Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg ønsker å reise til sør-amerika og besøke mayaindianere og oppsøke visdom og magi som skiller seg fra den arrogante og overfladiske kunnskapen vi ser så mye til her i vesten. Jeg vil til india og kanskje tibet og sånn også men er i houston nå så da er søramrika nærmest.

hater forresten at folk sier at livet ikke er en dans på roser
GjenopprettetMedlem
Det er ikke alle som har det like lett.La oss respektere de som sier at livet ikke er en dans på roser,det er slik de føler det. :wub:
Anonymous
Andesfjellene og Amazonas i Peru har jeg besøkt og ønsker å besøke de stedene flere ganger i årene som kommer.  8)
Tibet,Sibir(Tuva),Navajoland i USA,Huichol-indianere i Mexico,Sør-Afrika,Australia,New Zealand....er andre steder som jeg gjerne besøker i fremtiden. Mange spennende kraftsteder her på Jorden. :w00t: :respect:
Anonymous
"ørnen":

Det er ikke alle som har det like lett.La oss respektere de som sier at livet ikke er en dans på roser,det er slik de føler det. :wub:

Livet mitt har alltid vært en dans på roser, bare så synd at det har vært roser med veldig masse torner  :(
Men, hvis det ikke hadde vært torner på min vei, så har jeg nok ikke blitt den fantastiske personen jeg er i dag  :eusa_clap:

:innocent2:
GjenopprettetMedlem
--
GjenopprettetMedlem
Har slekt i Australia,som har kontakt aborginsk sjamanisme :wub:
GjenopprettetMedlem
åjoda... livet er en dans på roser. roser med pigger. som stikker, og du blør, og det kan gjøre jævla vondt. hatet ditt mot at folk sier at livet ikke er en dans på roser, det er en slik pigg, kansje ikke så stor som irak krigen, men likefult en pigg.
slike pigger finnes overalt, like mange av dem i fjellene i peru som på åskammen som sikkert ligger et eller annet sted i nærheten av der du bor. det er fint å reise, og lærerikt å besøke land som india, peru eller ja, husker ikke resten. bare ikke tro at du ikke kommer til å tråkke på pigger der også.

har forresten vært i india selv i en måneds tid. det er helt sinnsykt. men de hellige mennene der, er akkurat som hellige menn i norge er jeg redd. mange er mye verre. ikke bli forskrekket om en "hellig asket" kommer å tilbyr deg prostituerte langt under seksuell lavalder. det finnes selvfølgelig mange av dem som er kloke og, men det er som med kristne prester. noen er vise, og dedikerer seg. for andre er det bare en jobb.
Francis [Bot]
Å tråkke på piggene er å bli en erfaring rikere...
GjenopprettetMedlem
:wub:
GjenopprettetMedlem
"ørnen":

Har slekt i Australia,som har kontakt aborginsk sjamanisme :wub:

Har du noen kontaktmuligheter på mail til disse,
og eventuellt organisasjoner, grupper el. som vi kan kontakte
vedrørende Verdenstromma?
Så langt har vi en deltager fra Australia, men jobber hele tiden
med å spre budskapet for å kunne få til flere seremonier.
Ser fram til eventuellt svar på dette,
eventuellt send en pm .