Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Hola amigos :icon_cool: Jeg var på min første live trommereise på lenge igår. Har for det meste holdt på med en cd i det siste, men fant ut at det var langt fra det samme som "the real thing". Lurer på om det er noen som er i en trommesirkel, som jeg kan bli med i, eller har lyst å være med å danne en. Jeg har ingen erfaring rundt dette og heller ikke tromme, men hvis noen vil så er jeg full av initiativ ;) Har sett at andre her på sonen har starta tråder ang dannelser av sirkler, men har ikke fått med meg hvordan det har gått. Kjenner at det er helt riktig å danne sirlek hvor vi kan møtes og reise sammen, dele våre erfaringer og skape noe trygt og kjærlghets fullt. Kanskje får vi noen nye gode bekjentskaper også ;D nå har jeg ihvertfall kasta ballen så får vi se om noen tar den videre. Kjærlighet og lys :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Inger-Lise har arrangert flere ledede trommesirkler i forbindelse med alternativhelgene i Gamle Rygge Stasjonbygning.
Håper det snart blir en igjen, Inger-Lise.  :w00t:  Skriv en P.M. til henne så får du sikkert henge på.

En oppfordring;Ellers er jeg med om det er flere her i østlandsområdet som er interessert å starte en trommesirkel...
sånn en gang hver fjortende dag, kanskje...? Det er jo en del av oss som bor på disse kanter...
Selv har jeg ikke mulighet å holde det hjemme.. bor i firemannsbolig...
psbot [Picsearch]
æ va også på trommereise med Anita Biong igår. Va det du som satt rett ved siden av ho? Æ skal ha trommesirkel på samisk hus i Oslo i dag kl1800, alle e hjertelig velkommen. Hvis du lure på noe, send meg en pm. Æ e også med på å ha trommesirkel, har lokale i Bærum, men vi må betale litt i leie. Der e det plass til minst 20 stykker.
GjenopprettetMedlem
:eusa_dance:
Ang. trommesirkel i Bærum... det vil jeg svært gjerne ta del i ,ædni!!!  :w00t:
Anonymous
jeg er med på Bærum :w00t:
PS. Det var jeg som satt ved siden av Anita
AdsBot [Google]
Jeg er også med! - Om Ædni får det tilpassa mitt begrensa tidskjema ;D
Anonymous
Jeg og vil gjerne være med på trommesirkel.
GjenopprettetMedlem
Jeg blir med på trommesirkel i bærum.. helt klart..   jeg bor jo her  :w00t:

hver 14 dag hadde vært toppers  :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
Jeg holder på å planlegge for vår/sommer, dato og sted kommer så snart dette er fastlagt. Alle er hjertelig velkomne  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Dette er jo helt topp!  Seks stykker allerede! :w00t:

Flott Inger-Lise! Regn med meg! Hadde vært topp å se deg og Dimi i Bærum også...?
GjenopprettetMedlem
ja kan du røpe litt om hvor du hadde tenkt å prøve å få det til Inger Lise?  Du bor jo like ved Lillehammer  :icon_neutral:
Anonymous
Hei på dere ,jeg holder åpen healingsirkel i hokksund den andre onsdagen hver måned [ferie juli ]vi jobber med oss selv sender fjærnbehandling til mennesker dyr å moder jord vi bruker trommer og stemmen, det er åpent for alle å ha med sin tromme .Begynner å dra kraften til sirklen med walking tree [kailash],det er en sirkel der vi jobber i kjærlighets kraften til det beste for enheten, sirkelen er for alle de som jobber i kraften å de som søker den  :wub:alle jobber på sin måte vi ser på den som en familie ,fellesenergien er en kraftig energi jeg elsker den  :icon_biggrin: intresert kontakt meg på email hjerte klem Bast
GjenopprettetMedlem
Så spennende bast.... :eusa_dance: Nå lurer jeg fælt på hvem du er....? Sender deg en P.M.
Anonymous
Kult. Nå trenger vi å avtale dag og klokkeslett, samt og finne ut hvor mye det koster å leie stedet i Bærum, hvis Bærum er ok for alle. 
psbot [Picsearch]
Bærum e ok for meg :lol:
skal bare finne ut når lokalene e ledig
kommer snart igjen
gleder meg til dette

trommelommelom  :razz:
Anonymous
Ååå trommelommbommbomm :razz: dette kjenner jeg at jeg gleder meg til  :w00t:
psbot [Picsearch]
hei
Æ ser at det ikke kan bli noe trommereise/sirkel før fredag den 2. mars.
Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.
Håper dette e greit for alle involverte.
hjertelig hilsen meg
AdsBot [Google]
Jeg er ivertfall med 2. mars!
tam-tam
GjenopprettetMedlem
blir med 2. mars jeg.. hvor da?
psbot [Picsearch]
Wøyen Gård, Vøyenenga....kl????
(etter 18.00 engang.)
GjenopprettetMedlem
ok.. flott..
AdsBot [Google]
dytter opp :eusa_dance:
psbot [Picsearch]
Da sees vi på Vinkelgården, Wøyen kl 1800.
Ta med tromme( hvis du har) ,noe å ligge på og gjerne noe å drikke. Har kaffe og te.
Gleder meg til vi sees.
GjenopprettetMedlem
jeg kommer..
er det mange andre som kommer?
GjenopprettetMedlem
Jeg blir ikke med første gangen, men kansje den andre. Er fullt opptatt med flytting til dere der nede i 'syden'.

Gleder meg. :)