Jeg var på min første trommreise i sommer og hadde en lang og innholdsrik reise. Jeg har lett for å komme på reise og opplever at jeg blir hentet. Dette skjer også uten trommer, bare ved at jeg setter meg til rette og åpner opp. I det siste har jeg lest Alberto Villoldos bøker, nå sist "Sjelehenting". I denne boka er det en rekke øvelser som jeg følger og en av de siste oppgavene jeg har gjort er å gå inn i krenkelsens kammer for å finne historien om min opprinnelige krenkelse. Det var en dyp reise jeg gjorde.
Noen dager senere da jeg la meg om kvelden ble jeg hentet. Jeg fikk beskjed om at nå var jeg klar til å bli tatt dypere inn etter at jeg hadde vært nede i krenkelsens kammer. Jeg ble tatt inn i jordens indre og vist at her er det liv, åndsliv, vesner. Jeg fikk erfare den kreative skapende energien som skaper alt liv her på jorden. Jeg fikk beskjed om at herfra skjer all skapelse på jorden - alle planter, dyr, insekter etc blir kreert her. En enorm skaperkraft, glede og humor! Innenfra og ut!
Dette var en helt ny tanke for meg. Alt har liksom dreid seg om overflata og ut i universet. Barnelærdommen om Gud som er en gammel mann som sitter i himmelen og skaper. Men nå ble jeg altså tatt inn til kjerna og fikk erfare livet!
Jeg fikk også beskjed om at mitt firma skal hete Magma, fordi jeg skal hjelpe mennesker på reisen tilbake til sin egen kjerne. Er det noen som har noen innspill til dette? Som har vært i magmaen eller blir hentet på reiser? Hatt liknende opplevelser/erfaringer?