Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hei alle!
Noen som vet hvor jeg kan få tak i en tromme-CD egnet for trommereiser? Ikke noe synth eller sånne greier. Pure and unplugged ...
Hilsen kariw
Anonymous
Ulv Dormann selger trommecd, men jeg finner ikke linken til hjemmesiden hans!  :exclaim:
Anonymous
Ailo har jo CD'er! Fikk en med boka, jeg
Anonymous
Da kan jeg jo spørre Ailo ...
takk for hjelpa!
Yahoo Slurp [Bot]
Hej kariw

Michael Harner  har lavet tromme - rejser på cd... du kan prøve hans hjemmeside der mener du kan købe den.  :eusa_dance:

http://www.shamanism.org/

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Nutch/CVS [Bot]
Michael Harners CD er litt livløs men Ailos CD lever. Den har også introduksjon med tibetanske lydboller.
Anonymous
Enig med dig Gåååja.. Harner sin CD är livløs. En tromme-CD som verkligen lever i lydet är denna: www.shamans-drum.com. 4 trommer, 2 spår:  20 min + callback och 30 min + callback.

Mvh,
Thomas
GjenopprettetMedlem
Ulf Dormann sin hjemmeside er www.sorte-sol.com
Ailo har også en cd som skal være bra, har jeg hørt.
W3C [Linkcheck]
Aha,
har en livløs Harner-Cd som jeg har lyttet litt til, men uten noen som helst opplevelser, nå forstår jeg hvorfor... :eusa_doh:
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Gåååja  :icon_biggrin:

Jeg kan kun give dig ret i at den CD'er er livløs... den er ikke indspillet med hjertet... Desværre :whatthef:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Anonymous
"Shamanen":

Jeg kan kun give dig ret i at den CD'er er livløs... den er ikke indspillet med hjertet... Desværre :whatthef:

Helt enig, inget hjärta... de brukte nog HÄNDERNA tror jag!  :w00t:

Nej men allvarligt, anledningen till att Harners skiva suger är nog inte p.g.a. mangel på hjärta men mangel på erfaring med att spela in trommer – ofta vill lydmännen ta väck alla de goa overtoner och vibrationer som shamanerna diggar så intenst.

Mvh,
Thomas
Francis [Bot]
Hvor får jeg kjøpt Ailo sin tromme cd?
Fikk ikke noe cd med boka... kanskje fordi jeg kjøpte den i en bokhandel og ikke direkte fra tre bjørner forlag?? :whatthef:
W3 [Sitesearch]
eg fekk tak i en tromme cd fra danmark "sjamanens reise " den har 2 sektioner en med en tromme og en med fem !
tromme værkstedet +45 48177772
GjenopprettetMedlem
Dette var  kjempebra. Jeg er helt ny i dette forumet. Har cd`en til Ailo, men det er ok med litt forandring. Tusen takk trumann for tipset.
Anonymous
Den som vill ha tromme-cd kan ta kontakt med mig via PM - eller bäst på msn: trolltrumman@hotmail.com

Mvh,
Thomas