bruker mye energi. Som sagt individuelt. Men det kunne være et tema for hver reise. For eksempel en hjertehealing hvor man kjenner at hjertechakraet jobber eller at man sa hva man hadde behov for (vet ikke om det kurset du skal på er helt likt). Og en annen reise hvor man skulle jobbe i underbevisstheten. Noen fikk symbolske drømmer, mens andre så ting fra fortiden.  Vi prøvde oss også på kraftdyrdans og healing av det tredje øyet på hverandre.
Lykke til  ;D  Jeg var veldig fornøyd med det kurset jeg var på. Fikk fart på drømmelivet etter det og det var en god hjelp til å komme videre.
Anonymous
Etter min erfaring så er det beste og komme til kurset uten forventninger.
ta tingene som det kommer og still deg åpen for det som kommer.

På en slik måte så kommer ikke forventningene dine til og sette opp ei sperre for deg.