Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Nå har jeg akkurat kommet tilbake fra en måneds rundtur i guatemala, honduras og belize..- Turen har vært ett eventyr fra start til stopp og "tilfeldigheter" gjorde meg så heldig å treffe 4 sjamaner utover reisen og det var fantastisk... Jeg gjorde maya yoga i en grotte i ett fjell, energien var herlig... Bestefaren til den ene sjamanen ble 126 år og de mente å kunne kurere diabetes hiv og kreft... Ellers har jeg funnet ut at kraftdyret mitt er coyote.... Med kjærlighet til alle !

GjenopprettetMedlem
Vulkanen pacaya ! brant nesten av barten
GjenopprettetMedlem
Hei .
Høres fantastisk ut :)
jeg har hatt lyst til å dra til et sted som heter San Marco ...var ikke tilfeldigvis innom der vel?
Ble inspirert , takk :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Kjempeflotte bilder og eventyrlige opplevelser.

GjenopprettetMedlem
San Marco jepp det erved La Lagua Attitlan right? isåfall var je der i forrigårs hoppet fra en kliffe 15 meter... sweet Og ja du MÅ dra

Sjekk
Anonymous
Herlige greier!

Jeg blir glad av dette.
Coyote, det må jo passe med den livlige energien din! Det formelig stråler av innlegget, jo!

Anonymous
For en opplevelse slike ting lever man lenge på, gleder meg på dine vegne

bast
GjenopprettetMedlem
Hei! Ser ut til at du har hatt ein kjempetur?
Håper me kanskje får høyre meir om dine møter med sjamanar o.l der?
åh,no fekk eg lyst å ta permisjon......
Det bildet av deg i den bergsprekka...det ser ut som du er på besøk hos Moder Jord!
Anonymous
Åååå. Jeg har så lyst ut å reise. Blikke no særlig gira av å høre om møte med sjamaner og vulkaner heller da

GjenopprettetMedlem
Takk for respons ! I Tikal så så jeg en mann innimelom ruinene. Jeg tenkte håper det er ett spøkelse så jeg gikk for å se etter. Innimellom ruinene så jeg en kar med røkelse som gikk å ristet lukten rundt i rommene. "No entrar ahora" sa han, så jeg fulgte hans råd. Jeg ble veldig nysjerrig så det passet meg ypperlig når han vinket meg til seg etter å ha satt seg ned på åskammen ved siden av. Jeg satte meg ved siden av han og vi tok fram matpakkene våre. Han bø på tortillas og fritert banan, jeg på appelsin. Han fortalte meg at ruinene nedenfor var det gamle klosteret til mayane. Han lurte på om jeg var buddhist, nei sa jeg. Så ga vi hverandre en klem og han saat hjerte chakra mitt var lukket og at jeg måtte finne meg en kvinne å ha sex med hele natten, ikke dum idé ga jeg utrykk for også lo vi litt. Han mente det var marihuanan som hadde lukket chakra mens jeg er ganske sikker på at det er cocainen., den er en destroyer. Han sa han hadde hatt 358 sex partnere, ikke værst.... Så gikk vi ned å kjente på energien til ett steinalter ga hverandre en klem og tok farvel for denne gang....
Noen som vet mer om karakterene til coyoten ? Mio Nagual
GjenopprettetMedlem
Store Jmen´ gløymde å seie dette;
Har du den der historien å gje ein mann,
får du snart medisin,annakvar veke!
(så enkelt er det!)Anonymous
Takk Mr. chillaxen,
for levende glimt av reisen gjennom bilder og det du forteller...
selv var jeg i Yukatan da jeg var tretten, og slet med de store trappetrinnene opp til pyramidetoppene i jungelens hete, men jeg ga meg ikke.
venter spent på flere reisebrev..om dine samtaler med sjamaner du møter underveis, blant annet...
Anonymous
"rokkingfakkingroll":
Noen som vet mer om karakterene til coyoten ? Mio Nagual
Coyote. The trickster. En lurendreier som kan snu alt på hodet med sine spillopper. Skaper humor av alvor, crazyness. Viktig å le også av seg selv. En klovn eller skøyer.
"Contained within trickster medicine is the humor of the ages. The cosmic joke is not just on ourselves but on everyone else, if they are following coyote or have strong coyote medicine.
Someone like this may be able to convince others that a skunk smells like a rose, but the fact remains that it is still a skunk."
Utdrag fra boka Medicine Cards, av Jamie Sams & David Carson, Bear and Company.