Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei. Jeg er en kar på 30 fra ålesund som har vært veldig interessert i sjamanisme, healing og naturmedisiner siste 4-5 årene... Jeg er helt i nybegynner stadiet. Jeg leser endel bøker og sånn og har vært på en alternativmesse, der jeg møtte en sjaman fra trøndelag. Ulf Dormann "Sorte sol".. veldig spennende... Jeg lurer på om det er noen andre her i møre og romsdal som også har sånne interesser her i distrikt.. Det hadde vært spennende... interessant å høre om det er andre her i fylke som er driver med slikt her i ålesund og omengn.
Så kan vi kanskje dele litt opplysninger. Jeg kan ikke så spesielt., men vil gjerne lære mest mulig.. Målet er å bli sjaman etterhver.
Vet det er er lang prosss. Men vil gjerne lære meg kunsten, heale, tromerreise og sjamanise. Det er fint og bruke til og hjelpe flolk med plager osv.
og trommereise ogsånn..
Vennlig hilsen hans Ove peace from ålesund
GjenopprettetMedlem
Jeg er jo her... Riktignok fra Averøya, men det ligger så vidt jeg vet i Møre og Romsdal. Men vil ikke kalle meg sjaman da, mer en spire

GjenopprettetMedlem
Hei, jeg er en kvinne som bor utenfor Molde. Er interessert i plantemedisin og praktiserer litt på meg selv og mine dyr. Startet med healing for 8 år siden, men er fortsatt på lærestadiet. Jobber også med å utvikle min klarsynthet, være mottakelig medium og å bruke min intiusjon. Det er en spennende egenutvikling som krever arbeid og tid.
GjenopprettetMedlem
Hei Hans.
Jeg er en mann fra Hareid som er en god del inne i sjamanismen.Har vært ganske aktiv en del år nå.
føler meg veldig tiltrukket til dette og har vært på en del kurs og treff opp gjennom årene .
En indre prosess har ført meg ditt eg skal og truffet mange flotte personligheter på min vei.
Har tromme selv og trommer litt for andre,

GjenopprettetMedlem
Enig med ørnen, hadde vært kjekt å møtes.