Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
hei alle sammen.
Jeg er veldig interressert i sjamanisme og åndelighet generellt. I løpet av min tid har jeg søkt, men aldri helt funnet min plass. Vært innom noen åndelige fellesskap, men på ett eller annet punkt har det bare stoppet opp. Jeg føler, og har følt en tid, en spesiell dragning mot sjamanens verden. Jeg har lest en del bøker og deltatt på et helgekurs(noe som ikke ga meg så mye). Jeg har ett ønske om å komme i kontakt med noen som praktiserer seriøst, og er villige til å dele sin kunnskap. Hvordan bør jeg gå frem?
GjenopprettetMedlem
Ja da har du jo kommet til rette plassen  ;D

Dette er jo nettsidene til Ailo Gaup og han har jo Saivo sjamanskole. Den kan du lese mer om her:

http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... 4&Itemid=2

Dette er ikke noe vanlig helgekurs men en innføring i sjamanisme på alle måter og på godt og vondt. Jeg har fullført og anbefaler for alle de som er interesserte i sjamanisme eller som velger å gå sjamanveien.

Såvidt jeg vet planlegger Ailo å starte en ny gruppe på våren/forsommeren, og som jeg har forstått det skal det holdes i Oslo. Send ham en epost eller PM og be om info.

Lykke til på din vei  :biggrin: