GjenopprettetMedlem
transforming the minds - one computer at the time....
Anonymous
Hvorfor ikke da bare arrangere eller samarbeide med arrangører til å mekke istand et sjamansk møte langt vekke fra folk flest, med jamband på scenen på den ene siden og sjamaner med ritualer, kanskje et lite marked hvor man kan kjøpe utstyr, medaljonger o.l.
Vi trenger å samles og skape et nytt 60tall, det er det vi trenger. =]
GjenopprettetMedlem
If you build it,they will come!!
GjenopprettetMedlem
Skrevet av madsoh: Vi trenger å samles og skape et nytt 60tall, det er det vi trenger. =]
Vi må bare innse at tiden er kommet lenger en som så, vi kan ikke igjenskape svunnen tid.
Man må fokusere på nuet, og bygge et samfunnet vi vil leve i nå, og ikke for over førti år siden...
Samin

GjenopprettetMedlem
Nothing really dies,our need for fast explosive experiences with altenative realms
just keeps coming back,the hippies never left the planet,they found another one inside the gaja.
Vi må være saklige og jordnære,bygge et samfunn som ikke likner det fremmedgjørende samfunn som nu ruler.
Vi må bryte ut av idiotien,og ikke la oss lamme av autoritære tullinger fra noe hold.
alle er ute etter å virke jordnære å seriøse,det begynner å bli litt komisk.
Vi er jo alle klovner,jeg ønsker ikke å være den gråtende typen.
Ja,jeg rabbler,jeg babbler,skriver usammenhengende ord,og virker tåkete og delirisk
men jeg ser også med trolløyet,og ser at ingen har kontrollen over noesomhelst.
Vi lever inni et klovne-sirkus.
Muligens det mest forvirrende du har lest i ditt prikk-frie liv.(pikk?)
GjenopprettetMedlem

you said it like the prick over the I

GjenopprettetMedlem
Der er jo mange som våkner opp, da. Så får vi bare skinne og se hva som skjer. Har hatt en drøm om en kirke i Paris, St. Augustin. Så detaljert hvordan den var bygd, og fant bildet dagen etter. Ved siden av kirken lå en enorm hall hvor folk snakket i alle tungemål, men forsto hverandre.
Men det var bare en drøm, men mentalt kan du jo rokkefukkingsrollrule

Og reise hvor du vil. Men foreløpig er det for tidlig, for min del.
Når det gjelder 2012, har jeg forsket en del. Det er allerede folk som danser på strendene fordi de føler kosmiske vibrasjoner varsle om nye tider. O gde vet ikke hva annet å gjøre enn å danse.
Samtidig er der intet nytt under sola. For ca ti år siden var jeg overbevist om at verden skal heves et nivå, hvor kommunikasjon i større grad vil bestå av tankeoverføring, og vi får øynene opp for at mental tankekraft sender energibølger som påvirker den kollektive bevisstheten. Maktkamp og kamp om energier vil derfor enten føre til omvendelse eller destruksjon. I dag er vi styrt av halschakraet i den kommunikasjonspregete virkeligheten vi må forholde oss til, på en eller annen måte. Hvis vi heves opp og får ajnasenteret aktivisert( det tredje øyet), vil auraen avsløre menneskene, og kjærlighet er redskapet, elsk din neste, ikke skyt ham med negative tanker fra ditt lille ego.

Elsk din neste som deg selv, fordi du er en del av meg, ikke mer du og jeg og de to.

Tåkete, kanskje, vanskelig å komprimere så mye innhold i ordenes form, male bilder av ord
Dette er tanker jeg har tenkt, men ikke med den intellektuelle kanalen. Vet ikke helt om det speiler mitt lunefulle mikrokosmos, eller om det er visjoner av kollektiv interesse, det er mye jantelov. Herlig å finn et slikt forum hvor egodød er et like naturlig samtaleemne som tapetmønster under oppussingsprosjekter.
Tror ikke at en delegasjon på ca 50 mennesker som vandrer fredskorps over Amerikas stepper vil bli sett som annet enn en kuriositet, foreløpig. Har dog et relativt anstrengt forhold til USA, grenser generelt. Men det gjelder jo bare meg, min situasjon. Tror i grunnen ikke det spiller så stor rolle hvor vi er så lenge vi er i kontakt med natur og energi. Der synes alle tegn...

Lys og kjærlighet
Månestråle.

GjenopprettetMedlem
Sitat fra Månestråle "Herlig å finn et slikt forum hvor egodød er et like naturlig samtaleemne som tapetmønster under oppussingsprosjekter"
Takk, nå fikk jeg meg en god latter

GjenopprettetMedlem
ja - satt akkurat og småhumret for meg selv av samme grunn

GjenopprettetMedlem
Fred og kjærlighet og ul under månen, venner.

GjenopprettetMedlem
Det har de måttet hvis det hadde blitt fusjon mellom Norske Skog og Prior