Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hva innebærer det å bli konfrontert med åndene? :I :I
GjenopprettetMedlem
F.eks,så forsvinner mye av ens egen sjel under møtet,og blir fyllt av det hellige,som rommer alt,hele univers kan passere rett igjennom,mens en får visjoner fra åndenes verden.
Åndene kan bo en tid  i personligheten til sjamanen,for å lære ham eller henne opp.
Dette kan ofte innebære en ny og kreativ kraft for den det gjelder.
Åndene lærer hvordan og hvorfor vi trenger å kommunisere frem å tilbake.
Mange forandringer oppstår ofte i hverdagslivet til den som tar læren til seg.
:biggrin:
Anonymous
For min del har jeg fått mye støtte og lært masse  :wub: Jeg har også blitt konfrontert med meg selv, møtt meg sjøl i døra ( ikke alltid så hyggelig der og da), men det har fått meg til å se på livet på en helt annen måte enn før.
Det er de som fikk meg nysgjerrig på sjamanismen og jeg ble helfrelst  :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Når en blir konfrontert med ånder kommer samtidig utfordringer.Når man mestrer utfordringen får man den kraft ånden representerer.Mestrer man ikke må man lære mer.I følge sibirsk sjamanisme må man gå gjennom tretten stadier.På slutten av hvert stadium kommer konfrontasjon med åndene.Hvert stadium tar ca tre år å fullføre.Vil gjerne høre andres synspunkter om dette.