Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hei alle!
Noen som vet hvor jeg kan få tak i en tromme-CD egnet for trommereiser? Ikke noe synth eller sånne greier. Pure and unplugged ...
Hilsen kariw
Anonymous
Ulv Dormann selger trommecd, men jeg finner ikke linken til hjemmesiden hans!

Anonymous
Ailo har jo CD'er! Fikk en med boka, jeg
Anonymous
Da kan jeg jo spørre Ailo ...
takk for hjelpa!
Yahoo Slurp [Bot]
Hej kariw
Michael Harner har lavet tromme - rejser på cd... du kan prøve hans hjemmeside der mener du kan købe den.
http://www.shamanism.org/
Hilsen Shamanen

Nutch/CVS [Bot]
Michael Harners CD er litt livløs men Ailos CD lever. Den har også introduksjon med tibetanske lydboller.
Anonymous
Enig med dig Gåååja.. Harner sin CD är livløs. En tromme-CD som verkligen lever i lydet är denna:
www.shamans-drum.com. 4 trommer, 2 spår: 20 min + callback och 30 min + callback.
Mvh,
Thomas
GjenopprettetMedlem
Ulf Dormann sin hjemmeside er
www.sorte-sol.com
Ailo har også en cd som skal være bra, har jeg hørt.
W3C [Linkcheck]
Aha,
har en livløs Harner-Cd som jeg har lyttet litt til, men uten noen som helst opplevelser, nå forstår jeg hvorfor...

Yahoo Slurp [Bot]
Hej Gåååja
Jeg kan kun give dig ret i at den CD'er er livløs... den er ikke indspillet med hjertet... Desværre :whatthef:
Hilsen Shamanen

Anonymous
"Shamanen":
Jeg kan kun give dig ret i at den CD'er er livløs... den er ikke indspillet med hjertet... Desværre :whatthef:
Helt enig, inget hjärta... de brukte nog HÄNDERNA tror jag!
Nej men allvarligt, anledningen till att Harners skiva suger är nog inte p.g.a. mangel på hjärta men mangel på erfaring med att spela in trommer – ofta vill lydmännen ta väck alla de goa overtoner och vibrationer som shamanerna diggar så intenst.
Mvh,
Thomas
Francis [Bot]
Hvor får jeg kjøpt Ailo sin tromme cd?
Fikk ikke noe cd med boka... kanskje fordi jeg kjøpte den i en bokhandel og ikke direkte fra tre bjørner forlag?? :whatthef:
W3 [Sitesearch]
eg fekk tak i en tromme cd fra danmark "sjamanens reise " den har 2 sektioner en med en tromme og en med fem !
tromme værkstedet +45 48177772
GjenopprettetMedlem
Dette var kjempebra. Jeg er helt ny i dette forumet. Har cd`en til Ailo, men det er ok med litt forandring. Tusen takk trumann for tipset.
Anonymous
Den som vill ha tromme-cd kan ta kontakt med mig via PM - eller bäst på msn:
trolltrumman@hotmail.com
Mvh,
Thomas