Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
GjenopprettetMedlem
Bare nyskjerrig...
Vil en "uviten person" kunne klare å sende en ånd som er der av en bestemt grunn (f.eks beskyttelse) over til den andre siden?
GjenopprettetMedlem
fjernhealing... nå går jeg ut fra at fjernhealing, om det er  hus eller mennesker ikke er det avgjørende.

En vis sa til meg, det beste er kansje å gjøre noen ting fra avstand.  Da vil du ha en ro og konsentrasjon som du ikke vil klare hvis du er "der det skjer." Muligens et poeng der? Forresten et bra spørsmål, vind...
Anonymous
Vind 
        jeg tror det var det narion mente da hun sa at dette var ikke no å leke med ,vi burde kansje gå litt stille i dørene
som sagt over her ikke alt skal sendes vekk, jeg følger min intensjon ang om jeg skal rense eller ikke ,det er flere måter å rense på  jeg renser mitt hjem en gang i mellom men det er for å legge til ny å go energi ikke for å sende ånder videre 
klem bast
GjenopprettetMedlem
"gidgeroo":

Det sitter en gammel dame i den. Snakk til henne, si til henne at du trenger stolen nå, og at det er på tide hun går videre. Si det er noen som venter på henne på andre siden. Jeg føler det skal være tilstrekkelig i dette tilfellet, men husk en ting: gjør det (ikke prøv), bare gjør det.

Eg gjorde et lite ritual på Lady Day..ein fin dag for inkarnasjonar.
Eg brukte kristne bønner og salvie,og henvisningar om dei på den andre sida.
Eg berre gjorde det.
Det føltest ok. ,og den omtalte stolen minka liksom i størrelse.
For første gang torde eg sjå på armlena,og virkeleg såg der menneskehender hadde blankslete treverket over år..
Der og då innsåg eg at det var nokon som hadde brukt stolen mykje.
Det var et menneske.(på godt og vondt)
Ikkje ei ond ånd.
Men ei gammel dame som blei ung og til slutt forsvant i en fart.
Gyngestolen blir flytta opp i stova no.
Åkke som...
Takk igjen...
Anonymous
ja ja det var det kurset med marion som jeg gledet meg til ,flere enn meg sitter igjen med en tanke var dette et kurs det var bare en vei hennes vei,lærte ikke noe,det er vel ikke helt sandt -lærdom følg våres egen vei når vi renser bruke intensjon hjelpere det som føles riktig for oss selv.stå i vår egen kraft her hjelper det ikke å være tv kjendis.
hun var negativ til rensing skrek hvor sender dere dem hen, en svarte i lyset hvem lys er dere ikke redde for at de skal brenne opp,ei svarte det er han i siden av meg det er ikke jeg som gjør jobben.da kom det ingen komentar.ei sa her tror jeg ikke jeg skal åpne munnen for jeg føler jeg blir angrepet før jeg får sagt noe ,jeg satt der bare som en oppservatør.ikke alt er som man tror gleden forsvandt fort for 2000 kr men alt har en mening jeg skulle dit for å lære min lærdom.
til dere alle fortsett det gode arbeidet her på shamansonen la oss respektere hverandre for de vi er å all kjærlighet som strømmer gjennom tastaturene ingen er bedre eller dårligere vi er bare på veien i sammen klem bast
GjenopprettetMedlem
"Bast":

til dere alle fortsett det gode arbeidet her på shamansonen la oss respektere hverandre for de vi er å all kjærlighet som strømmer gjennom tastaturene ingen er bedre eller dårligere vi er bare på veien i sammen klem bast

:respect: