Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hva er det egentlig? Hvordan definerer du det å visualisere? Er det det samme som illusjon?
Å hvordan virker visualisring inn i våres åndeverden?

Mange steder kan jeg lese, at man kan visualisere seg til bedre helse, balanse i chakraer, osv.
Har selv kjent etter en reise om jording, hvor varm og god følelse jeg fikk under føttene i lange tider etterpå.
Men hvordan er det mulig? Hvordan fungerer det?

Klem fra ho som har stor trang til å vite hva som egentlig skjer.... :P
GjenopprettetMedlem
Helt enkelt forklart så er positiv mental visualisering det å se deg selv lykkes. La tankene dine skape bilder der du ser at du oppnår det du vil.
GjenopprettetMedlem
Ok....Takk  :)
GjenopprettetMedlem
Du skriver du har stor trang til å vite hva som egentlig skjer. Jeg må si at jeg kjenner meg godt igjen i den beskrivelsen, men jeg har lært litt om det også. Det er ikke alle ting som lar seg forklare, det er ikke allitid mulig å få vite hva som egentlig skjer. Derfor må jeg lære meg å akseptere det. Noen ganger er det enkelt, andre ganger er det vanskelig.

Det er en ekstremt vanskelig lærdom å akseptere ting man ikke kan forstå, jeg sliter med det hver dag. Det som holder meg oppe sådan, er at jeg er viss på at en dag kan jeg akseptere alt som skjer, og den dagen kommer stadig nærmere.
Anonymous
gidgeroo: Jeg liker den underteksten din  :) om å ha tillit til seg selv og ikke leve opp til andres forventninger.
GjenopprettetMedlem
Jepp....Bra undertekst....å takk for svar gidgeroo  :biggrin:
Anonymous
Det og kunne  akseptere at  man skal ikke  vite alt når man selv ønsker det ..er en  tøff  læringsprosess..
En ting har  den alternative  verden  lært meg ..
Nysjerrighet  kan  ofte føle  til fustrasjon og at utviklingen  og prosessen stopper  opp.
Man  får  vite  og oppleve det en  skal oppleve, når man er  klar  for det.
Jeg har  lært meg og la  ting  komme  til meg .. og  ikke at jeg oppsøker de..
Men jeg søker de ja... men  får jeg ikke  frem  noe..  Vel da  er jeg ikke  klar for og  vite noe mer om det jeg søker  heller...
Tålmodighet  inne  det alternative er en  dyd ..slik jeg har opplevd  det :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Jepp, er på vei.....kjære skapheks... :wub:
Anonymous
:razz: jada jeg vet det  kjære deg.. har sett at  du har  hadd en  flott  utvikling  i det du skrive  fra du begynte her  og  frem  til  nå..
Du har  vært  flink  og  tålmodig :razz:
GjenopprettetMedlem
"Skapheksa":

:razz: jada jeg vet det   kjære deg.. har sett at  du har  hadd en  flott  utvikling   i det du skrive  fra du begynte her   og  frem  til  nå..
Du har  vært  flink  og  tålmodig :razz:

Takk for det... :biggrin:.... :wub: