Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Om jeg ikke vil gå kurs for å bli mer spirituell,
jeg føler kraften er med meg men jeg må bare åpne den, hvordan går jeg frem?
Jeg hørte for første gang meditatsjons cd i dag, og kom utrolig lett inn i meg selv.
Hva gjør jeg for å gå videre? For å få kontakt, se og høre?
Jeg sliter veldig med å få føttene plantet på jorden,jeg gjemmer meg i meg selv. Så da må jeg jo først jobbe med å åpne meg og hvem jeg er.
Har fått en nydelig datter nylig og da skal det jo sies det ikke er så lett for meg å gå ut i skogen for å søke.
Kan dere hjelpe meg litt på vei, gi meg noen kurs, tips til bra meditasjons cd'er osv?
Jeg vil overkomme meg selv, har stengt meg selv altfor lenge fra kallet.
GjenopprettetMedlem
Terry Oldfield for eksempel .La kraften lede deg overgi deg helt til den.

Anonymous
T Å L M O D I G H E T

Anonymous
Finn en lärare, är mitt råd.
Du trenger ikke gå noen speciell kurs kansje finns det noen som vill lära dig mer privat, mer naturligt, mer humant än en dyr kurs?
Lycka till!
Sök og finn,
Thomas

GjenopprettetMedlem
Jeg tror ikke man kommer utenom læreren. Å ha en lærer som virkelig kan vise en i praksis hva dette handler om er en stor gave å få. Og som trumman sa noe om i et annet innlegg her i dag så tror jeg også det handler om prosesser over LANG tid. Det finnes få sjamaner blandt de som kaller seg det....men mange spirer. Å ikke se dette er kanskje det "farligste" av alt.
Dimi - vil du fortelle om Terry Oldfield?....Det eneste jeg vet om han er han er av NewAgemusikkens aller første og mest utøvende musikere.
Læreren dukker opp når man er klar sies det.....
UlveMor....en spire
GjenopprettetMedlem
Ulve mor . Jeg vet egentlig ingenting om han ,bare at han lager mye bra musik.Jeg bruker noen av hans låter til meditasjon.Her er noen som jeg kan anbefale."Australia Waking the Spirit";"Illumination"

GjenopprettetMedlem
"M_V":
Ikke vil du betale for å gå kurs
Kan dere hjelpe meg litt på vei, gi meg noen kurs, tips til bra meditasjons cd'er osv?
Og så vil du at andre her inne skal "gi" deg kurs og opplæring, som de selv kanskje har betalt for
Det er vel litt mye å forlange, eller hva synes du selv
Anonymous
Mitt råd til deg er å fortsette med meditasjon, du sier du kom lett inn i det, og da kan du utforske deg selv på den måten og etterhvert åpne for kraften.
Jeg føler også for å si, vær TÅLMODIG som englemor sier. Ta deg tid til å fordøye det som kommer, når du åpner opp for kraften. Ta det pent og rolig.
Jeg hadde stengt av for det åndelige, for kraften i mange år. En dag fant jeg ut at jeg skulle åpne meg, hadde mange spørsmål og var kjempenysgjerrig, hehe det var som om alle sluser åpnet seg

Det ble for mange inntrykk på kort tid, jeg var ikke moden for å takle alt som skjedde da, og jeg sliter fortsatt med etterdønninger. Nå er jeg etterpåklok, har "skrudd" av litt, og forsøker nå å ta alt pent og rolig. (det er ikke bare vakre engler og hyggelige hjelpere/energier man møter på, man kan møte på sine indre demoner som kan være litt av en prøvelse å hanskes med). Dette har jeg erfart, men forhåpentligvis takler andre det mye bedre.
GjenopprettetMedlem
Enig Samin

Anonymous
M_V
Jeg tror nok samtlige her inne kan og er villige
til å hjelpe deg med det som går an å få av
hjelp via nettet.
Noen kursing her på sonen vil vel neppe la
seg gjennomføre(hvis det var det du mente).
Men hvis du leser igjennom innleggene/svarene
tror jeg du får mange tips og råd som kan
hjelpe deg ganske langt på vei.
Tips om cdèr finner du også i fleng.
Og så er det jo bare å spørre hvis det er
konkrete ting du lurer på.
Du vet, det er ingen som forspør seg
men mange som forsnakker seg!

Og det finnes ikke dumme spørsmål.
Lykke til!

GjenopprettetMedlem
Dette var meget artig å høre! Fikk riktignok ikke til å spille alle samtidig... Takk for tips, dimi....
W3 [Sitesearch]
"M_V":
Jeg hørte for første gang meditatsjons cd i dag, og kom utrolig lett inn i meg selv.
Hva gjør jeg for å gå videre? For å få kontakt, se og høre?
Jeg sliter veldig med å få føttene plantet på jorden,jeg gjemmer meg i meg selv. Så da må jeg jo først jobbe med å åpne meg og hvem jeg er.
Har fått en nydelig datter nylig og da skal det jo sies det ikke er så lett for meg å gå ut i skogen for å søke.
Jeg vil overkomme meg selv, har stengt meg selv altfor lenge fra kallet.
Naturen er den beste lærer og den er helt gratis