GjenopprettetMedlem
Artigt tips å ha lite brus i øronen,under transen,har aldri prøvd dette.
Skal prøve med rød-brus i kveld.
Ha det fint alle dere i sammen.

Anonymous
"Shamanens dotter":
Brukar ha något litet brus i öronen när jag är i trance.
Når jeg er veldig avslappet eller på vei inn i meditasjon, hører jeg ganske ofte en høy og tydelig, dyp og kraftig summetone. Som om den stammer fra en lang, tykk og veldig spenstig gitarstreng. Nærmest på tykkelsen av et tynt kabel. Lyden minner også litt om den strømkabler kan avgi i vind, men den er penere,har et sterkere nærvær.
Summetonen opptrer plutselig og varer ikke lenge. I løp av vinteren har den kommet oftere. Den vekker meg på et vis, den varsler en ankomst eller inntreden av et annet energiplan, andre hjernebølger ...
GjenopprettetMedlem
"teleterkji":

Da blir du jo litt rikere også, i hvertfall søtt-i-øre
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Roligt att läsa att inte bara min TV är konstig!
Har också börjat att ha brus nuförtiden nästan så snart jag sitter ner och tar en paus...

Bing [Bot]
Da jeg var liten og det var sommer kunne jeg høre blåklokkene ringe. Og etterhvert har denne lyden kommet tilbake til meg, skimrer og kimer meg inn i meditasjon.
Blåklokketoner kommer snart på ekte til en eng nær meg. Da skal jeg dit.

Anonymous
"teleterkji":

Jeg selv foretrekker fanta, en stund prøvde jeg cola, men jeg syntes det bruset så veldig da.

Anonymous
Stilte meg inn på SIRIUS når jeg skulle sove, det kom en kort pipelyd i øret. så det som å bli stilt inn på frekvensen,
jeg er ikke verdensmester på å skjønne alt som skjer,er det noen som har samme følelse ,når vi stiller oss inn på frekvenser ?
klem bast
GjenopprettetMedlem
Hmm, jeg har aldri bevisst stilt meg inn på noen frekvenser. Har egentlig ikke visst at det var mulig.
Hos meg startet disse pipelydene en dag, sånn plutselig. Aner ikke hvor eller hva de kommer fra.
Og i første ble jeg ganske redd, å trudde det var noe gæli oppi hodet mitt. Fordi mens jeg hørte disse
pipe og suselydene, så skjedde det noe i hodet mitt også. Stikkinger i hodebunnen, følelse av et
blytungt hode eller fjærlett hode.
Nå har jeg vent meg til disse lydene, som kommer titt og ofte. Merker at det forandrer seg, blir
mer intenst og mer vedvarende. Så da er jeg vel i en ny utvikling av dette med
*Å lytte*

Anonymous
jeg kaller det frekvenser som å stille inn signaler på radio

det samme som alt er energi,
sånn jeg liker å jobbe er ikke å stille meg direkte inn på mennesker,derfor bruker jeg andre kanaler for å kunne hjelpe de jeg healer på, dette er for å respektere de jeg jobber med,da for jeg kun det som er viktig for mitt medmenneske.
når det gjelder Sirius er det for egenutvikling
Silva har har selv opplevd stikkinger i hodebunnen press ser på det som justeringer for sansene våre
det er sikkert mange som har skrevet om dette tema før intrsangt om dere henger dere på å svarer oss,det er så mye som skjer i prossessene greit å kunne dele,da veien blir lettere for oss alle,det kan være tøffe tak det å åpne for energien,det er helt sikkert,ved å dele av seg selv kommer kunnskapen klem bast

GjenopprettetMedlem
Ljuden/bruset började för mig efter första invigningen.
Sedan har det förändrats efter de andra.
Frequenser - tycker jag lät intressant. Har också försökt att fuska runt med det.
När jag försöker att ställa in en högre frequens i mig så ändras ljudet.
Var intressant det där med en annan frequens när du jobbar med att hela, Bast.
Anonymous
Takk for intressen i hvordan jeg jobber,det er det som føles riktig for meg

spennende å høre om frekvensene dine forandrer seg føler det samme,
jobber nå med meg selv,for å få en vishet i hva som kommer noen ganger vet jeg andre ganger ikke,en dag er alt på plass, men ting tar tid i store bedrifter. ingen verdensmester her,den som søker inni seg får svar.

klem bast
som rusler å snubler på veien

til enheten og altet

er mine ord for dagen.
GjenopprettetMedlem
Nå har jeg vent meg til disse lydene, som kommer titt og ofte. Merker at det forandrer seg, blir
mer intenst og mer vedvarende. Så da er jeg vel i en ny utvikling av dette med
der fins en bok om de tibetanske ritene.
Christopher S. Kilham: "De fem tibetanske ritene. Fem dynamiske øvelser for helse, energi og styrke". Hilt &Hansteen 1997
her står noe som kan forklare lydene du hører i hodet. Det står også noe om at de er en del av prosessen mot oppvåkning, men ikke et mål i seg selv. Man kan gå seg bort i tanker om frekvenser og "energier". Men der fins også en vei som er en rasjonell, testbar vei til opplysningen, og som noen mennesker går på i dag. Der fins en vei som går mot opplysning, men den veien er ikke så mye om lesing, tanker og energier. Men mer om filosofi og innsikt gjennom praktiske øvelser. Innsikten ligger der for den som har evner, innsikt og vilje til langvarig praktisering.
Jeg tror at lyden du hører er om- lyden. Den er et godt tegn, men den er ikke hele sannheten. Sannheten ligger mer bakenfor lyden på et vis. I boken som jeg nevnte, finner du en oppfkrift for hvordan du kan gjøre lyden til en del av din daglige meditasjon.
GjenopprettetMedlem
Takk Brukernavn.......

GjenopprettetMedlem

GjenopprettetMedlem
Bra tips, Brukernavn! Tackar