Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hans fra ålesund her igjen.. Jeg har skrevet litt her før. Jeg har alltid interessert meg i sjamanisme..Alttid fasinert meg. Nå prøver jeg og lære meg om det.Har lest litt. Har gått på thai-chi for og prøve og lære å meditere.Har litt konsentrasjons problemer..Så flyttet jeg og kjæresten til ny leillighet. Og etter vi kom hit så har alt stoppet opp på en måte. Vi har aldri kranglet noe før, og nå har vi mange små diskusjoner(krangler) om ubetydelige ting at jeg skjønner ingenting. :exclaim:    Ting i leiligheten forsvinner og dukker opp igjen et halvt år etter, har funnet nøkler som plutselig har stått på høykant,som jeg vet har lagt i en haug.. Etter vi har vasket her lukter det grønnsåpe maks i halv time.Så er det like tung luft her.Tung atmosfære på en måte. Og når kjæresten står på kjøkkenet så visner enne hånda hennes vekk.. Så syns det er rare ting,Selv om det ikke er så framstående..  Jeg føler på en måte at jeg ikke kommer noe vei lenger. Er liksom noe som holder meg igjen. Sluttet thai-chi. Planlegger og lese om sjamanisme og meditere, og høre på en tromme-reise på cd jeg fikk av en sjaman på en alternativ messe.Men jeg får aldri gjort det. Samme når det gjelder og reparere noe og sånne ting. Veldig irriterende. Kan det være noe i leiligheten som gjør det. Og jeg bekglager vis jeg skriver dette på feil tema(plass).. Var litt usikker. jeg er veldig amatør på sjamanisme, Men det er sjamanisme og healing som jeg vil lære meg og kanskje drive med.. Så lurer på om noen kjenner seg igjen eller har en løsning.  Det er vel et medium jeg må få tak i kanskje? Er medium og sjaman det samme?? eller det er vel litt forskjell der kanskje. Håper noen svarer og at dette ikke blir for dumt. Jeg er ikke påvirket av åndes-makt på tv eller noe. Selv om jeg har sett visse likhetstrekk. Takk for meg og peace and love alle sammen..  :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
Du kan få noen til å fjerne de uønskede elementer du har i huset.Har selv fjernet uønskede ting og stengt gjennomfartsårer,det vil si at huset står på veien åndene bruker. :wub:
GjenopprettetMedlem
hans

Helt klart at noe ikke er som det skal være, nøyaktig hva dette "noe" er kan jeg ikke si etter bare å ha lest det du skriver, men jeg tror bestemt at du/dere må ta tak i det før dere blir fullstendig tappet for energi. Kan jeg være til noen hjelp så send meg en pm eller en meil :)

Husk også på at det ikke finnes spørsmål som er dumme og flere enn du tror opplever ting som dette...

Et Medium er ikke det samme som en Sjaman, begge kan være til hjelp her, men har du mulighet til å velge person ville jeg valgt Sjamanen pga av at åndekontakt og energiarbeide er mer fremtredende hos en Sjaman.

Lys & Kjærlighet
Tina
GjenopprettetMedlem
"Tina":

Et Medium er ikke det samme som en Sjaman, begge kan være til hjelp her, men har du mulighet til å velge person ville jeg valgt Sjamanen pga av at åndekontakt og energiarbeide er mer fremtredende hos en Sjaman.

Skriver under på denne. En annen ting som kan være verdt å merke seg er at mediumet ofte overser dyresjelene, av en eller annen grunn. :o Kanskje tror de ikke at dyrene har sjel, ikke vet jeg. Men personlig har jeg vært med å hjelpe flere dyresjeler over til den andre siden, og inkludert den ene hunden til venninna mi. Så at dyrene også har sjel kan jeg skrive under på.  :wub:

Varme tanker fra Laila :wub:
GjenopprettetMedlem
Jeg ville prøvd å rense med salvie først. Tung og dårlig energi kan henge igjen fra tidligere beboere, spesiel dersom det har vært mye sykdom eller ufred. :)