Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hva har det for seg at man ikke husker enkelte reiser..?  :eusa_doh:
Har man vært så langt vekke da at man ikke klarer å generere bilder fra det stedet?
Muli jeg ordlegger meg feil, men dette er noe jeg har opplevd i mange forskjellig setting, dagdrøm-meditasjon-"rusmiddler"- og bønn. :o

litt off-topic, kan min "guru" være min ufødte sønn?
GjenopprettetMedlem
litt off-topic, kan min guru være min ufødte sønn?

det er absolutt mulig. Et barn kan absolutt være en god læremester, dersom man forstår tingene på de rette måtene. Ikke bare barn, men alle relasjoner er noe man kan lære noe av. Hele livet er en skole. Man bestemmer selv hvordan man vil bruke denne skolen. Man kan leve med nærhet. Eller med avstand. Eller i balanse mellom nærhet og avstand. Som betrakter eller som en som er i det som skjer med hele seg. Eller begge deler. Alt til sin tid. Alt på sitt vis. Alt som skjer, er skritt på veien, mot det målet som man sjelden kjenner. Hver stund i livet kan betraktes og brukes til opplysing av veien man går på. Men dette blir bare ord. Meningen av dette må hver enkelt person finne fram til selv.
GjenopprettetMedlem
Det tror jeg veldig på.. du høres ut som en god forelder, og en go veileder for ditt barn. takk for et fint svar  :wink: